معرفی 10تا از گجت های هوشمند عجیب و غریب اما کاربردی!

این روزها همه چیز هوشمند است.، این طور نیست؟ خوب تقریباً همه دستگاه ها به اتصال وای فای احتیاج دارند، جای تعجب نیست که هر ساله دستگاه های هوشمند شگفت انگیز بیشتری وارد بازار می شوند.

عجیب ترین گجت های هوشمند

در اینجا 10 تا از عجیب ترین دستگاه های هوشمند را به شما معرفی می کنیم:

حلقه هوشمند

1- حلقه هوشمند

بله، درست است. حالا حتی جواهرات شما می توانند به تلفن شما متصل شوند.حلقه های هوشمند ممکن است از نظر تجاری چندان محبوب نباشند، اما مطمئناً آنها فناوری جدیدی هستند، مخصوصاً برای کسانی که عاشق  دستگاه های هوشمند هستند.

این حلقه ها می توانند طیف وسیعی از عملکردهای مختلف را داشته باشند که یکی از آنها ردیابی خلق و خو است. به عنوان مثال خلق و خوی شما طراحی شده است و به شما می گوید که چه احساسی دارید. از طرف دیگر، حلقه می تواند قدم ها، خواب و کالری هایی که در طول روز سوزانده اید را دنبال کند.

بطری هوشمند

2- بطری آب هوشمند

آیا می خواهید عادات نوشیدن خود را کنترل کنید؟ خوب، اکنون می توانید این کار را با استفاده از بطری آب خود به جای برنامه انجام دهید. بطری های آب هوشمند چیزهای بسیار جالبی هستند و در واقع می توانند کمک بزرگی برای کسانی باشد که هیدراته ماندن در آنها مشکل است. یک بطری هوشمند در اصل به تلفن شما متصل می شود و به شما یاد می دهد که نوشیدنی بنوشید و میزان مصرفی نوشیدنی را در طول روز پیگیری کنید.

مایکروویو

3- مایکروویو هوشمند

مایکروویو هوشمند همان طور که احتمالاً حدس زده اید می تواند به دستگاه ها ی دیگر متصل شود. با استفاده از این، می توانید وقتی تلفن شما آماده است به شما اطلاع داده شود، یا می توانید مایکروویو خود را با صدا کنترل کنید. این یک گزینه با مایکروویو هوشمند جدید شارپ است، که می توانید به جای انجام آن به صورت دستی، از الکسای آمازون برای کنترل استفاده کنید.

سینی نخم مرغ هوشمند

4- سینی تخم مرغ هوشمند

حتماً می گویید این یکی دیگر خیلی غیر معمول است. چه کس فکر می کرد که شما یک سینی تخم مرغ هوشمند در بازار پیدا کرده اید؟

یک سینی تخم مرغ هوشمند به تلفن شما متصل می شود و به شما اجازه می دهد تا تعداد تخم مرغ های خود و مدت زمان آنها را تا زمان انقضای تخم مرغ خود پیگیری کنید. البته برخی ممکن است این موضوع را بی فایده بدانند. اما هر کس نظر خودش را دارد.

کمربند هوشمند

5- کمربند هوشمند

کمربند هوشمند کمی برآمده است، اما ایده بدی نیست. کمربند هوشمند می تواند زمان فعالیت شما، زمان استراحت شما را اندازه  گیری کرده و اندازه دور کمرتان را به شما می گوید. بنابراین، اگر به دنبال حفظ تناسب اندام یا کاهش وزن هستید یک دستگاه کوچک مفید است.

کتری هوشمند

6- کتری هوشمند

می خواهید قهوه درست کنید؟چای سبز چطور؟ کتری هوشمند را امتحان کنید. باز هم، هیچ چیز پیشگویی کننده ای در مورد یک کتری هوشمند وجود ندارد، اما مطمئناً این یک فناوری جالب است.

تفاوت کتری های هوشمند در این است که می توانید از راه دور آب را بجوشانید(مثلاً از اتاق خواب) و می توانید دمای آب را قبل یا بعد از گرم شدن مشاهده کنید.

تغذیه کننده حیوان خانگی هوشمند

7- تغذیه کننده حیوانات خانگی هوشمند

 وقتی سرتان شلوغ است، تغذیه منظم حیوانات خانگی دشوار است و آنجاست که تغذیه کننده های هوشمند حیوانات خانگی به کار می آید. این ظروف را می توانید به تلفن خود متصل کرده و حیوانات خانگی خود را در حال خواب، بازی و خوردن تماشا کنید.

مسواک

8- مسواک هوشمند

با مسواک هوشمند می توانید بهداشت دندان خود را دنبال کنید. این مسواک ها زمان مناسب برای مسواک زدن را به شما یادآوری می کنند.

ترازوی هوشمند

9- ترازوی هوشمند

ترازوهای هوشمند به شما این امکان را می دهدتا وزن خود را بر روی گوشی خود پیگیری کنید، که البته برای کاهش وزن یا افزایش وزن بسیار عالی است یا فقط مطمئن می شوید که در وزن دلخواه خود باقی می مانید.

چنگال هوشمند

10- چنگال هوشمند

چه کسی باور می کرد روزی چنگال ه هوشمند شود؟ چنگال هوشمند با اتصال به وایفای برای نظارت بر دفعات و میزان خوردن مفید است. باز هم برای کسانی مفید است که به دنبال رژیم غذایی یا کاهش وزن هستند.

با گذشت زمان  دستگاه های هوشمند در زندگی ما بیش تر و بیش تر رواج پیدا می کنند. چه کسی می داند که در آینده چه دستگاه دیگری به بازار عرضه خواهد شد؟