محصولات دور از انتظاری که به انبار سردخانه نیاز دارند

وقتی به یک انبار سردخانه فکر می کنید ، معمولاً تاسیساتی به ذهنتان میرسد که برای ذخیره مواد غذایی استفاده می شوند مانند گوشت، لبنیات و مواد منجمد که نیاز به محیط کنترل شده دما دارند. با این حال ، محصولات دیگری نیز وجود دارند که می توانند از قرار دادن در انبار سردخانه برای نگهداری کوتاه مدت و بلند مدت بهره مند شوند.

7 محصول دور از انتظاری که ممکن است به یک انبار سردخانه نیاز داشته باشند:

1) آثار هنری
برخی از آثار هنری ، به ویژه قطعات قدیمی، لازم است در یک مرکز کنترل دما نگهداری شوند، به خصوص اگر قرار باشد برای مدت طولانی نگهداری شود. آثار هنری که در معرض تغییر دما قرار دارند می توانند محو یا پوسته پوسته شوند.

2) گیاهان
بسیاری از گیاهان برای نگهداری به یک محیط خنک نیاز دارند. بعنوان مثال گلهای شاخه بریده ، حتما باید در محیط سرد نگهداری شوند تا طول عمر بیشتری داشته باشند.

3) شمع
شمع ها برای ماندگاری بیشتر و حفظ شکل یا الگوی منحصر به فرد آنها در طول مدت طولانی ذخیره سازی باید در سردخانه قرار داده شوند. نگهداری یا حمل شمع در یک مکان گرم می تواند منجر به تغییر شکل، ذوب شدن یا سفید شدن رنگ آن شود.

4) فیلم
امروزه که دوربین های قدیمی فیلمبرداری کاربردی ندارند، ولی هنوز تعداد زیادی از فیلم هایی که به سبک قدیمی تهیه شده اند در آرشیو های مختلف موجود هستند که برای جلوگیری از آسیب دیدن، باید در محیط سرد نگهداری کرد.

5) عطر
عطر در صورت نگهداری در محیط سرد بیشتر بوی خود را حفظ می کند.

6) لوازم آرایش
بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی اگر در سرما نگهداری شوند ، ماندگاری بیشتری خواهند داشت ، به خصوص رژ لب ، که نگهداری آن در سردخانه باعث افزایش ماندگاری آن خواهد شد.

7) بذرها
اکثر بذرها اگر در ظرف ضد رطوبت، در محیط سردخانه نگهداری شوند، طول عمر بیشتری خواهند داشت.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...