آیا انبارداری برون سپاری روش مناسبی است؟

امروزه وجود یک راهکار انبار خوب برای شرکت های مختلف و شرکت های تجارت الکترونیک بسیار مهم است. انبار تجارت الکترونیک تنها گزینه ای است که شرکت ها را قادر می سازد مقادیر قابل توجهی از کالاهای تولیدی را ذخیره کرده و آنها را در حالت آماده نگه می دارد تا در صورت نیاز برای خریداران ارسال شود. تبرون سپاری، به قراردادی می گویند که بین شما و یک سازمان دیگر بسته می شود تا بخشی از وظایف انبارداری، عملیات ها، کار یا فرآیندی که قرار بوده است توسط پرسنل شرکت شما تکمیل شود، در مدت زمان مشخصی توسط آن شرکت بسته شود. راهکارهای برون سپاری که قرار است توسط تیمی دیگری اجرا شود  می تواند درون یا بیرون از شرکت شما انجام شود. برای مثال استخدام یک فرد، برای زمانی که منشی شما به مرخصی رفته است برون سپاری محسوب نمی شود.

مزایای یک انبار خارجی

امکانات ذخیره سازی برای کسب و کارهای کوچک می تواند هزینه های اضافی برای فضا و اداره آن کسب و کار ایجاد کند. برای به حداقل رساندن جنبه های منفی مختلف نگهداری یک انبار، بهترین روش این است که کل عملیات انبار خود را به یک شخص یا ارائه دهنده خدمات واگذار کنید.

1. استفاده از منابع کمتر

هر کسب و کاری در سرتاسر جهان نیاز به نگهداری کالا خود دارد و بنابراین، برای انجام این کار به فضایی برای ذخیره سازی نیاز دارد. داشتن آگاهی برای آنها یک فعالیت عملیاتی ضروری تلقی می شود و وجود یک انبار برای سودآوری کسب و کار مهم است. با این حال، مدیریت آن مستلزم هزینه های مختلف و زمان بر است: زمانی که می توان از آن برای سایر وظایف مولد استفاده کرد. هنگامی که قرار داد انبار تجارت الکترونیک خود را منعقد می کنید، در واقع در پول، نیروی کار و زمان صرفه جویی می کنید که در نهایت به رشد شرکت شما کمک می کند.

برون سپاری انبار

2-مدیریت کلی

بهره برداری از انبار مستلزم انواع مختلفی از مقررات مربوط به حفاظتی است که کسب و کارها برای عملکرد مستمر انبار باید از آنها تبعیت کنند. اگرچه این مجموعه مقررات برای کارگران سودمند است، اما می تواند برای شرکت هایی که قبلاً با آنها مواجه نشده اند، طاقت فرسا شود. شرکت های مدیریت انبار خارجی تجربه زیادی در اجرای عملیات انبار دارند و در عین حال از هر قانون و دستورالعملی که تاسیسات تحت آن است پیروی می کنند. این به این معنی است که وقتی انبار خود را با قرارداد منعقد می‌کنید، نه تنها مقامات به شما استناد نمی‌کنند، بلکه تمامی اقدامات احتیاطی و حفاظتی نیز به درستی اجرا و نظارت می‌شوند.

3. بدون هزینه اضافی

تمام هزینه هایی که به دلیل استفاده از تجهیزات مختلف برای انبار تجارت الکترونیک متحمل می شوند، زمانی که عملیات خود را به شخص ثالث واگذار می کنید، باطل می شوند. همچنین، استخدام کارکنان اضافی و سایر نیازهای منابع انسانی به هزینه ها می افزاید، اما این هزینه ها کاهش می یابد زیرا عملیات انبار برون سپاری شده این هزینه ها را جذب می کند.

4. استفاده کامل از منابع مشترک

از آنجایی که شرکت های واگذار شده شده چندین شرکت را به عنوان مشتریان خود دارند، هزینه های کلی بین همه این مشتریان تقسیم می شود. شما فقط برای مقدار مساحت استفاده شده توسط خود پرداخت می کنید و نه برای منطقه ای که نیاز ندارید.

5. کاهش هزینه های نیروی انسانی و مدیریت

هنگامی که شما مرکز ذخیره سازی خود را دارید، به فضای کافی برای نگهداری تمام کالاهای تولیدی خود و نیروی انسانی اضافی برای پردازش و تحویل این محصولات نیاز دارید. این کار می تواند بسیار پرهزینه باشد. با این حال، زمانی که انبار خود را برون سپاری می کنید،تمام این وظایف توسط متخصصان انجام می‌شود و بنابراین، کسب‌وکار شما را برای گسترش بیشتر انعطاف‌پذیر می‌کند. همچنین عدم استخدام نیروی انسانی اضافی به معنای صرفه جویی در هزینه ها است.

6. بهبود رضایت مصرف کننده

شرکت های انبار شخص ثالث دارای متخصصان مجربی هستند که درصد موفقیت بالایی دارند. یک انبار نقش مهمی در زنجیره تامین شما دارد. اگر مشتریان شما محموله های خود را به موقع دریافت نکنند، رضایت مصرف کننده می تواند به شدت تحت تأثیر قرار گیرد. با این حال، اگر عملیات انبار تجارت الکترونیک خود را برون سپاری کنید، کل فرآیند به نحوی پیش می رود که باعث رضایت مشتریان شما می شود.

انبارداری

7. سرمایه گذاری اولیه کم

از آنجایی که هنگام قرارداد برون سپاری انبار تجارت الکترونیک خود، هیچ دستگاه، فناوری، یا سایر هزینه‌های اضافی متحمل نمی‌شوید، سرمایه‌گذاری اولیه مورد نیاز بر حسب آنچه مورد نیاز و مورد انتظار آنها است خواهد بود. هزینه ها یا سرمایه ای که در اینجا ذخیره می شود را می توان در جای دیگری استفاده کرد.

8. در درازمدت پول پس انداز کنید

هزینه های صرفه جویی شده در قرارداد انبار شما باعث صرفه جویی در دراز مدت برای کسب و کار شما می شود که می تواند به آینده کسب و کار شما کمک کند. هزینه های محدودی برای نگهداری محصولات و پرداخت نیروی انسانی وجود خواهد داشت و در صورت کار با یک شرکت انبارداری شخص ثالث، هزینه حمل و نقل کالا کمتر خواهد بود. دیر یا زود، مقادیر اندک پول پس انداز شده، در درازمدت به مقدار قابل توجهی بیشتری منجر می شود.

9. بازده بالاتر سرمایه گذاری

زمانی که عملیات انبار خود را برون سپاری می کنید، مقدار سرمایه سرمایه گذاری شده توسط شما کاهش می یابد و مقدار قابل توجهی پول پس انداز خواهید کرد. علاوه بر این، این انبارهای شخص ثالث مزایای ارزشمند و با کیفیتی را ارائه می دهند.با توجه به دلایل فوق و مزایای برون سپاری انبار، واضح است که برون سپاری هزینه های سربار شما را کاهش می دهد و به شما در بهینه سازی عملیات کمک می کند که به نوبه خود سود شما را بهبود می بخشد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...