چرا به حمل و نقل با دمایی کنترل شده نیاز دارید؟

امروزه حمل و نقل کالا میان کسب و کارها گسترش یافته و زنجیره تامین وابسته به این صنعت است. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شرایط حمل و نقل کالا به چه شکل است؟ رشد خدمات حمل و نقل به رشد سریعتر اقتصاد کمک می کند. حمل و نقل به معنی جابجایی کالا و مردم از مکانی به مکان دیگر است. گسترش بخش حمل و نقل امکان جابجایی محصولات در مقیاس بزرگ را فراهم می کند. سیستم های حمل و نقل به کمپانی ها و شرکت های تجاری خدمت می کنند و به آنها کمک می کنند تا نیازهای مدیریت زنجیره تامین خود را برآورده کنند.نیاز به حمل و نقل با دمای کنترل شده در حمل و نقل جهانی افزایش یافته است و برای اقلام با تاریخ انقضا که در شرایط ایده عال تحویل داده شوند ضروری است.در ادامه این پست به مزایای حمل و نقل با دمایی کنترل شده می پردازیم.

مزایای استفاده از حمل و نقل با دمایی کنترل شده

اگر محصولات برای مسافتی طولانی ارسال شوند، تغییر در شرایط آب و هوایی می تواند به دلیل طولانی بودن مسافت و زمان ارسال، روی محصولات تأثیر بگذارد. همچنین شرایط آب و هوایی در برخی از کشورها متفاوت تر است و باید به این نکته نیز توجه داشت. اگر محصولات به دلیل تغییر آب و هوا از یک مکان به مکان دیگر خراب شوند، ممکن است شرکت مسئول، متحمل ضرر های مالی و اعتباری شود. علاوه بر محصولات غذایی، بسیاری از کالاهای دیگر مانند داروها نیز نیاز به سیستم های حمل و نقل با دمای کنترل شده دارند. انبار سردخانه به تولیدکنندگان در تحویل محصولات در شرایط آب و هوایی توصیه شده کمک می کند.

نگهداری مواد

حمل و نقل در دمای کنترل شده باعث صرفه جویی در هزینه بسته بندی می شود

برای ارائه محصولات تحویلی با نوع دمای مناسب، شرکت ها و تولیدکنندگان پول زیادی را برای بسته بندی کالاخرج می کنند. تسهیلات حمل و نقل با دمای کنترل شده به شرکت ها اجازه می دهد تا هزینه های خود را برای بسته بندی به حداقل برسانند. کاهش هزینه های بسته بندی نیز با عرضه محصولات با قیمت ارزان تر به نفع مشتریان است. یک تسهیلات حمل و نقل خوب همچنین ویژگی های ایمنی را فراهم می کند.سیستم انجماد و مکانیزم های کنترل دما خودکار، جابجایی کالا را آسان می کند.

حمل و نقل برای واردات و صادرات

حمل و نقل کالا از کشوری به کشور دیگر ممکن است چندین روز طول بکشد. در طول این سفرهای طولانی، شرکت حمل و نقل باید سیستم هایی برای کنترل دما، سیستم های نگهداری اقلام فاسد شدنی ارائه دهد. این کار همچنین برای محصولاتی که نیاز به حمل و نقل از مکانی به مکان دیگر دارند و نیاز به مقدار مناسب رطوبت دارند، مانند گیاهان و خاک که به دما و رطوبت مناسب برای رشد نیاز دارند، مهم است.

بهترین پشتیبانی عایق

سیستم حمل و نقل امروزی با داشتن دیواره های عایق، حمل و نقل با دمای کنترل شده را فراهم می کند. دمای محفظه حمل و نقل به لطف فوم پلی استایرن منبسط شده در کناره های خودرو بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد که در صورت نشتی نیز از کالا محافظت می کند. این فوم مانعی از دیوار امنیتی ایجاد می کند تا لایه بیرونی را از آسیب رساندن به اشیاء داخل محافظت کند. برای جابجایی کالاهای حساس از نظر دما، دیوار عایق شده به عنوان یک سیستم خنک کننده عمل می کند.

حمل و نقل کالا

سیستم دیجیتالی شده

امروزه سیستم های حمل و نقل کالا نه تنها دارای دیواره های عایق هستند، بلکه دارای مکانیسم های حمل و نقل با دمای کنترل شده هستند که دما را نظارت و کنترل می کنند. نگهدارنده و راننده از طریق پنل دیجیتال در مورد وضعیت اقلام فاسد شدنی اطلاعات دریافت می کنند و در صورت نیاز به تنظیمات اتاقک را تغییر می دهند. سیستم الکترونیکی خطر احتمالی آسیب و خرابی کالا را کاهش می دهد. این سیستم ها بسته به نوع کالای بارگیری شده طیف وسیعی از دماها را حفظ می کنند. این پنل های دیجیتال همچنین دارای یک سیستم الکترونیکی هستند که اطلاعاتی در مورد مکان، دما، شرایط و سایر جزئیات در مورد کالاهای تحویلی به مالکان می دهد.تکنولوژی سیستم حمل و نقل را به شدت تغییر داده است. سیستم ها و امکانات کنترلی، فروش جهانی محصولات خود را برای شرکت ها آسان کرده است. سیستم دمای کنترل شده یک ابزار قدرتمند در سیستم های تحویل و لجستیک تولید کنندگان است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...