چه زمانی به یک درب با سرعت بالا نیاز دارید؟

آیا تا به حال گزینه درب های پرسرعت را بررسی کرده اید، اما به این فکر کرده اید که آیا مرکز شما واقعا به آنها نیاز دارد؟ ممکن است ایده یک درب غلتکی فوق العاده سریع که باعث می شود لیفتراک شما با سرعت بالایی کار کند. را دوست داشته باشید، اما نمی دانستید که آیا می توانید سرمایه گذاری را توجیه کنید یا خیر.​​هر تسهیلاتی به آن نیاز ندارد. هر عملیاتی به اندازه کافی بزرگ نیست یا نیاز اساسی به یک درب غلتکی سریع، انعطاف پذیر و سریع ندارند که بتواند حجم زیادی از ترافیک را در خود جای دهد و در عین حال مانع ثابتی در برابر افت دما و انتقال گرد و غبار باشد. از سوی دیگر، که اگر کسب و کار شما واقعاً به یک درب غلتکی با سرعت بالا نیاز دارد، در دراز مدت هزینه های سرمایه گذاری اولیه بیشتر خواهد بود

مواردی کلیدی برای انتخاب درب سرعت بالا

 اما چگونه می توان تشخیض داد درب سرعت بالا به کارمان می آید؟ در ادامه این پست موارد کلیدی وجود دارد که در آن یک درب با سرعت بالا مطمئناً سرمایه شما را توجیه می کند.

 شما برای حفظ دمای ثابت در تاسیسات خود تلاش می کنید

سرعت بالای باز شدن درب باعث کاهش اتلاف هوا می شود اگر کسب و کار شما یک مرکز فرآوری مواد غذایی، پرورش دهنده میوه و سبزیجات، یا یک مرکز سردخانه است، به احتمال زیاد مناطقی با دمای کنترل شده در مرکز خود دارید تا محصولات غذایی را تازه نگه دارید، از رشد باکتری ها جلوگیری کنید و الزامات ایمن مواد غذایی را برآورده کنید.از طرف دیگر، شاید عملیات تولید شما به ثبات دما برای مناطق تولید یا حتی به سادگی برای ارگونومی و راحتی کارکنان نیاز داشته باشد.اگر متوجه شدید که بسته نگه داشتن درب کرکره ای در طول روز امکان پذیر نیست و درب های شما دائماً دما را از دست می دهند، قطعاً نشانه آن است که باید به دنبال نصب درب غلتکی سریع باشید.

 هزینه های مصرف انرژی شما از طریق سقف است

با پیشروی از نقطه شماره یک، تلاش برای کاهش مصرف انرژی در هنگام از دست دادن هوا از طریق درهای خود، نبردی سخت است. اگر نه تنها در تلاش برای حفظ دمای ثابت در مناطقی از تأسیسات خود هستید، بلکه هزینه های انرژی شما در حین انجام این کار در حال افزایش است، درب های پرسرعت پاسخ مناسبی هستند.به خصوص هنگامی که درب‌های غلتکی سریع مجهز به دستگاه‌های فعال‌سازی از راه دور هستند، امکان ترافیک ثابت لیفتراک را فراهم می‌کنند، در حالی که به سرعت در هنگام خروج بسته می‌شوند، به طور قابل‌ توجهی میزان اتلاف هوا از طریق درب را به حداقل می‌رسانند و مقدار انرژی لازم برای حفظ آن دمای ثابت را کاهش می‌دهند.

درب سرعت بالا

 انبار شما پر از گرد و غبار است

برخی از شرکت‌ها می‌توانند درهای خود را تمام روز باز بگذارند و انبارشان پر از گرد و غبار شود، اما بر عملکرد یا کیفیت محصول تأثیری ندارد. با این حال، اگر در یک محیط پر گرد و غبار زندگی می کنید و محتویات انبار شما با تجمع گرد و غبار آسیب می بیند، ممکن است بخواهید گزینه هایی را برای کاهش گرد و غبار در کارخانه خود بررسی کنید. درب‌های پرسرعت آب‌بندی کاملی را در برابر گرد و غبار ارائه می‌دهند و مشخصات آن را می‌توان تغییر داد تا درزگیرهای برس کاملاً فراگیر برای جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار که باعث عطسه می‌شوند را شامل شود.

درب سرعت بالا

شما نمی توانید پرندگان و آفات را از کارخانه دور نگه دارید

اگر درهای شما در تمام طول روز باز هستند، به احتمال زیاد برخی از کبوترها از این فرصت استفاده می کنند تا زندگی زیبایی را در کنار هم در تیرک های سقف انبار شما بسازند. برای تولید، بهداشت یا سلامت کارکنان خوب نیست. اگر با پرندگان، موش‌ها یا فیل‌هایی که از درهای باز شما وارد می‌شوند مبارزه می‌کنید، منطقی است که روی راه‌حلی سرمایه‌گذاری کنید که از ورود آفات جلوگیری می‌کند - درهای با سرعت بالا.

  • چه زمانی به یک درب سریع در تاسیسات خود نیاز ندارید؟
  • شرایطی وجود دارد که احتمالاً به درب با سرعت بالا نیاز ندارید، مانند:
  • شما فقط یک نقطه دسترسی به کارخانه خود دارید و ترافیک زیادی از درهای خود ندارید
  • درب های غلتکی شما می توانند تمام روز بدون ایجاد مشکل باز بمانند.
  • تأسیسات و محصول/خدمات شما تحت تأثیر تغییرات دما یا گرد و غبار قرار نمی گیرد.

 

توجه داشته باشید، درهای شما مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. سرعت باز شدن آنها یا زمان بسته ماندن آنها، معیارهای بهره وری و کارایی تقریباً برای هر کسب و کاری است. اگر در حین جابجایی از دهانه به طور تصادفی به آنها ضربه بزنید، زمان خرابی و هزینه تعمیر می تواند قابل توجه باشد. در دهانه هایی که ترافیک در دقیقه و ساعت وارد یا خارج می شود، چرخه باز و بسته شدن می تواند بر هزینه های عملیاتی ساختمان، تعمیر و نگهداری مورد نیاز برای درها و ردپای کربن شما تأثیر بگذارد. دقیقاً برای این ملاحظات است که انتخاب درب بسیار مهم است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...