پالت تراک چیست ؟ کاربرد پالت تراک کدامند

پالت تراک (که به جک پالت نیز معروف است) چرخ دستی چرخ دار است که برای بلند کردن و حمل پالت طراحی شده است. شاخه های مخروطی پالت تراک با قرار گرفتن در زیر پالت و دسته پمپ برای بالا بردن و حمل و نقل کالا استفاده می شود. پالت تراک ها معمولاً در سردخانه ها، انبارها و دیگر محیط هایی که از پالت چوبی به طور مکرر استفاده می شود، دیده می شوند. انواع مختلفی از پالت تراک وجود دارد که متناسب با نیازهای مختلف متفاوت هستند، از جمله:

پالت تراک های زمینی

پالت تراک های زمینی

قدرت مانور عالی، هندلینگ آسان، قاب فلزی مقاوم ایده آل برای استفاده در زمین های ناهموار مانند سایت های ساختمانی.

پالت تراک های بالابر

پالت تراک های بالابر

این نوع پالت تراک ها برای بارگیری و تخلیه نوار نقاله و هرگونه کاربردی که به بلند کردن، جابجایی و موقعیت دهی پالت ها نیاز دارد، طراحی شده اند. این نوع پالت تراک به شما کمک می کند تا احتمال آسیب کششی که می تواند هنگام خم شدن مداوم برای تخلیه پالت ها ایجاد شود، کاهش یابد. مکانیسم قیچی این نوع پالت تراک را منحصر به فرد و کاربردی می کند. به دلیل عملکرد قیچی در این نوع از پالت تراک برای استفاده فقط با پالت های پایه باز طراحی شده است.

پالت تراک های کوچک

ایده آل برای استفاده در صنعت چاپ با چنگال های باریک کوچک، 3 دسته کنترل موقعیت، چرخ ها و تک غلتک های پوشش داده شده در پلی اورتان سخت.

پالت تراک های واید

پالت تراک های واید

این نوع پالت تراک ها دارای چنگالهایی به طول 2 متر و حداکثر ظرفیت بالابری 2 تن است و ایده ای مناسب برای حمل و نقل طیف گسترده ای از بارهای سنگین در فروشگاه ها و انبارها است.

پالت تراک های گالوانیزه

پالت تراک های گالوانیزه

تمام قطعات فلزی، گالوانیزه هستند از جمله پمپ، قاب و دسته. این نوع پالت تراک ها برای استفاده در سردخانه ها و سایر محیط های سخت برای موادی مانند گوشت، ماهی، لبنیات، صنایع دارویی و شیمیایی عالی می باشند. ایده آل برای استفاده در محیط های سرد و مرطوب هستند. دارای شیر تخلیه فشار برای محافظت در برابر اضافه بار می باشند.

پالت تراک های با مقیاس توزین

پالت تراک های با مقیاس توزین

این نوع پالت تراک دارای سیستم توزین دیجیتال است که به کاربر اجازه می دهد تا پالت را وزن کرده و مقدار دقیق را بدست آورد. این نوع پالت تراک برای توزین بسته های باری ایده آل است.

پالت تراک های برقی

پالت تراک های برقی

این نوع از پالت تراک بهترین محصول الکتریکی برای حمل و نقل مواد سبک و متوسط ​است. سوکت موجود در کیف باتری شارژ را بدون نیاز به خارج کردن باتری به آسانی شارژ می کند. شکل چنگال ها امکان ورود و خروج آسان از پالت ها را فراهم می کند. آرماتورهای چنگال دو طرفه به شکل C به طور قابل توجهی مقاومت و استحکام قاب را افزایش می دهند. پیش بند استیل محکم از پای اپراتور در حین کار و اجزای پالت تراک را از برخورد با اشیا محافظت می کند. این نوع از پالت تراک ها بسیار جمع و جور و ایده آل برای استفاده در فضاهای محدود فروشگاه ها، آسانسورها یا مراکز تجاری می باشد.

نحوه استفاده از پالت تراک

پالت تراک برای استفاده در پالت چوبی استاندارد طراحی شده اند، مانند این موارد:

پالت چوبی

برای جابجایی بار با استفاده از پالت تراک، ابتدا باید این بار را روی پالت قرار دهید و با استفاده از محصولات مهار کننده بار مناسب آن را محکم کنید. هنگامی که بار شما مهار شد، می توانید پالت تراک را در محل خود مانور دهید، چنگال ها را به شکاف های موجود برای این منظور بکشید. سپس می توانید از دسته عملکرد پالت تراک برای بالا بردن پالت از سطح زمین استفاده کنید. پالت تراک ها بسیاری از خطرات مربوط به بالابردن بارهای سنگین را از بین می برند و حمل و نقل بار را آسان می کنند. اگر می خواهید نکاتی را که هنگام استفاده از پالت تراک باید از انجام آنها اجتناب کنید، یاد بگیرید، ویدیوی را در زیر مشاهده کنید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...