چه کار کنیم تا رادیاتور گرمتر شود؟

راه‌های زیادی برای گرم‌تر کردن رادیاتورها و گرم کردن سریع‌تر بدون حتی فکر کردن به خرید دیگ بخار وجود دارد. همه این نکات کسری از هزینه را می گیرند و بسیاری از آنها حتی رایگان هستند. به علاوه، به ابزارهای گران قیمت یا تخصصی نیاز ندارید.

واقعیت سردچال: سایت سردچال مرجعی برای همه کسب و کارها و مشاغل است تا از طریق حضور در این سایت با مشتریان و تامین کنندگان در ارتباط باشند. مشاغل مربوط به تجهیزات گرمایشی از جمله فروش و تعمیر این تجهیزات می توانند در باشگاه مشتریان سردچال عضو شوند و از این طریق بیش تر دیده شوند.

رادیاتور

برای اینکه رادیاتورها گرمتر شوند باید نکات زیر را رعایت کنید:

اطراف رادیاتور را خلوت کنید

سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای اطمینان از اینکه رادیاتورها اتاق را به درستی گرم می‌کنند، حذف هر گونه اجسام روی آن یا زیر آن است. به این دلیل که رادیاتورها بر اساس این اصل کار می کنند که هوای گرم بالا می رود، یعنی با همرفت طبیعی. هوای سرد از رادیاتور در پایین کشیده می شود و از بالا به گرمی خارج می شود.

هر جسمی که روی یا زیر رادیاتور قرار می‌گیرد تقریباً به طور قطع در این فرآیند اختلال ایجاد می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که رادیاتورهای خود را بدون به هم ریختگی نگه دارید.

آنها را گردگیری کنید

حذف گرد و غبار رادیاتورها تضمین می کند که هوا به راحتی از آنها عبور می کند. توده های بزرگ گرد و غبار و پرز می توانند پره ها را مسدود کرده و کارایی آنها را کاهش دهند. گردگیری به سرعت این زباله ها را از بین می برد.

متعادل کردن آنها

اگر یک اتاق همیشه سردتر است و/یا رادیاتور آن مدت زیادی طول می کشد تا گرم شود، ممکن است ایده خوبی باشد که رادیاتورها را متعادل کنید. به این معنی که با تنظیم محافظ قفل هر رادیاتور ، می‌توانید میزان جریان آب گرم را در آنها کنترل کنید تا همه آنها به طور یکنواخت گرم شوند. متعادل کردن رادیاتورها تضمین می کند که آنها به طور یکنواخت گرم می شوند، صرف نظر از اینکه چقدر به دیگ بخار نزدیک هستند.

رادیاتور

آنها را هواگیری کنید

اگر یکی از رادیاتورها در بالا سرد اما در پایین گرم است، به دلیل هوای محبوس شده در داخل آن است. هوا اساساً فضایی را که آب گرم باید باشد را اشغال می کند. با تخلیه این هوا می توانید به سرعت عملکرد رادیاتور را افزایش دهید.

رادیاتورها را با فن های رادیاتور گرمتر کنید

فن های رادیاتور پنکه های برقی کوچکی هستند که در بالا یا پایین رادیاتور شما قرار می گیرند. با کشیدن هوا از میان پره های رادیاتور به آن کمک می کنند تا هر چه بیشتر گرما از خود ساطع کند.

حذف لجن رادیاتور

اگر رادیاتور شما در بالا گرم و در پایین سرد است، این ممکن است به ویژه مفید باشد. رادیاتور را می توان جدا کرد، از دیوار جدا کرد، به بیرون برد و یک شیلنگ را به آن وصل کرد تا هر گونه لجن را در داخل بشوید.

پاور فلاش رادیاتور

رادیاتورها را با پاور فلاش گرمتر کنید

یک پمپ که اصطلاحا پاور فلاش نامیده می شود می تواند رادیاتور و سیستم گرمایشی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر سیستم گرمایشی شما حاوی بازدارنده شیمیایی نباشد، اکسیژن موجود در آب با فلز رادیاتورها و لوله‌ها واکنش نشان می‌دهد و زنگ‌زدگی و ترکیبات دیگری را که ما به عنوان لجن می‌شناسیم، تشکیل می‌دهد. این لجن می تواند جریان آب را محدود کرده و آن را به طور کامل مسدود کند. این نه تنها می تواند راندمان سیستم گرمایش شما را به شدت کاهش دهد، بلکه می تواند به دیگ شما نیز آسیب برساند. پاور فلاش با استفاده از جت های آب تحت فشار برای حذف لجن از سیستم کار می کند.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...