اسکوتر الکترونیکی Unagi Model Eleven

اسکوتر برقی جدید Unagi می تواند به شما بگوید چه زمانی به تابلوی ایست یا یک چاله بزرگ نزدیک می شوید. مدل Eleven (پیروی از مدل اول) که اخیرا در کنفرانسی به نام Micromobility America در نزدیکی سانفرانسیسکو رونمایی شد، یک اسکوتر الکترونیکی با تشخیص اشیا است که به لطف دوربین و سنسورها ساخته شده است. همچنین به شما هشدارهای صوتی می دهد.

دستگاه جدید سبک وزن و تاشو Unagi آخرین تلاش برای متمایز شدن از بسته اسکوترهای الکترونیکی، پس از اینکه این شرکت اشتراک ماهانه اسکوتر را در سال گذشته ارائه کرد، است. برای شرکت مستقر در اوکلند، تکرار بیشتر به معنای افزودن یک سیستم پیشرفته کمک راننده (ADAS) مانند آنچه در خودروها می‌بینید بود. این اسکوتر علاوه بر مشاهده علائم ایست، اگر فردی در مسیر دوچرخه سواری بیفتد یا درب ماشین باز شود، به شما هشدار می دهد.

برای زمین های پر از دست انداز یا جاده های پر از چاله های پیش رو نیز به شما هشدار داده می شود.

اسکوتر الکترونیکی Unagi Model Eleven

David Hyman، مدیرعامل شرکت، چند هفته قبل از رونمایی گفت: "ما مطمئن هستیم که می گوییم این اولین اسکوتر هوشمند است."

در حالی که اسکوتر مستقل نیست، Hyman می‌گوید «دیدگاه بلندمدت‌تر» استفاده از تمام اطلاعات دوربین و حسگر است تا اسکوتر را وادار کند تا در موقعیت‌های خطرناک کنترل کند و ترمز کند یا سرعتش را کاهش دهد. اما هنوز به آن مرحله نرسیده است.

این اسکوتر اکنون با یک برنامه همراه ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید مسیرهای گام به گام را اضافه کنید که از طریق سیستم صوتی اسکوتر پخش می‌شود. یعنی می توانید با خیال راحت گوشی خود را کنار بگذارید و گم نشوید.

اسکوتر الکترونیکی Unagi Model Eleven

یکی دیگر از ویژگی های هوشمند به شما هشدار می دهد که اسکوتر حرکت می کند. اگر مشکوک هستید که Model Eleven شما لمس شده است، می توانید آن را از طریق سوئیچ از راه دور در برنامه خاموش کنید.

در صفحه نمایش دایره ای می توانید اطلاعات مربوط به اسکوتر از جمله میزان شارژ آن را مشاهده کنید.

مدل Eleven قبل از شروع تحویل در تابستان آینده در سایت Indiegogo راه اندازی خواهد شد. نسخه با ADAS برای تشخیص اشیا حدود 2500 دلار خواهد بود، در حالی که مدل ساده تر از 2100 دلار شروع می شود. هر دو با رنگ‌های مختلفی از جمله زرد براق، مشکی مات و سبز نعنایی عرضه خواهند شد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...