انواع باسکول کامیون کش

باسکول کامیون کش اغلب برای اطمینان از رعایت مقررات استفاده می شود. با این حال، آنها همچنین می توانند در به حداقل رساندن بارهای ضربه ای بالا، جلوگیری از بارگذاری غیرعادی و اطمینان از اینکه مشتریان خود را برای مقادیر مناسب فاکتور می کنید، کمک کنند. آنها همچنین با پیگیری فعال وزن ارسالی، کارایی شما را افزایش می دهند. دقت بی‌نظیر آن‌ها باعث وزن‌گیری مقرون‌ به ‌صرفه در بخش لجستیک می‌شود و در عین حال از آسیب رساندن به خودرو و تضمین ایمنی جلوگیری می‌کند. در ادامه ی این پست به چندین مزیت دیگر که با نصب باسکول کامیون کش به دست می‌آیند می پردازیم.

باسکول کامیون کش پرتابل

باسکول کامیون کش چیست؟

باسکول کامیون کش که با نام باسکول تریلی کش نیز شناخته می شود یک ترازوی کامیونی کامل است که در کارخانه های بتن برای جابجایی سطوح بتنی بر روی زمین و سطوح بالاتر از سطح زمین با وزن کم بکار گرفته می شوند.ماژول های گسترده 10 فوتی می توانند با هم در ارتباط باشند تا بتوانند تقریبا هر طولی از وسیله نقلیه کشاورزی را پوشش دهند. پل باسکولی بتن پیش ساخته بسیار سبک وزن بوده اما بسیار قوی است. لودسل مورد نیاز در باسکول جاده‌ای، لودسلی می باشد که فشاری آنالوگ نامیده می شود. در این نوع دستگاه استفاده از لودسل فشاری آنالوگ نسبت به لودسل فشاری دیجیتال معمول تر می باشد؛ زیرا در ساخت لودسل فشاری دیجیتال از اتصالات و قطعات جوشی بیشتری استفاده می شود که این امر می تواند باعث بروز اختلالاتی در محیط های داخلی و خارجی باسکول شود که رفع و ترمیم آن ها هزینه و وقت زیادی را از ما خواهد گرفت.در ادامه با مزایای باسکول کش کامیون آشنا می شویم

مزایای باسکول های کامیون کش

بزرگترین و بارزترین مزیت باسکول کامیون کش، حذف حدس و گمان در رعایت مقررات جاده ای است. دقت و قابلیت اطمینان ترازوی جلوگیری از جریمه حمل و نقل های سنگین و تصادفات جاده ای منجر به مرگ ناشی از اضافه بار. علاوه براین باسکول کامیون با توزین دقیق مواد را در طول مراحل حیاتی فرآیند ساخت یا زمانی که مواد استخراج می شوند تسهیل می کند. این به پیگیری مداوم عملیات در محل و تعیین مناطقی که می‌توان با استفاده از اندازه‌گیری‌های دقیق بداهه‌سازی کرد، کمک می‌کند.  در خارج از محل حمل و نقل خارج از محل مستلزم انطباق با مقررات تعیین شده در مورد وزن محموله است، با این حال، عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند هزینه سوخت و قابلیت های کامیون است. باسکول های کامیون کش نتایج قابل اعتمادی را برای تجمیع لجستیک ارائه می دهند که اجرای مؤثرترین و کارآمدترین طرح را آسان می کند. آنچه روی کاغذ برنامه ریزی کرده اید ممکن است لزوماً با اجرای واقعی منطبق نباشد، اما دانستن میزان اختلاف بین برنامه ریزی و اجرا ساده ترین راه برای ادامه مسیر است. ممکن است از جدیدترین فناوری‌ها و راه‌حل‌های نرم‌افزاری برای عملیات ساده‌شده استفاده کنید، اما اگر از متغیرهای حیاتی خاص سایت که تأثیر مستقیمی بر عملیات شما دارند، بی‌اطلاع هستید، می‌تواند مانع از بهبود عملکرد شما شود. اگر در زمان واقعی آنچه را که در حال وقوع است نمی‌بینید، رفع مشکلات ممکن است دشوار باشد زیرا ممکن است از وجود آنها آگاه نباشید. باسکول کامیون چه مطابق با مقررات، ردیابی هزینه دفع ضایعات یا تعیین بار بهینه باشد، اطلاعات دقیق آنی را ارائه می دهد.

باسکول کف جاده ای

انواع باسکول کامیون کش 

انواع مختلفی از باسکول های توزین متناسب با نیازهای صنعت خاص در بازار موجود است. این می تواند یک سرمایه گذاری محتاطانه باشد که سود شما را افزایش می دهد، اما درست مانند هر تصمیم تجاری دیگری، نیاز به تفکر و تحقیق دارد تا اطمینان حاصل شود که از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را می کنید. در ادامه اطلاعاتی در مورد باسکول کامیون آورده شده است تا به شما در انتخاب بهترین راه حل برای نیازهای تجاری خود کمک کند

باسکول کامیون کش قابل حمل

باسکول کامیون قابل حمل قابل اعتماد و بادوام است. آنها دقت خوبی دارند و یک راه حل عملی برای فضاهایی که محدود هستند ایجاد می کنند. نصب آنها آسان است، جابجایی آنها راحت است و دارای یک قاب فولادی سنگین هستند. اگر نیازهای توزین شما زیاد نیست، ترازوهای کامیون قابل حمل انتخابی عالی هستند.

باسکول بریج جاده ای

باسکول کامیون کش روی جاده ای (بریج)

این باسکول کامیون راه ساده و سریعی برای بدست آوردن وزن دقیق برای انواع وسایل نقلیه جاده ای ارائه می دهد. باسکول های روی جاده ای که به عنوان راه حل های ایستا و دینامیکی موجود است، نتایج قابل اعتمادی را برای وسایل نقلیه بزرگی که دارای سیستم تعلیق خود جبران کننده هستند ارائه می دهد. تنها فاکتوری که در نصب باسکول روی جاده ای باید در نظر گرفته شود ، مناسب بودن منطقه است. برای نتایج قابل اعتماد، منطقه باید مسطح و محکم باشد.

باسکول سوار شده روی کامیون (سفارشی)

این نوع که از لودسل هایی تشکیل شده که روی وسیله نقلیه سوار می شود، یکی از راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه برای از بین بردن وزن جریمه اضافه بار و اطمینان در جاده ایمنی هستند. استفاده از باسکول های سفارشی ساده است و با ارائه نتایج دقیق در محل بارگیری، عملکردهایی مانند کاهش مصرف سوخت و افزایش صرفه جویی در عملیات به اطلاعات خودرو اضافه می کند.

باسکول سفارشی

باسکول کامیون کش کف جاده ای

این ترازوها  به دلیل دوام و دقت بالا در صنعت حمل و نقل استاندارد طلایی دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کامیون را روی ترازو قرار دهید و عملیات روزمره شما به دقت مدیریت شود. ترازوهای تمام قد که برای مصارف تجاری ایده آل هستند، وزن مناسب بار را برای کامیون هایتان به شما می دهند. ظرفیت آنها معمولاً بین 50 تا 100 تن است و می توانند برخی از بزرگترین کامیون ها را در خود جای دهند.

باسکول کامیون کش پد محور

برای وزن دقیق کامیون‌ها و تریلرها طراحی شده‌اند و با رمپ‌های نصب شده در بالای زمین استفاده می‌شوند. آنها را می توان در هر دو سطح صاف و سنگریزه استفاده کرد که یک راه حل مناسب برای وزن کردن وسایل نقلیه در مکان های موقت است. پدهای محوری که در مدل‌ها و مدل‌های مختلف موجود هستند، معمولاً دارای ویژگی‌ها و طرح‌های متفاوتی هستند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...