3 نکته کلیدی برای انتخاب درب های پرسرعت

بیشترین سرمایه فیزیکی شرکت های تولیدی در انبارها ذخیره و نگهداری می شود. محیط انبار باید بهترین شرایط لازم جهت ورود کالا و نگهداری انواع  محصولات تولیدی را تا هنگام صدور گزارش و خارج کردن از انبار در اختیار شرکت قرار دهد.مدیران انبار که در جستجوی درب های پرسرعت برای امکانات خود هستند، انواع زیادی از درب های پرسرعت را برای انتخاب دارند. درب های غلتکی، درب های تاشو، درب های امنیتی و درب های فریزر.با این حال، بخش سخت این است که انتخاب کنید کدام درب برای کاربرد شما بهتر طراحی شود. بنابر این درب های انبار نقش بسزایی در نگهداری کالا و حفظ دمای محیط انبار دارد. درادامه این پست به 3 نکته کلیدی برای انتخاب در های پرسرعت انبار می پردازیم.

1. الزامات ایمنی

 از نظر انتخاب درب، دید یک عامل کلیدی در محیط های پرتردد است. به همین دلیل است که درهای نوار PVC در چنین شرایطی ایده آل نیستند - آنها به شدت در معرض تماس فلزی هستند (مانند تماس با کامیون ها و لیفتراک ها) بنابراین به مرور زمان به دلیل خراشیدگی دید خود را از دست می دهند.پانل های شفاف و مقاوم در برابر خراش در خود ساختار درب به اپراتورهای خودرو اجازه می دهد تا ببینند که آیا خطرات بالقوه یا افراد در مسیر آنها وجود دارد یا خیر.یکی دیگر از مواردی که در مورد ایمنی درب های پرسرعت به میان می آید این واقعیت است که درب های اتوماتیک ممکن است بدون هشدار بسته شوند و در نتیجه خطر برخورد تصادفی را افزایش دهند.عاقلانه است که به برخی از درهای جدیدتر با سرعت بالا که دارای ویژگی های ایمنی هستند نگاهی بیندازیم. به عنوان مثال، برخی از مدل های درب پرسرعت دارای یک سیستم هشدار ترافیک یکپارچه هستند که از طریق چراغ های LED چشمک زن، هنگامی که دری در شرف بسته شدن است، به راننده هشدار می دهند.

انتخاب درب های پرسرعت

2. الزامات ترافیک انبار

 توانایی درب شما برای مدیریت ترافیک یک عامل کلیدی موفقیت در سرمایه گذاری شما است.اول و مهمتر از همه، درهای شما باید بتوانند در برابر برخورد - چه با لیفتراک، کامیون یا شخص - مقاومت کنند. در حالی که مدیران انبار باید اطمینان حاصل کنند که آموزش مناسب به همه کارکنان - به ویژه رانندگان لیفتراک و اپراتورهای وسایل نقلیه ارائه می شود - حوادثی ممکن است رخ دهد و اتفاق می افتد.چنین حوادثی می تواند منجر به توقف طولانی مدت شود و بهره وری کل عملیات شما را به خطر بیندازد. به همین دلیل است که درک این موضوع که در صورت بروز چنین شرایطی چه چیزی با تعمیر درب شما همراه خواهد بود بسیار مهم است.درب‌هایی با سرعت بالا در دسترس هستند که دارای فناوری اصلاح خودکار هستند و به درب غلتکی اجازه می‌دهند پس از برخورد خود را تعمیر کنند از یک سیستم جابه‌جایی پرده منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند که در صورت برخورد تصادفی، پرده در را مسیرهای خود بازمی‌گرداند.

ىرب سرعت بالا

3. هزینه های اولیه و جاری

 داشتن یک طراحی پیچیده درب می تواند هزینه های قابل توجهی را برای نگهداری پیشگیرانه در حال انجام برای حفظ تجهیزات در اوج شرایط عملیاتی متحمل شود. درهای مجهز به فنرهای ضد تعادل، قرقره ها و کابل های سیم ممکن است نیاز به نگهداری مداوم بیشتری نسبت به درهای بدون آن داشته باشند.اطمینان حاصل کنید که سازنده شما در مورد میانگین چرخه عمر تجهیزات خود به شما توصیه می کند، زیرا اگر درهای شما اغلب نیاز به تعمیر دارند، هزینه کل مالکیت را افزایش می دهد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...