این سه پایه انعطاف پذیر سطح عکاسی تلفن شما را افزایش می دهد

اکنون 15 سال است که Joby's GorillaPods جایگزین سبک‌تر، ارزان‌تر و انعطاف‌پذیرتر برای سه‌پایه‌های عکاسی بوده است و به دوربین‌ها و دوربین‌های اکشن اجازه می‌دهد تا با خیال راحت در مکان‌هایی به ظاهر غیرممکن نصب شوند.

اغلب زمانی که از سوژه‌ای در نور کم عکاسی می‌کنیم یا سعی می‌کنیم از یک تایم لپس عکس بگیریم که نیاز به دوربین محکمی دارد، به سراغ GorillaPod می‌رویم و جایی برای قرار دادن امن آن پیدا می‌کنیم. با این حال، در طول سال‌ها موقعیت‌های زیادی وجود داشته است که نتوانسته‌ایم GorillaPod را برای استفاده جای امنی قرار دهیم (معمولاً روی سطوحی که خیلی صاف یا خیلی نازک هستند)، و این به دلیل خم شدن و چسبیدن پایه ها است. به همین دلیل است که کاربران محصول جدید و متفاوت این شرکت را امتحان می کنند.

GorillaPod

گرفتن بهتر

بر خلاف سه پایه سنتی که از پایه های سفت و سخت استفاده می کند که فقط از نظر طول و پهنی قابل تنظیم هستند، GorillaPod یک طرح جایگزین سه پایه ای را معرفی کرد که تنظیمات طول را با انعطاف پذیری شدید عوض می کرد. در حالی که یک سه‌پایه برای ایستادن به مکانی محکم نیاز دارد، GorillaPod را می‌توان تقریباً در اطراف هر جسمی (شاخه‌های درخت، تیر چراغ‌ها یا نرده‌ها) پیچیده و چسبندگی خود را حفظ می‌کند و دوربین را با ردپایی بسیار کوچک‌تر ثابت نگه می‌دارد.

پایه های GorillaPod از زنجیره ای از مفاصل توپ و سوکت با طراحی بسیار سفت تشکیل شده است به طوری که مهم نیست که چگونه پایه ها خم شده و تنظیم شوند، آن شکل را حفظ می کنند. اما اتصالات توپی و سوکتی هر کدام دارای درجه حرکت محدودی هستند که این موضوع باعث می‌شود شعاع محکمی که می‌توان به اطراف آنها پیچیده شود، محدود می‌شود.

GorillaPod

پایه‌های سه‌پایه‌های جدیدPodZilla  شرکت Joby، اتصالات توپ و سوکت را با میله‌های آلومینیومی انعطاف‌پذیر که در تمام طول خود در یک ماده لاستیکی چسبنده پیچیده شده‌اند، عوض می‌کنند. میله های آلومینیومی در PodZilla به نیروی کمی بیشتر برای خم شدن و تنظیم نیاز دارند، اما آنها موقعیت خود را بسیار خوب نگه می دارند. به راحتی مانند GorillaPods اصلی، اگر نه بهتر اما با انعطاف پذیری بیشتر می توانند این کار را انجام دهند و دور اجسامی که در نتیجه بسیار نازکتر هستند پیچیده شده است.

دستگیره GorillaPod توسط یک حلقه نازک لاستیکی در اطراف هر مفصل توپ ایجاد می‌شود، و می توان اغلب آن را محکم به ابزاری مانند مونوپاد که دارای روکش صافی است چسباند. بنابراین با یک دوربین سنگین که در بالای آن قرار دارد، GorillaPod تمایل دارد که در برابر نیروهای گرانش تسلیم شود، چسبندگی خود را از دست بدهد و به سمت پایین حرکت کند. پایه‌های تمام لاستیکی روی PodZilla، که دارای الگوی برآمدگی‌های انعطاف‌پذیر است، مانند یک سنگ نگه می‌دارد. تلاش برای لغزش PodZilla از روی مونوپاد صاف، مستقیماً غیرممکن است. طراحی جدید چسبیدن به هر چیزی مانند شاخه‌های درخت، پایه‌های صندلی، نرده‌های دستی و... را بسیار بهتر و ایمن‌تر می‌سازد.

GorillaPod

ارتقایی که گاهی اوقات به نظر کاهش رتبه می رسد

PodZilla جدید در حال حاضر در دو اندازه موجود است، یک گزینه متوسط 10 اینچی که شامل یک پایه گوشی هوشمند قابل تنظیم است و برای نگهداری دستگاه هایی با وزن حداکثر 2.2 پوند طراحی شده است، و یک گزینه بزرگ 12 اینچی که از پایه گوشی هوشمند صرف نظر می کند و می تواند دستگاه هایی تا وزن 5.5 پوند را پشتیبانی کند.

پایه تلفن همراه به پیچ استاندارد پایه سه پایه PodZilla متصل می شود و در واقع یک راه محکم برای اتصال تلفن شما است. دستگیره های روکش لاستیکی آن را می توان برای قرار دادن گوشی های هوشمند بزرگتر گسترش داد و دارای یک مفصل چرخشی برای تنظیم جهت دستگاه شما است.

GorillaPod

پایه سه پایه PodZilla متوسط ​​با استفاده از یک اتصال توپ و سوکت به پایه های انعطاف پذیر آن متصل می شود که با فشار دادن دکمه ساده قابل تنظیم است. چیزی برای سفت کردن یا شل کردن وجود ندارد. در عوض، نوعی مکانیزم فنری در داخل، مفصل توپ را در هر جهتی که انتخاب می کنید، ایمن نگه می دارد. احتمالاً برای یک دوربین سنگین نمی توان به آن اعتماد کرد، اما برای یک گوشی هوشمند همه چیز کاملاً خوب کار می کند.

در نسخه بزرگ PodZilla متأسفانه به نظر می رسد که Joby کمی کیفیت را فدای کاهش قیمت کرده است. از یک دستگیره برای سفت کردن و شل کردن مفصل گوی و سوکت آن استفاده می شود، اما حتی زمانی که کشش از بین رفته و دستگیره کاملاً باز شده است، گاهی اوقات تنظیم قسمت بالایی آن دشوار است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...