سه روند بزرگ ارزهای دیجیتال در سال 2021

به دنبال نوسانات قابل توجه در سال 2020، بازارهای ارزهای دیجیتال در حال حاضر رکورد بالایی را تجربه می کنند. این به ویژه در مورد بیت کوین صدق می کند که در سال گذشته ارزش آن دو برابر شده و به نظر می رسد در ماه های آینده افزایش بیشتری پیدا کند. علاوه بر این، ارزهای رمزپایه نسبت به کلاس‌های دارایی سنتی بهتر عمل می‌کنند و سال به سال سود قابل توجهی داشته‌اند.

محبوبیت تجارت کریپتو همچنین منجر به افزایش علاقه به ارزهای کمتر شناخته شده شده است و به معامله گران فرصت های جدیدی برای متنوع کردن معاملات خود ارائه می دهد. در ادامه این پست، به برترین روندهای رمزنگاری سال می پردازیم و تجزیه و تحلیل می کنیم که چگونه می توانند به شما کمک کنند مانند معامله گران برتر معامله کنید.

بزرگترین ترندهای رمزنگاری سال

در حالی که ارزهای دیجیتال طی سال گذشته فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرده‌اند، عملکرد قوی‌تری نیز داشته‌اند و در نتیجه از محبوبیت فزاینده‌ای برخوردار هستند.

بیت کوین

1. رشد مداوم

در مقایسه با کلاس‌های دارایی سنتی، ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر بازدهی بسیار بالاتری داشته‌اند و چندین مورد سود بالای 200 درصد نشان می‌دهند. این امر به ویژه در مقایسه با طبقات دارایی ارائه شده توسط سایتهای Nasdaq و S&P 500 قابل توجه است که پس از فروپاشی بازارها در ماه مارس گذشته بهبودی متوسط ​​تری داشته اند.

2. ظهور ارزهای دیجیتال جدید

محبوبیت فزاینده کریپتو همچنین منجر به تکثیر ارزهایی مانند Tezos و Cardano می شود که بسیاری از آنها در سه سال گذشته ایجاد شده اند. در واقع، در حال حاضر بیش از 5000 ارز رمزنگاری شده وجود دارد که این رقم در چند سال پیش 2000 بود. این افزایش شدید فرصت هایی را برای معامله گران فراهم می کند تا ارزهای جدید را کشف کنند و در دنیای تجارت کریپتو راحت باشند.

3. تنوع سبدهای رمزنگاری

یکی از دیگر روندهای کلیدی سال افزایش تنوع پورتفولیو است. معامله گران به طور فزاینده ای به بیت کوین به عنوان یک پناهگاه امن نگاه می کنند و فرصت های جدیدی را در سایر ارزها از جمله Ripple و Ethereum پیدا می کنند. هر دوی این ارزها از ژانویه سال 2020 رشد قابل توجهی داشته اند، به طوری که Ripple 18 درصد نرخ رشد کاربر دارد، در حالی که Ethereum 50 درصد نرخ رشد کاربر داشته است.

ارزهای دیگری مانند Cardano و Tezos با افزایش 165 درصدی و 364 درصدی، رشد قابل توجه تری داشته اند. اگرچه توجه به این نکته مهم است که وضعیت امن بیت کوین در چارچوب نوسانات بیت کوین وجود دارد، اما ارز دیجیتال اصلی با این وجود از شهرت بسیار پایدارتری نسبت به گذشته برخوردار است.

سه روند بزرگ ارزهای دیجیتال در سال 2021

روندها استراتژی معاملاتی شما را مشخص می کنند

در حالی که داشتن درک دقیق از روندهای رمزنگاری مهم است، بکارگیری این بینش ها در استراتژی معاملاتی شما بسیار مهم است. اول و مهمتر از همه، شما باید حس روشنی از تغییر چشم انداز داشته باشید. با ادامه افزایش معاملات روزانه، فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای جدید ظاهر می‌شود. اینجاست که میزان تحمل ریسک شما مطرح می شود.

اگر معامله گر ریسک گریزتری هستید، پایبندی به ارزهای معتبر می تواند یک برنامه بازی خوب باشد. اگر با ریسک راحت‌تر هستید و به دنبال فرصت‌های جدید هستید، انتخاب یک سبد متنوع می‌تواند به شما کمک کند تا بازدهی خود را افزایش دهید و در عین حال در معرض دارایی‌های جدید قرار بگیرید.

چگونه محبوب ترین ارزهای دیجیتال را معامله کنیم

هنگامی که درک روشنی از روندهای فعلی و اینکه چگونه آنها می توانند بر استراتژی معاملاتی شما تأثیر بگذارند، دارید، وقت آن است که به دنبال پلتفرمی باشید که بتواند ابزارها و ویژگی های مورد نیاز برای به حداکثر رساندن سرمایه خود را به شما ارائه دهد.

ساختن نمونه کارها نهایی رمزارز شما

با پلتفرم چند رمزنگاری eToro، می توانید به بیش از ده ها ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین دسترسی داشته باشید. این به شما این امکان را می دهد که یک سبد بر اساس علایق تجاری خاص خود و ریسک پذیری خود بسازید.

هنگام انتخاب ارز، مهم است که اهداف سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت خود را در نظر بگیرید و بینش بازار را به عنوان بخشی از استراتژی خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می دانید که یک ارز خاص در هفته های اخیر نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است، ممکن است بخواهید با سرمایه گذاری در ارز دیگری با عملکرد پایدارتر، سرمایه خود را متعادل کنید.

بهینه سازی عملکرد با یک سبد رمزنگاری مدیریت شده

اگر در هنگام توسعه سبد خود به دنبال راهنمایی هستید، eToro’s CryptoPortfolio به شما امکان می دهد دارایی های خود را بسیار شبیه به یک سبد سنتی مدیریت کنید و وزن هر جزء را متناسب با ارزش بازار آن تعیین کنید.

از آنجایی که CryptoPortfolio قرار گرفتن در معرض کریپتوهای متنوعی را ارائه می دهد، همچنین می تواند به معامله گران کمک کند تا نرخ بازدهی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. همانطور که در نمودار زیر مشخص شده است، CryptoPortfolio عملکرد ثابتی را ارائه می‌کند و نسبت به هر کوین دیگری نوسانات کمتری دارد. گزینه دیگر TIE Partner Portfolio است که از پردازش زبان طبیعی برای تعیین احساسات بازار نسبت به ارزهای دیجیتال در شبکه های اجتماعی استفاده می کند و سپس از این داده ها برای بهینه سازی معاملات الگوریتمی استفاده می کند.

سه روند بزرگ ارزهای دیجیتال در سال 2021

مانند معامله گران برتر تجارت کنید

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم eToro، مولفه تجارت اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد در بحث ها شرکت کنند و از معاملات خود بیاموزند. این می تواند یک راه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد استراتژی معاملاتی یا حتی تکرار معاملات دیگران باشد.

یکی از دیگر مزایای کلیدی تجارت اجتماعی این است که شما می توانید به طور بالقوه بازده خود را افزایش دهید. در واقع، 50 معامله‌گر برتر eToro که بیشترین کپی‌برداری در سال 2019 را داشتند، میانگین سود سالانه بیش از 29% داشتند. تجارت اجتماعی همچنین به شما این امکان را می دهد که از دانش و بینش این نوع معامله گران برای تنظیم استراتژی تجارت کریپتو و همچنین استراتژی کلی سرمایه گذاری خود استفاده کنید.

چه تازه تجارت کریپتو را شروع کرده باشید، چه در حال حاضر یک حرفه ای هستید، پیمایش در بازارهای همیشه در حال تغییر می تواند مانند یک چالش به نظر برسد. همانطور که ارزهای دیجیتال وارد مرحله جدیدی می شوند، ماندن در صدر آخرین روندها و داشتن ابزار مناسب در دستان شما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...