استراتژی های هوشمند برای ایجاد مشتری

در این عصر دیجیتال، وب سایت نقطه کانونی فعالیت های تجاری است. اگر کسی بخواهد کسب و کار شما را جستجو کند، آن را اینترنت جستجو می کند. این نشان می دهد که داشتن یک وب سایت کاربر پسند چقدر ضروری است. برای به دست آوردن مشتریان راغب بیشتر و تبدیل آنها به فروش، ابتدا باید ترافیک وب سایت خوبی داشته باشید . برای این کار، باید یک استراتژی تولید مشتری هوشمند داشته باشید که بتوانید از آن برای به حداکثر رساندن بازدیدکنندگان وب سایت استفاده کنید. سپس شما همچنین باید برنامه‌های تبدیل درست، واضح و متمرکز داشته باشید تا به شما کمک کند از مزایای افزایش یافته استفاده کنید. در اینجا چند راه برای افزایش مشتری وجود دارد تا بتوانید رونق بسیار مورد نیاز را به کسب و کار خود بدهید.

راه حل سردچال: اگر نمی توانید برای ایجاد وب سایت وقت یا هزینه صرف کنید پیشنهاد ما به شما عضو شدن در باشگاه مشتریان سردچال است. سایت سردچال ضمن معرفی کسب و کار شما به تأمین کنندگان بستری را برای فروش آنلاین محصولات شما فراهم کرده است.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی خریدار را بشناسید

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ابتدایی ترین روش برای افزایش ترافیک وب سایت و تولید مشتری راغب بیشتر است. سئو به معنای بهینه سازی وب سایت شماست، بنابراین زمانی که شخصی از طریق یک کلمه کلیدی به دنبال چیزی در موتور جستجو می گردد، می تواند در نتایج جستجوی برتر ظاهر شود. این ما را به مهمترین چیز بعدی در استراتژی تولید مشتری سئو می رساند. کلید واژه ها. آنها کلمات و عبارات خاصی هستند که مشتریان برای جستجوی یک محصول استفاده می کنند. دو دسته از کلمات کلیدی وجود دارد که عبارتند از: کلمات کلیدی اطلاعاتی و کلمات کلیدی تجاری. برای تولید مشتری بیشتر باید روی کلمات کلیدی تجاری تمرکز کنید زیرا افرادی که از آنها استفاده می کنند قصد خرید دارند. برای این کار، می توانید تجزیه و تحلیل کامل رقبا انجام دهید، می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده کنید. اهداف و مقاصد خود را مشخص کنید و سپس تحقیق در مورد مخاطب انجام دهید تا بدانید به چه چیزی و چگونه می خواهید برسید. روی استراتژی های سئوی خود تمرکز کنید،و می توانید ترافیک وب سایت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

جذب مشتری

از محتوای جذاب استفاده کنید

وبلاگ نویسی یکی از موثرترین روش ها برای افزایش ترافیک وب سایت و تولید مشتری است. وبلاگ هایی بنویسید که برای مدت طولانی مرتبط باقی بمانند. مطمئن شوید که محتوای شما جذاب است زیرا نام تجاری شما را به تصویر می کشد و اگر قانع کننده نباشد، نمی توانید بازدیدکنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید. با استفاده از لینک ها و کلمات کلیدی مختلف در وبلاگ خود می توانید سئوی وب سایت خود را نیز بهبود ببخشید. نه تنها این، محتوای صفحات فرود وب سایت شما باید جذاب باشد. مشتری که در صفحه اصلی یا صفحه خدمات شما قرار می گیرد، تنها در صورتی که محتوای شما قانع کننده باشد، بیشتر درگیر خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی که در محتوای خود استفاده می کنید با آنچه می نویسید مرتبط باشد زیرا مشتریان از طعمه های کلیکی متنفرند. شما همچنین می توانید وبلاگ خود را در کمپین های ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، بنابراین از آن برای ایجاد سرنخ از طریق منابع متعدد استفاده کنید. راه دیگر برای ایجاد مشتری از طریق وبلاگ ارسال پست مهمان در وب سایت های خارجی است. این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان را از وب سایت های اطلاعاتی نیز جذب کنید.

رسانه اجتماعی

در فعالیت در رسانه های اجتماعی تاخیر نکنید

رسانه های اجتماعی بدون شک یکی از محبوب ترین منابع تولید مشتری هستند. بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده می کنند. MNC ها از کانال های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان خود در سطح عمیق تری استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا حضور آنلاین خود را افزایش دهید و به مخاطبان بیشتری برسید. شما می توانید مشتریان خود را در رسانه های اجتماعی هدف قرار دهید و سپس آنها را به وب سایت خود هدایت کنید، بنابراین ترافیک و مشتری ها را افزایش دهید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی که برای کسب و کار شما مناسب هستند به ماهیت محصول یا خدمات شما بستگی دارد. می‌توانید از کمپین‌های پولی در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، اما برای هدایت ترافیک ارگانیک، باید به طور منظم پست کنید و به طور فعال به هر پیام و نظری که دریافت می‌کنید پاسخ دهید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های مختلف کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند نظرسنجی، داستان، پرسش/پاسخ و ویدیو برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید.

استراتزی بازاریابی

تبلیغات پولی را به بخشی از استراتژی خود تبدیل کنید

فرآیند وارد کردن ترافیک به وب سایت شما زمان بر است، بنابراین پس از تنظیم پایه، می توانید تبلیغات پولی را اجرا کنید تا آن را تقویت کنید. خط پایه یک وب سایت کاملاً کاربردی و واکنش گرا یا یک پلت فرم رسانه اجتماعی است که در آن شخص می تواند پس از کلیک بر روی تبلیغ شما وارد آن شود. تبلیغات پولی نه تنها برای افزایش ترافیک مفید هستند، بلکه می توانید از آنها برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص و ایجاد مشتری نیز استفاده کنید. فیسبوک و گوگل ادوردز در حال حاضر بهترین پلتفرم ها برای اجرای کمپین های تبلیغاتی هستند. برای مشاغل کوچک، تبلیغات رسانه های اجتماعی مناسب ترین گزینه هستند. یک چیز را به خاطر بسپارید، اگر دانش کافی در مورد اجرای تبلیغات پولی ندارید، در ابتدا پول زیادی پرداخت نکنید. شما نباید برای اشتباهات اولیه خود پولی بپردازید، بنابراین در صورت دریافت اعتبار از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید.

مطمئن شوید که برای پاسخ دادن به سوالات آنجا هستید

مهمترین بخش در تولید مشتری نه تنها وارد کردن ترافیک بیشتر، بلکه توانایی مدیریت ترافیک ورودی است. اگر نتوانید با ترافیک ورودی مقابله کنید، نمی توانید از آنها مشتری ایجاد کنید و فروش داشته باشید. اغلب اوقات یک بازدیدکننده بدون پر کردن فرم مشتری وب سایت شما را ترک می کند زیرا در مورد چیزی گیج شده است، اطلاعات مورد نیاز را پیدا نمی کند یا نمی تواند با شما تماس بگیرد تا از اینرسی خریدار عبور کند. برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان شما اینطوری ترک نمی‌کنند، می‌توانید از چت زنده برای پاسخ به سؤالات آنها استفاده کنید. اگر تشکیل یک تیم برای این منظور برای شما سخت است، می توانید به یک  ارائه دهنده خدمات چت زنده که همه چیز را انجام می دهد، برون سپاری کنید .

پرسش و پاسخ

از مخاطبین موجود استفاده کنید

مشتریان فعلی شما می توانند به منبعی عالی برای ایجاد ترافیک بیشتر و مشتری های جدید تبدیل شوند. این قدیمی ترین روش در کتاب برای تولید مشتری است. اگر مشتری را با خدمات خود راضی کرده اید، مطمئناً برند شما را به افراد دیگر ارجاع می دهند. با آنها تماس بگیرید و از آنها درخواست معرفی کنید. همچنین می‌توانید برای ایجاد انگیزه در آن‌ها، یک عامل پاداش نیز به آن اضافه کنید. پاداش می تواند چیزی پولی یا خدمات یا محصولی رایگان برای آنها باشد. مشتریان شما را به حامیان برند تبدیل می‌کند و می‌توانید از طریق آنها به مشتری های زیادی دست پیدا کنید. گاهی اوقات که روزها کند هستند، این ارجاعات می توانند جریان فروش را ثابت نگه دارند.

مشکلات مشتری را بدانید

نکته نهایی برای به دست آوردن حداکثر مشتری و افزایش ترافیک وب سایت، دانستن نقاط دردسر مشتریان خود است. مردم برای مشکلاتشان راه حلی می خواهند و اگر راه حل درستی به آنها ارائه کنید، به سراغ شما خواهند آمد. شما می توانید از طریق نظرسنجی ها، نظرسنجی های رسانه های اجتماعی، با تعامل با مشتریان خود در کانال های مختلف، اطلاعات بیشتری در مورد مشکلات مشتریان پیدا کنید. آنها را بشناسید، هر چه بیشتر در مورد آنها بدانید، بیشتر خواهید دانست که چگونه به آنها بفروشید.

اینها برخی از رایج ترین روش ها برای افزایش ترافیک وب سایت و ایجاد مشتری بیشتر هستند. یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید و از موارد فوق برای افزایش فروش خود استفاده کنید. با این حال، قبل از شروع بازاریابی خود، باید صفحات قوی در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود داشته باشید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...