سامسونگ سری Galaxy Note را لغو کرد

اگر هنوز امیدوار هستید که سری گلکسی نوت روزی بازگردد، خبر بدی داریم. سایت و اخبار کره ای مدعی شده است که سامسونگ تصمیم گرفته است تولید Galaxy Note 20 را برای سال آینده ادامه ندهد. اما این همه ماجرا نیست، به جز گزارشی مبنی بر اینکه سامسونگ به تولید Note 20 عرضه شده در سال گذشته ادامه نخواهد داد، همچنین گزارش شده است که انتظار نمی رود سامسونگ مدل جدیدی از این سری را در طول سال 2022 عرضه کند، بنابراین این سری به طور کامل لغو خواهد شد.

سری Galaxy Note

همانطور که مشخص است، امسال سامسونگ مدل جدیدی را در سری Galaxy Note عرضه نکرد و Galaxy Z Fold 3 و Galaxy S 21 اولترا را به عنوان جایگزین معرفی کرد، در حالی که مدل اولترا حتی از قلم S Pen معروف Note پشتیبانی می کند. بر اساس گزارش ها، انتظار می رود Galaxy S 22 اولترا به عنوان جایگزینی برای Galaxy Note و به عنوان یکی از قلم های S Pen مشابه نسل فعلی معرفی شود. همچنین گزارش شده است که انتظار می رود این گوشی نیز مانند Galaxy Note با یک فضای قلم اختصاصی عرضه شود.

 Fold 3

طبق گزارش ها، به نظر می رسد که Galaxy S 22 اولترا یکی از امیدوارکننده ترین گوشی های هوشمند سال آینده باشد و انتخاب سامسونگ برای اولویت بندی سری S و Folders تصادفی نیست. همانطور که مشخص است، کمبود جهانی تراشه به خطوط تولید شرکت‌ها در جهان لطمه می‌زند، بنابراین آنها مجبور به انتخاب‌هایی هستند که بعضاً محبوبیت کمتری دارند، مانند لغو سری Galaxy Note. اما این سریال صرفاً به دلیل بحران تراشه لغو نشد. لغو احتمالاً به دلیل محبوبیت بیشتر سری تاشو است. اعداد برای خود صحبت می کنند و به نظر می رسد انتخاب معقولی باشد. همچنین یک دستگاه پرچمدار جدید عرضه خواهد کرد و همچنین آن را با قلم آشنای Galaxy Note عرضه خواهد کرد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...