شباهت فراوان سامسونگ Galaxy S22 اولترا به Galaxy Note 22

سامسونگ Galaxy S22 اولترا بیشتر شبیه به یکی از اعضای محدوده Note به نظر می رسد تا سری S. آخرین اخبار منتشر شده این تصور را بیشتر می کند.

عکسی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که به نظر می‌رسد شیشه یا محافظ صفحه نمایش Galaxy S22 سامسونگ را نشان می‌دهد، بنابراین اندازه و شکل آنها را می توان مقایسه کرد.

سامسونگ Galaxy S22

همانطور که می بینید، سامسونگ Galaxy S22 و Galaxy S22 پلاس شبیه به یکدیگر هستند و به سری گلکسی اس 21 سامسونگ، با گوشه های کمی خمیده، و مدل پلاس به سادگی بزرگتر از این دو هستند.

اما شیشه Galaxy S22 اولترا گوشه‌هایی دارد که به سختی خمیده می‌شوند، بنابراین بسیار زاویه‌دارتر و مستطیلی‌تر به نظر می‌رسد (و همچنین بزرگ‌تر).

 Galaxy Note 22  

این طرحی است که در طیف Galaxy Note سامسونگ بسیار آشناست و به ویژه چیزی که در بسیاری از گوشی‌های دیگر می‌بینیم نیست، زیرا سازندگان طراحی‌های منحنی را ترجیح می دهند.

قابل توجه دوست داران سری Galaxy Note

این فقط شکل ظاهری صفحه نمایش نیست که باعث می شود سامسونگ Galaxy S22 اولترا بسیار شبیه گلکسی نوت به نظر برسد.

همچنین شایعه شده است که این گوشی نه تنها از قلم S پشتیبانی می کند بلکه Galaxy S21 اولترا نیز از آن پشتیبانی می کند و در واقع آن را به صورت استاندارد و یک اسلات برای آن در نظر گرفته است که تا به حال فقط با یک مدل Galaxy Note دریافت می کردید.

در واقع، یک منبع معتبر حتی اعلام کرد که Samsung Galaxy S22 Ultra در واقع Samsung Galaxy Note 22 Ultra نامیده می شود، بنابراین این احتمال می رود که این مدل به عنوان یک مدل جدید در محدوده سری Note باشد که اخیرا در کنار مدل های جدید Galaxy S عرضه شده است.

در هر صورت، به نظر می‌رسد در صورتی که بسیاری از این شایعات درست باشند، محدوده Galaxy Note احتمالاً حداقل از نظر روحی زنده خواهد ماند، که باید برای کسانی که از نبود Galaxy Note 21 ناامید شده‌اند خوشحال شود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...