یک میخ دیگر به تابوت Samsung Galaxy Note

گزارش دیگری در مورد سری Galaxy Note سامسونگ ظاهراً قرار گرفتن میخ دیگری در تابوت خط تولید را تایید کرده است. در حالی که در مورد تولید Galaxy Note 22 بحث و جدل هایی وجود داشته است، اکنون به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است سری Galaxy S و گوشی های تاشو Z آینده گوشی های هوشمند این شرکت را تشکیل دهند.

به طور گسترده انتظار می رود که خط تولید گلکسی نوت سامسونگ به پایان چرخه عمر محصول خود نزدیک شود و آخرین SKU در این سری، Galaxy Note 20، در آگوست 2020 راه اندازی شود. هیچ محدوده Galaxy Note 21 سامسونگ وجود نداشته است و گزارش های زیادی مبنی بر اینکه سری Galaxy Note 22  نیز از دور خارج شده است، منتشر شده است. اکنون گزارشی از رسانه کره ای ETNews ادعا کرده است که سامسونگ گلکسی نوت "به طور کامل از دور خارج شده است".

Samsung Galaxy Note

این گزارش ادامه می‌دهد که سامسونگ تمرکز بیشتری روی خط تولید Galaxy S و گستره رو به رشد گوشی‌های هوشمند تاشو داشته است. افشای لوازم جانبی نوت شکل که برای Galaxy S 22 اولترا منتشر شد، اساساً تأیید می‌کند که سامسونگ بهترین بخش‌های سری Galaxy Note را در سری‌های آینده S22 و احتمالاً در دستگاه‌های تاشوی آینده نیز ادغام کرده است. از این رو، پشتیبانی از قلم S در محصولاتی مانند S21 Ultra و Z Fold 3 وجود دارد.

ETNews بر این باور است که Galaxy S22 Ultra دستگاهی خواهد بود که قلب طرفداران Note را با ارائه همان نوع بهره‌وری و عملکردی مانند یک فبلت Note، تسخیر می‌کند. علاوه بر این، بازار رو به رشد تاشو نیاز به تولید نوت را به حاشیه رانده است، زیرا این نشریه توضیح می‌دهد که چگونه محموله‌های دستگاه‌های سامسونگ Galaxy Z Fold در سال آینده باید بیشتر از Note در سال 2019 (12.7 میلیون دستگاه) باشد. به نظر می رسد تنها چیزی که در حال حاضر باقی مانده است، یک بیانیه رسمی بدون ابهام از طرف سامسونگ است که می گوید Galaxy Note دیگر وجود ندارد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...