ارائه راهکار بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال به مقیاس پذیرترین، قابل اندازه گیری و  موثرترین کانال برای افزایش فروش تبدیل شده است. با ادامه پیشرفت فناوری و تکامل بهترین شیوه‌های بازاریابی، شرکت‌های صنعتی همچنان به اتخاذ تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال با سرعت بسیار بالاتری ادامه می‌دهند – که در سال 2020 با کووید-19 و لغو نمایشگاه‌ها سرعت بیشتری گرفت. بنابراین، تولیدکنندگان بیشتری از بازاریابی دیجیتال برای مطابقت با توانایی رقیب خود برای ارتباط با خریداران در فضای دیجیتال استفاده می کنند.

چرا بازاریابی دیجیتال امروزه بسیار مهم است؟

تولیدکنندگانی که عادات در حال تحول خریداران خود را درک می‌کنند، در تلاش‌های بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند تا کسب‌وکار خود را در مقابل مشتریان بالقوه‌ای قرار دهند که قصد خرید آنلاین را نشان می‌دهند. بازاریابی دیجیتال دارایی هایی را ایجاد می کند که به طور مستمر، حتی در زمان رکود اقتصادی ، منجر به تولید می شود. می‌توان آن را راه‌اندازی و اصلاح کرد تا مشتریانی را که برای شما مهم هستند  هدف قرار دهد و به اثبات کسب‌وکارتان در آینده کمک کند.

بازاریابی آنلاین

تیم خود را برای استفاده از بازاریابی دیجیتال آماده کنید

اگر در مورد افزایش فروش خود و به دست آوردن سرنخ (مشتری راغب) های جدید جدی هستید، بسیار مهم است که با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند و سنجیده شروع کنید. اما چه مراحلی را می‌توانید انجام دهید تا بقیه اعضای تیم خود را نیز آماده کنید؟ 

اهداف خود را تعیین کنید

در هر تلاش تجاری – چه ایجاد بازار جدید، عرضه یک محصول جدید، یا اجرای یک کمپین بازاریابی جدید - تعیین اهداف روشن و واقعی قبل از شروع بسیار مهم است. اگر فکر می کنید که ارسال ایمیل به چند کسب و کار به طور ناگهانی به شما امکان می دهد به تسلط بر بازار برسید، مطمئناً ناامید خواهید شد. 

آنچه را که می خواهید به دست آورید، بدانید و درک کنید که واقعاً چه چیزی قابل دستیابی است تا تلاش های خود را برای نتیجه دلخواه تنظیم کنید. و در صورت امکان، قبل از شروع به طراحی استراتژی، با سرپرست خود برای اولویت بندی اهداف ملاقات کنید.

معیارهای سنجش را ایجاد کنید 

برای اینکه کسب و کار شما تکامل یابد و بهبود یابد، باید بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست. چگونه؟ با اندازه گیری:

  • کل بازدیدها، تبدیل ها، نسبت نزدیک  - چه تعداد مشتری بالقوه از وب سایت شما بازدید کردند؟ چند نفر منجر به یک تماس شدند؟ چند نفر تبدیل به خریدار شدند؟ نسبت های هر کدام چیست؟ این در مقایسه با سایر تلاش های بازاریابی شما چگونه است؟
  • نرخ پرش  -چند بازدیدکننده سایت پس از مشاهده صفحه را ترک می کنند؟ برای  افزایش مدت زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما می گذرانند چه چیزی را می توانید بهبود بخشید؟ 
  • هزینه  -آیا هزینه های وارد کردن کسب و کار جدید ارزش آن را دارد؟

معیارهای زیادی برای کاوش وجود دارد و یافتن آنها آسان است. با این حال، درک کامل و استفاده از آنها بیشتر یک چالش است.

بازاریابی دیجیتال

هدف خود را شناسایی کنید

برای درک چشم اندازهای خود وقت بگذارید. ارتباطات را با توجه به نیازها و علایق خاص آنها در  مراحل مختلف فرایند خرید تأمین کنید. اطلاعات مقدماتی و آموزشی را به کاربران در مراحل اولیه فرآیند خرید و اطلاعات دقیق‌تر و عمیق‌تر را به کسانی که آماده خرید هستند ارائه دهید.

بودجه خود را برنامه ریزی کنید

به ناچار، تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ برای شما هزینه خواهد داشت، اما پاداش شما ادامه کسب‌وکار جدید و ارتباط بهتر با مشتریان فعلی است. بودجه جامعی تهیه کنید که هم معقول و هم قوی باشد تا بازده سرمایه (ROI) خود را به حداکثر برسانید. این تعادل را پیدا کنید و در مورد هزینه های واقعی برای آنچه که می خواهید انجام دهید واقع بین باشید. شما باید از قبل اهداف خود را مشخص کرده باشید، بنابراین استراتژی ها و تاکتیک هایی که برای رسیدن به آنها به کار می گیرید باید با پارامترهای مالی شما مطابقت داشته باشند.

نکته سردچال: سایت سردچال پلتفرمی را برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان و سایر تأمین کنندگان فراهم کرده است کافی است در باشگاه مشتریان سردچال عضو شوید. همچنین در فروشگاه سردچال امکان فروش محصولات شما به صورت آنلاین وجود دارد.

هزینه بازاریابی

رسیدگی به نگرانی های مدیرتان

شما و مدیرتان احتمالاً بسیاری از اهداف یکسانی دارید، اما ممکن است هنوز به نیاز به انتقال بیشتر تلاش‌های تبلیغاتی و فروش خود به فضای دیجیتال توجه نکنید. و می دانید که باید بیشترین بازده را از سرمایه گذاری های خود ببرید، اما چگونه شروع کنید؟ به مدیر خود اطلاعات درستی را ارائه دهید که برای تصمیم گیری در مورد بهترین موقعیت منابع نیاز دارند. بیایید نگاهی به برخی از دردسرهای رایجی که ممکن است مدیر شما داشته باشد و اینکه چگونه می‌توانید با تلاش‌های بازاریابی دیجیتال به این موارد و موارد دیگر رسیدگی کنید، بیاندازیم.

مدیر شما احتمالاً در مورد آن استرس دارد

نکاتی برای رفع استرس های مدیرتان

سودآوری کلی و رشد درآمد

بازاریابی دیجیتال منجر به فروش با کیفیت بالا از مهندسان داخل بازار، مدیران تدارکات،  MROها و متخصصان مدیریت عمومی می شود.

بازگشت سرمایه گذاری

تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ قابل پیگیری و اندازه گیری هستند. کسب‌وکارهایی که در بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توانند با ردیابی فعالیت‌های خریدار و فرصت‌های تجاری جدید، ROI  (بازگشت سرمایه) را نسبت دهند.

یافتن و پیگیری استراتژی های رشد مناسب

بازاریابی دیجیتال بسیار مقیاس پذیر و قابل تکرار است. هنگامی که یک استراتژی تنظیم می شود، می توان آن را به گونه ای بهینه کرد که دسترسی کسب و کار شما به مشتریان بالقوه و مشتریان در جستجوی خدمات شما افزایش یابد.

اندازه گیری و نظارت بر عملکرد تجاری

بازاریابی دیجیتال با رشد کسب و کار مرتبط است زیرا داده های بازاریابی به کسب و کارها اجازه می دهد تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد نیازها، چالش ها و علایق مخاطبان خود بگیرند. این به شما کمک می کند خریدارانی را که احتمالاً با شرکت شما درگیر هستند شناسایی کنید.

کنترل هزینه ها و انجام کارهای بیشتر با کمتر

کانال‌های بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که بر اساس بودجه‌تان، دسترسی خود را به راحتی کاهش دهید یا افزایش دهید.

چشم انداز آینده شرکت چقدر مثبت است

ارائه یک تجربه عالی آنلاین برای مشتری از طریق وب سایت و بازاریابی محتوا، مشتریان را راضی نگه می دارد و به دستیابی به افراد جدید کمک می کند، بنابراین به نتیجه نهایی کمک می کند.

دیجیتال مارکتینگ می تواند تمام موارد فوق را به روشی قابل انتساب، قابل پیش بینی و کارآمد بررسی کند.

هدف اصلی شما باید این باشد که با اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه بازاریابی دیجیتال امروزه می تواند نتایج قوی برای تیم های بازاریابی و فروش شما ایجاد کند، به مشکلات مدیر خود رسیدگی کنید. بر وضعیت رویدادهای حضوری و نمایشگاه‌های تجاری به عنوان نمونه‌هایی از چگونگی سرعت گرفتن سریع انتقال به فضای دیجیتال تأکید کنید. هر چه مدت بیشتری برای سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال صبر کنید، فرصت های تجاری بیشتری ممکن است برای رقبا از دست برود.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...