نسل جدید دوچرخه های برقی

صحنه دوچرخه برقی در حال رونق است. در چند ماه گذشته، هر هفته خودروهای دوچرخ جدید با باتری وارد بازار شده‌اند که ادعا می‌کنند سریع‌تر، سبک‌تر و کارآمدتر از نظر باتری هستند.

دوچرخه‌های بیشتری به گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های تلفن همراه با حسگرهایی برای همه چیز از تشخیص سقوط گرفته تا هشدار تصادف و ردیابی سرقت متصل می‌شوند. با این قابلیت جدید، دوچرخه‌ها بر «قابلیت جابه‌جایی» سبک وزن تأکید می‌کنند.

نیویورک تایمز گزارش داد که فروش دوچرخه های الکترونیکی در سال 2020 حدود 145 درصد افزایش یافته است. سازندگان دوچرخه با محدودیت های عرضه به دلیل تقاضای بسیار زیاد مواجه شدند. بازار Wellbots  لیست 25 محصول برتر هوشمند سالانه خود را منتشر کرده است. پنج دوچرخه الکترونیکی به رتبه‌بندی سال 2021 راه یافتند، در حالی که سال گذشته تنها یک دوچرخه الکترونیکی در نمودار قرار گرفت.

Cowboy

Cowboy

Cowboy 4  یک خودروی کاملاً نرم و راحت است که هنگام رکاب زدن به شما تقویت خودکار می دهد. با شارژ بی سیم تلفن هوشمند شما و برنامه مخصوص به آن با نقشه و اطلاعات باتری، این دوچرخه می تواند مانند یک لوازم جانبی تلفن همراه غول پیکر باشد.

هیچ دکمه ای روی دوچرخه وجود ندارد، فقط برنامه و تعداد زیادی سنسور و GPS در قاب سفارشی تعبیه شده است. اگر فکر می‌کنید کسی آن را لمس کرده است، می‌توانید آن را از راه دور قفل کنید و حالت سرقت را روشن کنید. همچنین تشخیص تصادف وجود دارد که در صورت سقوط و بلند نشدن شما، با یک تماس اضطراری مختصات موقعیت مکانی شما را اطلاع می دهد.

مدل نسل چهارم این شرکت پس از اولین عرضه در اروپا اکنون برای پیش‌سفارش در ایالات متحده در دسترس است. تحویل از ژانویه آغاز خواهد شد.

Cowboy  سادگی، سبک بودن و سواری نرم را برای دوچرخه های الکترونیکی و ارتباط آسان بین تلفن و دوچرخه به ارمغان می آورد. حتی می‌توانید یک قاب گوشی سفارشی بخرید که گوشی شما را مستقیماً روی دسته آن وصل می کند. این برنامه شامل مسیرها می شود و حتی یک گزینه مسیریابی بر اساس کیفیت هوا در اختیار شما قرار می دهد.

Specialized

Specialized

ماه گذشته، Specialized  سه دوچرخه برقی کاملاً قدرتمند جدید را عرضه کرد: Turbo Vado، Turbo Como وTurbo Tero . برخی از آنها دارای یک سنسور رو به عقب هستند که وقتی چیزی از فاصله 460 فوتی در حال آمدن است، هشدارهای بصری، صوتی و لمسی می دهد.

دوچرخه ها یک برنامه همراه دارند که می تواند موتور الکتریکی را از راه دور غیرفعال کند و زنگ سنسور حرکت را فعال کند.

Calamus

Calamus

Calamus Ultra  یک دوچرخه الکترونیکی است که برای تحویل در فوریه برنامه ریزی شده است و و در این مدل همه چیز در مورد ایمنی و حسگرها است، به نوعی مانند دوچرخه های الکتریکی Volvo. به شما در مورد ترافیک روبرو یا اتومبیلی که پشت سر شما می آید هشدار می دهد. مانند بسیاری از خودروهای مدرن، این دستگاه مجهز به کمک نقطه کور است تا قبل از چرخش، از اجسام اطراف خود مطلع شوید. فرمان نیز دارای چراغ راهنما خواهد بود.

در حالی که دوچرخه‌های الکترونیکی بر سواری ایمن تأکید دارند، این یکی از اولین دوچرخه‌هایی است که ویژگی‌های ایمنی مانند خودرو را در مدل پایه ایجاد می‌کند.

Serial 1

Serial 1

Serial 1 خط جدید دوچرخه های برقی Harley-Davidson است. ماه گذشته، موتورسیکلت S1 Mosh/Tribute با نسخه محدود را به نام موتورسیکلت 1903 Harley منتشر کرد. تنها 650 مورد از این دوچرخه های قدیمی در ایالات متحده و اروپا موجود بود.

بر اساس اولین دوچرخه الکترونیکی Serial 1 با نور LED تعبیه شده در طراحی و سیم کشی داخلی و کابل ها ساخته شده است. دوچرخه‌های الکترونیکی جدیدتر مانند این، طراحی‌های خود را برای ظاهری ساده‌تر تمیز می‌کنند. مقدار کمتری از عملکرد داخلی در معرض دید قرار گرفته و فرصت کمتری برای دستکاری در آنها به خرابکاران می دهد.

SWFT

SWFT

دوچرخه های الکترونیکی Swft با حال و هوای رزم ناوهای ساحلی جذاب به نظر می رسند و همچنین برد کافی برای رفت و آمد روزانه دارند. نسخه‌های Fleet و Volt با برد 31 مایلی و حداکثر سرعت 19.8 مایل در ساعت، می‌توانند با دوچرخه‌های الکترونیکی گران‌تر همگام شوند. قیمت دوچرخه های الکترونیکی از 999 دلار شروع می شود. قیمت بیشتر دوچرخه‌های الکترونیکی بیش از 1000 دلار است، بنابراین دنیایی از ابزارهای پیشرفته را به روی کسانی که کمی محدودیت در بودجه دارند باز می‌کند.

walk mode موتور الکتریکی را در حالی که در حال راه رفتن با دوچرخه هستید روشن می کند، بنابراین حتی لازم نیست هنگام قدم زدن آن را هل دهید.

Radio Flyer

Radio Flyer

Radio Flyer که به خاطر واگن قرمز کوچکش معروف است، به دوچرخه های الکترونیکی گسترش یافته است. در این ماه، شرکت تحویل دو دوچرخه الکترونیکی Flyer خود را آغاز کرد، یکی با فضای کافی برای سوار شدن دو راکب. این امر می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند و همچنان قدرت خود را حفظ کند.

با وجود همه این موارد برای دوچرخه‌های الکترونیکی امروزی، این یک شرط مطمئن است که دسته این دوچرخه ها در سال آینده باید فناوری، هشدارها و حسگرهای بیشتری را شامل شود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...