به روز رسانی Microsoft Teams یکی از رایج ترین مشکلات دورکاری را از بین می برد

مایکروسافت در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای پلتفرم همکاری Microsoft Teams است که باید به رفع مشکل رایج دورکاری کمک کند.

بر اساس پست جدیدی در Microsoft 365 Roadmap  (فهرستی از به روز رسانی هایی که برای مشترکین اعلام شده است) این شرکت، Microsoft Teams به زودی به کاربران امکان کنترل دقیق تری بر اعلان های فید فعالیت خود را می دهد.

کاربران امکان این را خواهند داشت که نوع اعلان‌هایی که در فید فعالیت نشان داده می شود را تعیین کنند. مایکروسافت توضیح داد که روی آیتم فید کلیک راست کرده و می‌توانید همه واکنش‌ها را فعال/غیرفعال کنید و برنامه‌هایی را که می‌خواهید از آنها اعلان دریافت کنید، انتخاب کنید.

Microsoft Teams

ویژگی جدید در حال حاضر در دست توسعه است، اما قرار است در اواخر این ماه به صورت پیش‌نمایش اجرا شود و در دسامبر برای همه کاربران فعال شود.

اعلان های Microsoft Teams

از زمان شروع همه‌گیری، درباره تأثیرات دورکاری بر فرهنگ کسب‌وکار و سلامت روان سخنان زیادی گفته شده است.

برخی از کارمندان دورکار گفته اند که احساس می کنند تحت فشار هستند تا خارج از ساعات معمولی در دسترس باشند و ایجاد تعادل موثر بین کار و زندگی را دشوار می کند.

در همین حال، برخی دیگر در نتیجه تغییر به اشکال دیجیتالی ارتباط (از طریق ایمیل، چت متنی یا کنفرانس ویدیویی) در طوفانی از اعلان ها مدفون شده اند.

Microsoft Teams

با اجازه دادن به کاربران برای تعیین نوع هشدارهایی که دریافت می کنند، آخرین به روز رسانی Teams باید به کاهش (اگر نه از بین بردن) انواع مشکلاتی که در نتیجه اتکای جدید به ابزارهای همکاری دیجیتال و نرم افزار بهره وری آنلاین ایجاد شده اند، کمک کند.

سفارشی‌سازی اعلان‌ها همچنین با یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در دست توسعه است، همکاری می‌کند، که به کاربران Teams اجازه می‌دهد اعلان‌ها را در طول جلسات خاموش کنند. طبق یک پست جداگانه در Microsoft 365 Roadmap، کاربران می توانند اعلان ها را در طول همه جلسات یا بر اساس هر جلسه خاموش کنند.

واضح است که مایکروسافت از اثرات مخرب طوفان های اعلان بر بهره وری و رفاه آگاه است. و این آخرین به‌روزرسانی‌های Microsoft Teams حداقل باید تا حدودی مشکل را اصلاح کنند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...