مایکروسافت Edge بالاخره یکی از کاربردی ترین ویژگی های خود را ارتقا می دهد

ردیابی اطلاعات دقیقی که در یک صفحه وب مایکروسافت Edge جستجو می کنید به زودی به لطف یک ارتقای بسیار مفید آسان تر از همیشه خواهد بود. این مرورگر وب اعلام کرده است که ویژگی «یافتن در صفحه» را در Edge بهبود می‌بخشد تا موارد منطبق را در کنار ردیابی یک کلمه یا اصطلاح خاص در سایت انتخابی شما لحاظ کند.

این بدان معناست که Edge با برنامه‌هایی مانند Word و Notepad که می‌توانند مطابقت‌ها و نتایج جستجوی مرتبط را ارائه دهند.

در Edge پیدا کنید

این ویژگی در آخرین نسخه Edge Canary مشاهده شده است، که نشان می دهد در حال حاضر قبل از عرضه عمومی گسترده تر در چند هفته آینده در حال آزمایش است.

در جاهای دیگر، در تلاش برای بهبود بیشتر تجربه کاربر، مایکروسافت Edge همچنین گزارش شده است که یک "حالت کارایی" تقویت شده برای کمک به برتری نسبت به رقبا دریافت می کند.

مایکروسافت Edge

WindowsLatest (وب سایتی که آخرین اخبار و بررسی های دستگاه های مایکروسافت، ویندوز، ویندوز فون، سرفیس و ایکس باکس را ارائه می دهد) اعلام کرده که حالت عملکرد در Edge یک تغییر نام تجاری با هدف کمک به کاربران برای افزایش عمر باتری خود با به حداقل رساندن میزان انرژی و منابع سیستمی مرورگر داده شده است.

مایکروسافت Edge این کار را از طریق تعدادی ویژگی انجام می‌دهد، از جمله قرار دادن برگه‌های پس‌زمینه در حالت خواب پس از پنج دقیقه عدم فعالیت، و همچنین محو کردن برگه‌های خواب به منظور صرفه‌جویی در مصرف حافظه و CPU.

این امر نه تنها به بهبود عمر باتری دستگاه شما کمک می‌کند، بلکه باعث می شود هر نسخه از ویندوزی که ممکن است استفاده کنید، عملکرد مؤثرتری داشته باشد. اگرچه این این امر به دستگاهی که استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد.

حالت کارآمدی در حال حاضر در مایکروسافت Edge 95 در حال اجراست.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...