4 روش برای تبلیغ آنلاین کسب و کار تولیدی شما

در دنیای امروزی که به طور فزاینده‌ای اینترنتی می‌شود، ایجاد یک حضور دیجیتالی قوی برای معرفی مؤثر برند و تولید مشتری راغب بسیار مهم است. با توجه به دسترسی بیشتر و بیشتر مردم به اطلاعات کسب و کار و محصول به صورت آنلاین، دیگر کافی نیست برای بازاریابی موثر  B2B(تاجر به تاجر) تنها به تبلیغات فیزیکی، تبلیغات روزنامه یا تماس تلفنی تکیه کنید.

از آنجایی که فناوری و روش‌های بازاریابی صنعتی به تکامل خود ادامه می‌دهند، اجرای یک رویکرد جامع و چند وجهی برای جلوتر ماندن از منحنی و اطمینان از اینکه مشتری های بالقوه از شرکت شما آگاه می‌شوند، حیاتی است. در زیر، راه‌هایی را برای تبلیغ کسب‌ و کارتان به صورت آنلاین و ایجاد آگاهی از برند ارزشمند بیان کرده‌ایم.

تبلیغات آنلاین

تبلیغات سازنده که کلیک می شود

1. ایمیل

ایمیل ها یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار تولیدی شما هستند. این یکی از اجزای حیاتی تولید مشتری راغب است و یکی از مؤثرترین راه‌هایی است که کسب‌وکارها با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند و با مشتریان بالقوه آشنا می‌شوند.

مشتری های راغب وب‌سایت، نمایشگاه‌های تجاری و سایر کمپین‌های تبلیغاتی باید با محتوای مرتبط و مفید درگیر شوند و ایمیل‌ها روشی مقرون‌به‌صرفه برای انجام این کار ارائه می‌کنند. این به همان اندازه که برای مشتریان فعلی مهم است برای مشتری های بالقوه  هم مهم است. ارسال ایمیل‌های دوره‌ای با محتوای مستقیم و مفید مخصوص صنعت، شرکت شما را در ذهن خود نگه می‌دارد.

لیست های ایمیل خود را برای هدف قرار دادن کاربران خاصی که اطلاعات تماس خود را با شما به اشتراک گذاشته اند، تقسیم کنید. به عنوان مثال، مهندسان طراح ممکن است ایمیل‌هایی با اطلاعات فنی بیشتری نسبت به ایمیل‌هایی که مدیران تدارکات را مورد توجه قرار می‌دهند، دریافت کنند. این به شما این امکان را می دهد که به طور مؤثر افراد مختلف را در مراحل مختلف فرآیند خرید با محتوای شخصی سازی شده هدف قرار دهید و شانس خود را برای داشتن یک مشتری راغب با کیفیت بالا افزایش دهید.

2. فهرست های کسب و کار آنلاین

اکثر خریداران B2B امروزی تامین کنندگان جدید را به صورت آنلاین تامین می کنند. می‌توانید با فهرست‌های مختلف کسب‌ و کار دسترسی خود را بیشتر کنید تا اطلاعات شرکت خود را اضافه کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شرکت شما در همه دایرکتوری ها دقیق و سازگار است. نام شرکت، آدرس، تلفن و لینک وب سایت خود را وارد کنید. افزودن URL وب سایت خود در فهرست های تجاری معتبر مانند sardchal.com به ارزش بک لینک کمک می کند و وب سایت شما را در نتایج جستجو نیز افزایش می دهد. ما توصیه می کنیم پروفایل های شرکتی را برای دایرکتوری های زیر ایجاد کنید:

  • Google برای کسب و کار من
  • نقشه های اپل
  • فهرست راهنمای شرکت لینکدین
  • MapQuest
  • کتاب اول
  • sardchal.com

فهرست کردن کسب و کار خود در  sardchal.com یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار تولیدی و جذب مشتری های ارزشمند است. sardchal.com به اتصال خریداران و فروشندگان کمک می کند و فرآیند منبع یابی محصول و کشف تامین کننده را ساده می کند. در واقع،  فعالیت‌های خرید صنعتی در sardchal.com  بیش از هر پلت‌فرم دیگری انجام می‌شود.

sardchal.com با نمایش محصولات و خدمات صنعتی به خریداران فعال و واجد شرایط - نه فقط ترافیک ناشناس - روشی قدرتمند برای رشد کسب و کار خود به تولیدکنندگان ارائه می دهد.

بازاریابی آنلاین

3. موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک(PPC).

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای تبلیغات دیجیتال پولی، PPC است . PPC اساساً راهی برای دریافت بازدیدهای هدفمند از وب سایت است و می تواند برای ایجاد ترافیک و مشتری راغب در موتورهای جستجو بسیار مؤثر باشد. تحقیقات نشان داده است که کاربران بیشتر از سایر اشکال تبلیغات دیجیتال روی تبلیغات جستجوی پولی کلیک می کنند. مردم از دیدن آگهی‌ها بدشان نمی‌آید اگر مستقیماً برای چیزی که قبلاً جستجو می‌کنند ارزشمند هستند.

اگرچه شروع یک کمپین PPC اغلب شامل آزمون و خطا است، Google AdWords شروع به کار را آسان می کند. یک کمپین هدفمندتر را بر اساس زمان و مکانی که می‌خواهید تبلیغ کنید، و همچنین کلمات کلیدی خاص و کلمات کلیدی منفی را که می‌خواهید هدف قرار دهید، ایجاد کنید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب در ابتدا می‌تواند کمی مشکل باشد، اما خبر خوب این است که تبلیغات PPC برای بودجه‌های مختلف بسیار قابل تنظیم هستند و امکان ابتکارات و آزمایش‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کنند.

4. رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی

فعال کردن مشاغل برای ایجاد ارتباط شخصی با سایر متخصصان صنعت، رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی به افزایش ترافیک وب سایت و تبدیل مشتری های بیشتر کمک می کند. به اشتراک گذاری محتوای قابل اجرا و تنظیم شده در لینکدین و اینستاگرام به معرفی سازندگان به عنوان رهبران صنعت آگاه و ارائه جزئیات داخلی به فرهنگ شرکت کمک کرده است. رسانه‌های اجتماعی همچنین به‌عنوان یک پلتفرم اضافی عمل می‌کنند که در آن کسب‌وکارها و کاربران می‌توانند مستقیماً با هم تعامل داشته باشند و به موقعیت کسب‌ و کارها به عنوان منبعی برای اطلاعات و نکات مفید کمک کنند. سایت سردچال در اینستاگرام هم می تواند کسب و کار شما را تبلیغ کند.

تبلیغات اجتماعی پولی همچنین در افزایش آگاهی از برند بسیار موثر است، زیرا تبلیغات شما بر اساس تاریخچه مرور کاربران خاصی را هدف قرار می دهد.

بهترین کار کدام است؟

اینها تنها چند نمونه از روش های مختلف بازاریابی آنلاین کسب و کار شما هستند. مطمئن نیستید که تلاش های تبلیغاتی خود را از کجا شروع کنید یا مطمئن نیستید که کدام روش برای شرکت شما مناسب است؟ سایت سردچال بستری برای معرفی کسب و کار شما فراهم کرد است. همین الان می توانید در باشگاه مشتریان سردچال عضو شوید. سردچال به شما کمک می کند تا تلاش های فروش و بازاریابی خود را تقویت کنید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...