چرا کیفیت وب سایت برای ترافیک وب سایت صنعتی مهمتر از کمیت است؟

بسیاری از شرکت‌ها فریب آماری را می‌خورند که ترافیک سایت سنگینی را نشان می‌دهد و اساساً به میزان واجد شرایط - یا فاقد صلاحیت بودن - این بازدیدکنندگان توجه نمی‌کنند.

تاکتیک‌های SEO  و  PPCمی‌توانند در جذب افراد مناسب به وب‌سایت شما بسیار مؤثر باشند، اما شما همچنین باید معیارهایی را در نظر بگیرید تا تشخیص دهید که چه تعداد از بازدیدکنندگان شما خریداران جدی هستند و چه تعداد صرفاً بازدید کننده هستند.

واقعیت سردچال: سردچال به سادگی خالص ترین مخاطبان صنعتی را در اینترنت ارائه می دهد. حضور در سردچال به شما کمک می کند تا با مشتریان جدید در صنایع جدید ارتباط برقرار کنید.

 با عضو شدن در باشگاه مشتریان sardchal.com که همگی صاحبان مشاغل و کسب و کارها هستند می توانید مطمئن باشید که اغلب بازدید کنندگان به دنبال خرید، فروش یا ارتباط با تأمین کننده هستند.

تبدیل مشتری راغب

در زیر چند دلیل کلیدی وجود دارد که چرا برای ترافیک وب سایت صنعتی شما تمرکز بر کیفیت مهمتر از کمیت است .

بازگشت سرمایه بالاتری خواهید داشت

هدف گذاری برای اهداف پرترافیک طعمه را برای تعداد زیادی از خریداران می فرستد، اما اگر ترافیک شما از مشتریان بالقوه با کیفیت بالا تشکیل نشود، همه چیز از جمله بازگشت سرمایه (ROI) شما آسیب خواهد دید.

شما باید حضوری ایجاد کنید که نشان دهد چرا انتخاب بهتری نسبت به رقیب خود هستید. تلاش‌های شما باید بر روی شخصیت‌های خاص متمرکز شود، با تجزیه‌وتحلیل‌هایی که تعداد کاربرانی که با سایت شما درگیر هستند و چگونه این کار را انجام می‌دهند اندازه‌گیری می‌کند. شاید بارگذاری صفحه شما خیلی طول بکشد، یا شاید نتوانند آنچه را که به دنبال آن بودند در وب سایت شما پیدا کنند. صرف نظر از دلیل، درک رفتار خریدار شما با کیفیت ترافیک وب سایت مرتبط است.

بنابراین، با فرض اینکه وب سایت شما در بهترین شکل است، زمان آن رسیده است که به بهترین مکان ها برای بازاریابی سایت خود فکر کنید تا بازدیدکنندگان مورد نظر شما در واقع خریداران احتمالی باشند. تمرکز بر کیفیت ترافیک وب بر کمیت باعث تعامل بیشتر، مشتری راغب بهتر و افزایش درآمد می شود.

داده های شما دقیق تر خواهد بود

در مورد نرخ پرش، هرچه این نرخ ها کمتر باشد، مرتب سازی از طریق فعالیت های سایت قابل پیگیری، مانند دانلودها و بازدید از صفحه، آسان تر خواهد بود. این به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر آن‌چه را که موثر است و یا تاثیری را ندارد جدا کنید. تصور کنید که فعالیت یک میلیون بازدیدکننده سایت - که اکثریت آنها نیاز یا تمایلی به یادگیری در مورد کسب و کار شما ندارند - را بررسی می کنید و سعی می کنید تبدیل سایت را انتخاب کنید.

بازاریابی هذفمند

اکنون تصور کنید که داده ها را برای هزار بازدیدکننده هدفمند با احتمال زیاد درگیر شدن به یک روش دیگر بررسی کنید. دومی اجازه می دهد تا درک بهتری از این که کدام عوامل بیشترین تأثیر را در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری دارند، داشته باشید.

اما فرض کنید هنوز از نرخ تبدیل پایینی رنج می برید. حداقل با تجزیه و تحلیل مناسب، می توانید مشخص کنید که چه چیزی نیاز به بهبود دارد، چه چیزی باید حذف شود، و چه چیزی نشانه های نوید را نشان می دهد. تمرکز بر کیفیت ترافیک بهتر، مجموعه داده ها را به میزان قابل توجهی کوچکتر می کند و برای تصمیم گیری در حرکت رو به جلو بسیار مفیدتر است.

بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که ترافیک باکیفیتی دریافت می کنید و تلاش می کنید تا یک وب سایت واقعی تولید کننده مشتری راغب انجام دهید؟ چند نکته اثبات شده را بخوانید.

محتوای خاص و هدفمند را منتشر کنید

محتوایی بنویسید که مختص محصولات و خدمات شما باشد. این به معنای بیشتر از برجسته کردن نام محصولات، ابزارها یا موادی است که اغلب استفاده یا تولید می کنید. در عوض، روی نیازهایی تمرکز کنید که محصول نهایی شما برآورده می کند. به مشکلات روزمره ای که خریداران احتمالی شما با آن مواجه هستند و اینکه چگونه می توانید به رفع آنها کمک کنید فکر کنید.

کیفیت محتوا

آیا می توانید چک لیستی از خطاهای رایج برنامه ارائه دهید یا کتاب الکترونیکی ارائه دهید که در مورد یک مشکل خاص صحبت کند؟ چگونه می توانید به مشتریان احتمالی در هر مرحله از سفر خرید آنها دسترسی پیدا کنید؟ محتوای خود را با در نظر گرفتن مخاطب هدف خود ایجاد کنید، و آنها به صورت طبیعی و از طریق جستجو به شما خواهند رسید. وقتی محتوای خود را به سمت افراد مناسب تنظیم می کنید، افراد مناسب نیز به سراغ شما می آیند.

همچنین به خاطر داشته باشید که عنوان قانع کننده و خاص ضروری است. خودتان را در حال جستجو تصور کنید. چند مقاله یا وب سایت را به دلیل اینکه کلمات کلیدی شما به وضوح در عنوان یا محتوای نمونه ابتدایی فهرست شده در زیر آن سرفصل ها بیان نشده است، محو می کنید؟ با نیازهای خریداران صحبت کنید و وقت آنها را تلف نکنید. این همچنین ترافیک بی کیفیتی را که به هر حال نمی خواهید مخزن داده شما را آلوده کند، از بین می برد.

کیفیت ترافیک وب سایت خود را تعیین کنید

همه ترافیک یکسان ایجاد نمی‌شود، بنابراین کیفیت معیارهای ترافیک شما هم نیست. هنگام تعیین کیفیت، در اینجا به مواردی که باید توجه کنید و اعدادی را که باید تماشا کنید، آمده است.

ایجاد مشتری راغب

معیارهای بازاریابی وب سایت صنعتی

نرخ پرش

نرخ پرش به چه معناست؟ نرخ پرش درصدی از بازدیدکنندگان سایت شما است که پس از مشاهده تنها یک صفحه از سایت شما دور می شوند. به طور معمول نرخ پرش بالا بد است و نرخ پرش پایین خوب است، اما این واقعا به هدف صفحه ای که کاربران از آن بازدید می کنند بستگی دارد.

اگر یک پست وبلاگی با هدف اطلاع رسانی دارید، ممکن است نرخ پرش بالاتری نسبت به صفحه ای داشته باشد که قرار است تبدیل شود. با این وجود، اگر نرخ پرش بالایی را در صفحات خاصی مشاهده کردید، ممکن است به افراد مناسب دسترسی نداشته باشید. زمان آن فرا رسیده است که راه‌های مختلف برای تعامل با بازدیدکنندگان و ارزیابی راه‌های جدید برای هدف‌یابی ترافیک با کیفیت  به سایت خود را استراتژی کنید.

میانگین زمان صرف شده در صفحه، مدت زمانی است که کاربر صرف خواندن متن، تماشای ویدیو یا درگیر شدن با محتوای شما می کند. می‌توانیم فرض کنیم که اگر بازدیدکنندگان زمان زیادی را در یک صفحه وب‌سایت یا وبلاگ بگذرانند، به آنچه که مشاهده می‌کنند علاقه‌مند هستند، یا اینکه کیفیت آن‌ها نیز با کیفیت هستند!

همه ما می خواهیم در سایت خود بازدیدهای زیادی از صفحه داشته باشیم، به خصوص صفحاتی که موجب تبدیل بازدید کننده به مشتری می شوند. اگر بازدیدکننده واجد شرایط باشد، احتمالاً صفحات بیشتری از وب سایت شما را مرور می کند. در پایان روز، کسب‌وکارها می‌خواهند ترافیک باکیفیتی را که به سایتشان می‌آید ببینند، زیرا بازدیدکنندگان بیشتر به فروش تبدیل می‌شوند.

تبدیل مشتری راغب

برای بسیاری از ما در فضای  B2B(فروش تاجر به تاجر)، تبدیل مشتری راغب یک اولویت است. مسلماً این مهم ترین است زیرا معمولاً با موفقیت کسب و کار شما همراه است. برای تعیین تعداد تبدیل‌هایی که شرکت شما از طریق ترافیک وب‌سایت دریافت می‌کند، می‌توانید اهدافی را در Google Analytics (GA) تنظیم کنید و اقداماتی که افراد در وب‌سایت خود انجام می‌دهند را پیگیری کنید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...