افزایش بهره وری انرژی با کمپرسورهای بازسازی شده

هر چه کمپرسور های برودتی شما بیشتر تحت مصرف باشند، فرسودگی بیشتری خواهند داشت. در خارج از زمانی که کمپرسور ها فعال اند، ممکن است از دست دادن کارایی که در طول زمان اتفاق می‌افتد را تشخیص ندهید، زیرا تغییر بسیار ظریف است و رسیدن به سطوح دردسرساز زمان زیادی می‌برد. در واقع، دیدن تیم هایی که از کمپرسورهایی استفاده می کنند که تنها با 20 تا 30 درصد بازده اصلی خود کار می کنند، غیرمعمول نیست، زیرا به تازگی به قدیمی شدن سیستم عادت کرده اند. خبر خوب این است که کمپرسورهای بازسازی شده یک راه ساده برای بازیابی بازده انرژی ارائه می دهند.در ادامه این پست به چگونگی افزایش بهره وری انرژی می پردازیم.

تعویض قطعات فرسوده

کمپرسورها از بسیاری از قطعات متحرک، همراه با انواع واشرها و درزگیرها تشکیل شده اند که برای تحت فشار نگه داشتن سیستم مورد نیاز است. با بالا رفتن مدت زمان استفاده کمپرسورها، قطعات شروع به فرسودگی می کنند و باعث می شود هوا در تمام طول مسیر  خارج شود. در حالی که ممکن است هنوز هوای فشرده را در انتهای خط خود دریافت کنید. این باعث می شود که سیستم برای جبران تفاوت طولانی تر و سخت تر کار کند. یک کمپرسور بازسازی‌شده با ترکیبی از قطعات جدید و بازیافتی ساخته شده و به مشخصات سازنده اصلی بازگردانده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که در اوج راندمان با کمترین تلفات ممکن کار می‌کند. بر خلاف کمپرسورهای بازسازی شده که سازنده یک یا دو مشکل در کمپرسور را برطرف می کند، کمپرسورهای بازسازی شده فقط دارای قطعات جایگزین بازیافتی جدید یا تایید شده برای رسیدن به وضعیت جدید هستند.

کمپرسور

کاهش زمان

یکی از بزرگترین مشکلات کاهش راندمان کمپرسورهای شما این است که منجر به خرابی بیش از حد در بین اعضای تیم شما می شود. منتظر ماندن کمپرسور برای انجام کار خود به این معنی است که شما در ساعات کاری هستید که هیچ کاری نمی تواند تکمیل شود. علاوه بر این، اگر کمپرسورهای شما به تعمیرات منظم نیاز دارند، ممکن است زمان زیادی را برای کاهش بودجه ماهانه خود تلف کنید. کمپرسورهای بازسازی شده می توانند با اطمینان از اینکه همه کمپرسورها به موقع آماده و کار می کنند و اینکه کل خدمه شما می توانند بدون نیاز به انتظار در اطراف کار کنند، این ضایعات را به طور کلی از بین ببرند. اتلاف وقت کمتر منجر به نتیجه ای سالم تر می شود.

کنترل هزینه های تعمیرات

چند بار یک کمپرسور را قبل از اینکه زمان تعویض آن فرا رسد تعمیر می کنید؟ اغلب اوقات، شرکت‌هایی را می‌بینیم که مدت‌ها پس از منسوخ شدن کمپرسورهای قدیمی و یافتن قطعات آنها که دشوار است، به خدمات رسانی به کمپرسورهای قدیمی ادامه می‌دهند. گاهی اوقات شرکت‌ها به سرویس کمپرسورهای قدیمی و آسیب‌دیده ادامه می‌دهند، حتی با علم به اینکه کمپرسور تعمیر شده هنوز تنها 30 تا 40 درصد راندمان را ارائه می‌دهد. شرکت‌ها سعی می‌کنند مشکلات را اصلاح کنند، زیرا هزینه خرید یک کمپرسور کاملاً جدید بسیار بالا به نظر می‌رسد. در حقیقت، یک کمپرسور بازسازی شده به شما امکان دسترسی به عملکرد مشابه یک کمپرسور جدید را با قیمت کمتر می دهد. علاوه بر این، ممکن است از میزان کارآمدی و صرفه جویی در هزینه با تعویض واحد فرسوده خود غافلگیر شوید. این دستاوردها به تنهایی معمولاً برای جبران هزینه های جایگزینی در کمترین زمان کافی است. بعلاوه، دیگر لازم نیست نگران تعمیرات مکرر باشید که می تواند توانایی شما را برای انجام هر کاری مختل کند.

افزایش بهره وری انرژی

سخن آخر

راندمان کمپرسورهای شما می‌تواند تأثیرات عمیقی بر هزینه نهایی شما داشته باشد به این معنی که می‌توانید با بازسازی مجدد در هزینه خود صرفه‌ جویی کنید. از انرژی تلف شده تا زمان از دست رفته، صرفاً راه اندازی یک کمپرسور قدیمی حتی پس از تعمیر مکرر هزینه بیشتری دارد. کمپرسورهای باکیفیت بازسازی شده راهی مقرون به صرفه برای ارتقاء تاسیسات شما و کاهش ضایعات در هر مرحله ارائه می دهند. تأسیسات شما از تکمیل کار بیشتر در زمان کمتر و کمپرسورهایی که می توانند به طور مؤثر بدون نیاز به بیش از حد برای جبران تلفات چرخش کنند، سود می برد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...