3 نکته مهم که باید قبل از شروع ساخت سردخانه در نظر بگیرید

همانطور که ساخت یک مرکز سردخانه جدید را در نظر می گیرید، تعدادی فاکتور وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. این عوامل می توانند تأثیر بسزایی بر هزینه پروژه و همچنین راندمان مستمر عملیات داشته باشند.

مطمئناً، مهم است که روشمند باشید و به تمام پیامدهای نیازهای ذخیره سازی سرد خود فکر کنید. این عوامل ممکن است شامل نوع مصالح ساختمانی و عایق مورد استفاده شما و همچنین نوع تبرید باشد. البته انتخاب خدمات ساخت سردخانه مناسب نیز کلیدی است.

سردچال پلتفرم زنجیره تأمین:  سردخانه سازان و کسب و کارهای مرتبط با سردخانه  می توانند  در باشگاه مشتریان سردچال عضو شوند تا به راحتی در این خانواده ی بزرگ شناخته شوند. هدف ما حفظ  زنجیره تأمین است

ملاحظات حیاتی برای ساخت و ساز سردخانه

1. انتخاب فضای مناسب

در ساخت و ساز مهم ترین چیز، مکان است. مطمئناً، همانطور که شما ساختن یک مرکز سردخانه جدید را در نظر می گیرید، انتخاب قطعه مناسب از زمین بسیار مهم است.

به ویژه، مهم است که فضایی را انتخاب کنید که در حال حاضر به خوبی به کسب و کار شما کمک کند، اما فضایی برای رشد و توسعه نیز داشته باشد. امیدواریم به این دلیل که نیاز اضطراری دارید، یا به این دلیل که به معنای واقعی کلمه در تاسیسات فعلی‌تان خالی شده‌اید، ساختمان نمی‌سازید. در حالت ایده‌آل، می‌توانید برای یافتن فضای مناسب برای شرکت خود، هم اکنون و هم پیش‌بینی ۱۰ سال آینده، مدتی زمان بگذارید.

همچنین توجه داشته باشید که در برخی موارد، بهترین حرکت ممکن است استفاده بهتر از امکانات فعلی شما باشد.

هزینه سردخانه

2. تعیین بودجه مناسب.

علاوه بر موقعیت مکانی، فکر کردن به بودجه نیز مهم است.

برای یک چیز، مهم است که از همه کسانی که از امکانات ذخیره سازی سرد استفاده می کنند، بازخورد دریافت کنید، و نظرات آنها را در مورد اینکه چه ویژگی هایی مهم تر هستند، درخواست کنید. و عاقلانه است که تا آنجا که ممکن است جزئیات را به عنوان مشخصات فضای جدید ایجاد کنید. به این ترتیب، هنگامی که زمان ملاقات با یک طراح فرا می رسد، درک واضح تری از موارد غیرقابل مذاکره خود و همچنین زمینه هایی خواهید داشت که ممکن است در آنها پیشنهادهایی برای صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید.

ملاحظات مرتبط در اینجا برنامه زمانبندی است. همانطور که با تیم ساخت و ساز سردخانه خود ملاقات می کنید، مطمئن شوید که درک واضحی از مدت زمان راه اندازی تاسیسات شما دارید.

بهره وری

3. بهینه سازی برای بهره وری.

همانطور که با خدمات مختلف ساخت و ساز سردخانه روبرو می شوید، به این فکر کنید که در حال حاضر چه چیزی  است که می توانید از عهده آن برآیید، بلکه به چه نوع هزینه های عملیاتی بلندمدتی توجه می کنید.

عناصر بهینه سازی انرژی مطمئناً می توانند راه درازی را در جهت بهره وری بیشتر تأسیسات جدید شما و هزینه نگهداری کمتر انجام دهند. و بخش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بهره‌وری انرژی را در طراحی تأسیسات سردخانه‌تان، چه در عایق انتخابی، چه نوع تبرید، یا گزینه‌های کنترل دما، ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که بهره وری انرژی در پروژه ذخیره سازی سرد شما اولویت اصلی است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...