متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

اگر آیفونی دارید که iOS 12 یا بالاتر را اجرا می کند، احتمالاً هشدار You Have a New Memory را از برنامه Photos در ارتباط با عکس ها و ویدیوهایی که قبلاً ذخیره کرده اید، دریافت کرده اید. در حالی که برخی از افراد ممکن است این هشدارها و پس از آن نمایش های اسلاید یا پخش مجدد ویدیویی که به طور خودکار تنظیم می شوند را به طرز شگفت انگیزی نوستالژیک بیابند، برای برخی دیگر می توانند یادآور افرادی باشند که دیگر در زندگی خود نیستند، حیوانات خانگی از دست رفته یا رویدادهای ناخوشایند.

توجه: معنای نقاط نارنجی و سبز در آیفون چیست

در ادامه این پست نحوه غیرفعال کردن هشدارهای حافظه آیفون را باهم بررسی می کنیم.

خاطرات For You

در برنامه Photos آیفون، در پایین صفحه، برگه For You را مشاهده خواهید کرد. اگر روی آن کلیک کنید، مجموعه های Memories خود را خواهید دید که به طور خودکار تولید می شوند.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

در حالی که بسته به محتوای فیلم دوربین آنها برای هر کس متفاوت خواهد بود، اما می توان آنها را در دسته بندی های مختلف مرتب کرد.

آیفون شما به صورت پراکنده یک اعلان You Have a New Memory را برای شما ارسال می کند که از شما می خواهد یک نمایش اسلاید خاص را مشاهده کنید. اما می توان جلوی این اتفاق را گرفت.

توجه: نحوه تنظیم کنترل های والدین در آیفون

توقف اعلان‌های You Have a New Memory عکس‌های آیفون

برای پایان دادن به هشدارهای حافظه، باید یک سفر سریع به برنامه تنظیمات آیفون خود داشته باشید. به بخش Notifications بروید و به پایین اسکرول کنید تا Photos را ببینید. روی آن ضربه بزنید. در صفحه بعدی، روی Customize Notifications در پایین ضربه بزنید.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

اکنون گزینه‌هایی برای خاموش کردن اعلان‌ها برای Memories، آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده و پیشنهادات اشتراک‌گذاری را مشاهده خواهید کرد.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

به سادگی Memories را خاموش کنید (دیگر سبز نباشد) و این کار اعلان‌های Memories متوقف خواهند شد.

باید توجه داشته باشید که این کار ویژگی Memories خودکار را که همچنان در برگه For You برنامه Photos ظاهر می‌شود، غیرفعال نمی‌کند، اما اگر می‌خواهید این محتوا را کاوش کنید، به شما بستگی دارد.

توجه: کدام آیفون ها ضد آب هستند

یک رویکرد هدفمندتر برای توقف اعلان‌های Memories درباره افراد و تاریخ‌های خاص

خاموش کردن کامل اعلان‌های Memories ابزاری بسیار صریح است که همه اعلان‌های آینده را متوقف می‌کند، اما اگر فقط یک شخص خاص یا تاریخ خاصی باشد، روش پیشرفته‌تری وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

می‌توانید به برنامه iPhone Photos خود دستور دهید تا فردی را کمتر یا هرگز در اعلان‌های Memories نشان دهد. برای انجام این کار، به برنامه Photos بروید و روی تب Albums در پایین صفحه نمایش آیفون خود ضربه بزنید. برای دیدن بخش People & Places به پایین بروید و روی People ضربه بزنید.

با این کار تصاویر بندانگشتی از تمام افرادی که بیشترین عکس را از آنها دارید به نمایش در می آید. روی تصویر کوچک شخصی که نمی‌خواهید اعلان‌های Memories را دریافت کنید، ضربه بزنید و در صفحه بعدی، روی منوی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

در منوی بعدی که ظاهر می‌شود، روی Feature This Person Less ضربه بزنید.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

اکنون دو گزینه خواهید داشت. اولین مورد این است که انتخاب کنید که آن شخص کمتر نشان داده شود، به این معنی که عکس‌ها و ویدیوهای فردی آن شخص نشان داده نمی‌شوند، اگرچه ممکن است در عکس‌های گروهی ظاهر شوند.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

گزینه دیگر Never Feature This Person است، به این معنی که دیگر هیچ عکسی از آن شخص در خاطرات شما ظاهر نخواهد شد.

شما می توانید همین کار را با تاریخ نیز انجام دهید. در برگه For You، وقتی تاریخی را می‌بینید که نمی‌خواهید یادآور خاطرات درباره آن باشد، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و Feature Less را انتخاب کنید.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

این کار اطمینان حاصل می کند که تاریخ هایی که دارای معانی ناراحت کننده هستند با عملکرد Memories در برنامه Photos شما برجسته نمی شوند.

توجه: سپر سرامیکی اپل چیست؟

بازنشانی تغییرات 

اگر در مورد هر یک از ویژگی‌های less/never تغییراتی که در برنامه Photos خود ایجاد کرده‌اید تغییر عقیده دادید، می‌توانید به سادگی تنظیمات خود را بازنشانی کنید.

متوقف کردن هشدارهای Memories عکس در آیفون

فقط به برنامه تنظیمات خود بروید و به عکس ها بروید، سپس روی Reset Suggested Memories ضربه بزنید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...