کوره هوای گرم

کوره چگونه کار می کند؟

کوره یک وسیله گرمایشی است که برای افرادی که در مناطق آب و هوایی بسیار سرد زندگی می کنند مناسب است. آن ها با تولید گرما کار می کنند. کوره ها معمولا از سوختی مانند گاز یا پروپان برای گرم کردن استفاده می کنند، روش کار کوره ها بسیار ساده است شعله، روغن، گاز یا برق داخل واحد را برای تولید گرما فعال می کند. دمنده هوای گرم را از طریق کانال ها می دمد و مجاری هوای گرم را در سراسر خانه  پخش می کند. همچنین یک دودکش وجود دارد که به عنوان اگزوز برای محصولات فرعی گازی عمل می کند، کوره های گازی برای تولید گرما گاز می سوزانند.

کوره چگونه کار می کند

راندمان کوره های گازی روز به روز در حال بهبود است. به گفته Energy Star ، در حال حاضر کوره های گازی با راندمان بالای 97 درصد وجود دارد. این بدان معناست که آن ها با موفقیت 97 درصد گاز را به گرما تبدیل می کنند. فقط 3٪ از طریق دودکش اگزوز یا قسمت های دیگر از دست می رود. علاوه بر این، گاز در مقایسه با سایر سوخت ها بسیار ارزان است. اگر به دنبال یک کوره مقرون به صرفه هستید، یک کوره گازی ممکن است گزینه مناسبی باشد.

****کسب و کار آنلاین با سردچال****

کوره الکتریکی

 کوره های الکتریکی بسیار شبیه به سشوار عمل می کنند. ابتدا هوا را به داخل سیستم می کشند. سپس عناصر گرمایش الکتریکی هوا را گرم می کنند. سپس دمنده ها هوای گرم را از طریق مجاری به خانه شما می فرستند ،کوره های الکتریکی از سوخت استفاده نمی کنند و مونوکسید کربن تولید نمی کنند. آن ها همچنین دودکش ندارند زیرا هیچ بخار سمی برای حذف وجود ندارد. اگر گرمای یک کوره را می خواهید اما با سوزاندن سوخت راحت نیستید، پمپ های حرارتی الکتریکی گزینه خوبی برای شما هستند.

کوره الکتریکی

کوره تعدیل کننده

کوره های تعدیل کننده مقدار گازی که می سوزانند را تنظیم می کنند تا به دمای مورد نظر برسند. کوره های تعدیل کننده به جای اینکه با سرعت کامل کار کنند و مکرراً روشن و خاموش شوند، به طور پیوسته در سطح انرژی پایین تری کار می کنند. دمایی را که می خواهید  با صرفه جویی قابل توجهی در انرژی بدست می آورید.

کوره تعدیل کننده

مزایا

نصب کوره ها ارزان است، با توجه به اینکه کوره ها در دماهای زیر انجماد به طور قابل توجهی بهتر عمل می کنند، این امر باعث می شود که کوره ها برای اکثر صاحب خانه ها بی دردسر باشند. کوره‌ها صدای کمی دارند آن ها دور از فضای نشیمن، معمولاً در زیرزمین قرار دارند و صدای آن‌ها را نمی‌شنوید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دمای زمستان اغلب زیر نقطه انجماد است، کوره بهترین گزینه برای دستیابی به دمای ایده آل شما است. کوره ها معمولاً در آب و هوای سردتر بهتر کار می کنند زیرا برای گرم کردن خانه شما به دمای بیرونی بستگی ندارند. اگر نزدیک خانه خود خط گاز ندارید، کوره الکتریکی انتخاب مناسبی است.

از آنجایی که کوره ها فقط کمتر از نیمی از سال کار می کنند، معمولاً به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و طول عمر بیشتری دارند. کوره ها، اگر به خوبی نگهداری شوند، می توانند 20 سال یا بیشتر عمر کنند. اگر کوره گازی دارید، باید اطمینان حاصل کنید که دودکش اگزوز همیشه روشن است.

کوره گازی

کوره ها دما را به سرعت بالا می برند و هوای کاملاً گرم و مطبوعی را ارائه می دهند. اگر به دنبال گزینه ای دوستدار محیط زیست هستید، مونوکسید کربن برای محیط زیست مضر است در چنین حالتی، می توانید از یک کوره الکتریکی یا یک پمپ حرارتی زمین گرمایی استفاده کنید که هیچ کدام مونوکسید کربن را در هوا آزاد نمی کنند.

معایب

کوره ها هزینه های عملیاتی بالایی دارند، کوره ها فضای زیادی را اشغال می کنند. علاوه بر این، کوره‌ها معمولاً در داخل خانه نصب می‌شوند و قوانین ساختمانی برای اهداف ایمنی حداقل به حاشیه 30 اینچی (76 سانتی متر) در هر طرف نیاز دارند، کوره‌ها رطوبت هوا را از بین می‌برند که منجر به خشک ‌تر شدن پوست در زمستان می‌شود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...