انبارهای تمام اتوماتیک

تجارت الکترونیک و تغییر رفتار مصرف کننده تأثیر عمده ای بر انبارداری داشته است. برای همگام شدن با افزایش حجم و افزایش تقاضا برای چرخش سریع و دقیق، مدیریت انبار و بهره برداری باید تکامل می یافت و این به معنای حرکت به سمت اتوماسیون است. اتوماسیون انبار تمام اتوماتیک نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی برای یک کسب و کار است، اما در عین حال مطمئنا راه رو به جلو برای یک سیستم انبارداری کارآمد و سریع است که می تواند با تقاضای فزاینده مصرف کنندگان همراه باشد.در ادامه این پست به مفهوم انبارداری تمام اتوماتیک می پردازیم و با هریک از  مزیت های آن به طور کامل آشنا می شویم.     

اتوماسیون چگونه به نظر می رسد؟

تصور اکثر مردم از داخل انبار، ردیف‌ها و ردیف‌هایی از قفسه بندی های پالت با قفسه‌هایی است که روی هم چیده شده‌اند و اپراتورهایی که با کامیون‌های لیفتراک به اطراف می‌رانند تا اقلام را جمع‌آوری کنند و انبار را دوباره پر کنند.با یک انبار کاملاً خودکار، به دلیل یک تمایز کلیدی، این امر بسیار دور از دقت است: افراد از معادله حذف شده‌اند و به جای آن از سیستم‌های رباتیک و خودکار استفاده می‌شود.

7 مزیت انبارداری تمام اتوماتیک

در واقع، جایی که یک انبار کاملاً خودکار است، آن را انبارداری تاریک می نامیم. بدون مردم، نیازی به روشن کردن چراغ ها نیست. روبات های متحرک، سیستم های ذخیره سازی و بازیابی خودکار، تجهیزات مرتب سازی با سرعت بالا و لیفتراک های بدون راننده می توانند در تاریکی کار کنند. حرکات و برنامه کاری آنها همه توسط راه حل های نرم افزاری تنظیم شده است که از قدرت ابر و اینترنت اشیا استفاده می کنند. در انبار تمام اتوماتیک نیازی به حضور نیروی انسانی وجود ندارد. در ادامه این پست به 7 مزیت انبارداری تمام اتوماتیک می پردازیم .

هزینه نیروی کار کم

 هزینه های اضافی هزینه های تجاری هستند که به عملکرد روزمره کسب و کار مربوط می شوند. .یک شرکت باید هزینه های مربوط به کارکنان خود را به طور مداوم بپردازد، بنابراین با استخدام  و نیروی کاری کمتر،  پرداخت بیمه و صورتحساب دستمزد به شدت کاهش می یابد.

سرعت

 اتوماسیون سریعتر و کارآمدتر از یک سیستم مبتنی بر نیروی انسانی است.در طول کل فرآیند، که از طریق سیستم مدیریت انبار هدایت می شود، مداخله انسانی کم یا اصلا وجود ندارد. نیمه اتوماسیون، و به طور بالقوه تجهیز انبار با عناصر خودکار، ممکن است اولین قدم به سمت اتوماسیون کامل باشد.

دقت

 با خودکارسازی انبار و از بین بردن احتمال خطای انسانی، فرآیند کارآمدتر می شود و در صورت وجود اشتباهات کمتری رخ می دهد.

فضا

اتوماسیون امکان استفاده حداکثری از فضا را در ساختمان انبار فراهم می کند. تراکم ذخیره سازی را می توان افزایش داد، همچنین می توان از ارتفاع موجود استفاده بهینه کرد. انبارهای خودکار با ردپای کوچکتر باعث صرفه جویی در هزینه از نظر اجاره یا خرید می شوند، در حالی که ظرفیت ذخیره سازی را به خطر نمی اندازند.

ایمنی

 این موضوع همیشه در هر عملیات انبارداری مورد توجه قرار می گیرد، اما با حذف نیروی انسانی، خطر آسیب به دلیل، به عنوان مثال، کشیدگی کمر یا تصادفات را نیز از بین می برید.

کاهش خطر آسیب

خطای انسانی می تواند منجر به حوادثی مانند آسیب به قفسه های پالت از لیفتراک شود. این خطر با یک انبار کاملاً خودکار حذف می شود، زیرا تجهیزات از طریق سیستم مدیریت انبار کنترل می شوند.

کارایی شبانه روزی بدون تغییر شیفت

 هیچ خرابی یا تاخیر بالقوه‌ای وجود ندارد، همانطور که ممکن است در انباری که توسط افراد اداره می‌شود، وجود داشته باشد، حتی انباری که 24/7 کار می‌کند. علاوه بر این، بر خلاف نیروی انسانی ماشین‌های خودکار نیازی به تعطیلات، روزهای مرخصی یا استراحت برای ناهار ندارند

یک انبار کاملاً خودکار چگونه کار می کند؟

به سادگی، به لطف نرم افزار سیستم مدیریت انبار، هر مرحله از فرآیند - از رسیدن کالا تا ارسال کالا - خودکار و کاملاً هماهنگ است.اتوماسیون انبار پیشرفته کل (AS/RS )سیستم های ذخیره سازی کالا و بازیابی خودکار را پوشش می دهد. نوآوری ها عبارتند از:

  • سیستم های شاتل اتوماتیک  برای جعبه ها
  • نوار نقاله های تلسکوبی اتوماتیک برای دریافت کالا ها برای رسیدن
  • لیفتراک بدون راننده برای بردن کالا به انبار قفسه جرثقیل_ ایده آل برای کار در راهرو های باریک تا ارتفاع 30متر و بهترین گزینه برای استفاده در نگهداری پالت ها و اقلام بزرگ.
  • Mini loaddیک راه حل خودکار پویا و ارگونومیک برای بازیابی قطعات کوچک،افزایش خروجی به لطف دقت بالا و توان عملیاتی بالا.
  • شاتل پالت اتوماتیک
  • قفسه بندی پالت موبایل
  • روبات های متحرک


clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...