5 چالش هنگام نصب سیستم های برودتی صنعتی و چیلرها

تمام چالش‌های کنونی که یک شرکت در هنگام نصب سیستم‌های تبرید صنعتی با آن روبرو می‌شود، حول محور اتصال فن‌آوری فزاینده، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نگرانی‌های زیست‌محیطی می‌چرخد.صنعت تبرید باید پروژه های کارآمدی را ارائه دهد که بهترین ارزش را برای سرمایه گذاری تضمین کند.در نصب یک سیستم تبرید باید آخرین نوآوری ها را در نظر گرفت تا رقابت را تضمین کند.به منظور حفظ عملکرد برتر، همه افراد درگیر در این فرآیند، مسئول حفاظت از چهار موقعیت اساسی هستند: تعمیر و نگهداری تخصصی، نظارت، پیشگیری از مشکل و آموزش.

چیلر

 تجزیه تمام موارد سیستم تبرید صنعتی

چالش‌های زیادی در رابطه با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و کاربرد آن‌ها وجود دارد.هنگامی که تکنولوژی تغییر می کند، فرآیندهای جدید اعمال می شود و تجهیزات جدید توسعه می یابد. بنابراین، جای تعجب نیست که قیمت یک محصول افزایش یابد، زیرا محصولات با توجه به کاربرد و دوام آنها توسعه یافته اند.شرکت های پیشگامی در صنعت تبرید با فناوری مبدل حرارتی، با سرمایه گذاری فنی بالا در کندانسور یا کوپلند با کمپرسورهای صرفه جویی در انرژی، نمونه های بسیار خوبی از این موج نوآوری هستند.به عنوان مسئولان یک پروژه تبرید، لازم است مشتری نهایی را در مورد راه حل های فنی و پیامدهای آنها از نظر کیفیت، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری، صرفه جویی در مصرف انرژی یا خنک کننده و تعمیرات طولانی مدت آگاه کنید که همه اینها عملکرد بهینه سیستم را افزایش می دهد.

ایجاد نیاز های کلیدی سیستم تبرید 

در میان طیف موجود در بازار، تجهیزاتی را با الگوریتم های هوشمند متمرکز بر صرفه جویی در مصرف برق انتخاب کنید. امروزه ویژگی های اختصاصی مانند کنترل کننده سرعت فن و تنظیم کننده دما، رطوبت و فشار وجود دارد.در طول فرآیند نصب سیستم های تبرید، تعریف علائم کلیدی اطلاعاتی مورد نیاز برای اطلاع از عملکرد بهینه سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است.برخی از عناصر اساسی که باید تعریف شوند عبارتند از: سنسور دما، رطوبت و فشارکنترل کننده های کارآمد برای مصرف کننده. تجهیزات مودم (برای سیستم و کنترل کننده های قابل برنامه ریزی)، ابزارهای برنامه نویسی، رابط ها، صفحه نمایش های راه دور، اتصالات و غیره. سیستم های تبرید به کنترل کننده های پارامتریک، رابط های بصری و طراحی های خلاقانه نیاز دارند.

نحوه عملکرد پشتیبانی فنی از راه دور سیستم تبرید

پشتیبانی فنی از راه دور برای سیستم‌های تبرید باعث افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و سرعت در رفع مشکلات فنی می‌شود. این نوع پشتیبانی به تیم‌های فنی امکان می‌دهد تا به صورت فوری و از راه دور به مشکلات و نیازهای سیستم‌های تبرید رسیدگی کنند، بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی در محل داشته باشند. یکی از مهم‌ترین ابزارهای استفاده شده در این روند، نرم‌افزارهای مدیریت از راه دور می‌باشند. این نرم‌افزارها به تیم‌های فنی امکان می‌دهند تا به دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های نظارتی دسترسی داشته باشند، تا مشکلات را تشخیص دهند و راه‌حل‌های لازم را اعمال کنند. همچنین، این نرم‌افزارها امکان ارسال هشدارهای خودکار در صورت بروز مشکلات و یا نوعی نقص فنی را نیز فراهم می‌سازند.امروزه، صنایع این شانس را دارند که تیم‌های نظارت از راه دور را استخدام کنند که به متخصص تبرید اجازه می‌دهد با کنترل سیستم از هر نقطه در هنگام مواجهه با هر گونه مشکل یا نقص، کمک مهندسی کند. به عنوان مثال، مشکلات مربوط به فن، کندانسور یا هر بخش یا تجهیزات دیگر...به منظور رفع این گونه مشکلات از راه دور یا اجرای اقدامات امنیتی برای جلوگیری از تلفات، مسئول سیستم تبرید باید:

  • مشکل را تشخیص دهد.
  • تجهیزات را کنترل کند.
  • نشانه هایی را به اپراتور سیستم بدهد.
  • تعیین اینکه آیا حضور متخصص در تاسیسات کارخانه، زنجیره تجاری، غیر ضروری است یا خیر.

در حال حاضر، این ابزارها در دسترس هستند، اما بسیاری از پیمانکاران به دلیل عدم آگاهی مصرف کنندگان از مزایای این فناوری، اجرای آنها را با مشکل مواجه می‌کنند.

 غلبه بر اشتباهات رایج در عملکرد سیستم های تبرید 

متخصص در تبرید نمی تواند اشتباه کند. این صنعت به پرسنل متخصص با دانش گسترده در مورد تک تک الزامات تکنولوژیکی یک پروژه نیاز دارد:نصب باید تحت پارامترهای فنی دقیق با توجه به تجهیزات مورد استفاده برای تنظیم یک سیستم انجام شود.مشخصات سازنده پارامترهای دقیقی از هرگونه نیاز، ویژگی های نصب، پتانسیل و غیره را ارائه می دهد.با این وجود، فردی که مسئول تصمیم گیری در مورد نگهداری، نظارت و استفاده است، باید شاخص های کلیدی را در نظر بگیرد تا بهترین گزینه را در زمینه سرمایه گذاری انتخاب کند.ایجاد آگاهی در مورد اهمیت نظارت، نگهداری از تجهیزات و استفاده از ابزارهای مناسب، چالش برانگیز است.به عبارت دیگر: هر پیمانکاری باید بداند که چگونه اهمیت سرمایه گذاری برای آینده را به مصرف کننده منتقل کند.

چیلر

ایجاد اتحاد با کارشناسان تبرید و درخواست آموزش

آموزش به شما این امکان را می دهد که همه این چالش ها را بدانید و در عین حال ابزارهای مقابله با آنها را در اختیار دارید تا همه پرسنل مسئول یک پروژه بتوانند با هم کار کنند.بخش مهمی از این فرآیند، شناخت کاربردهای تکنولوژیکی، مزایا و معایب آنها و بهترین پروژه و برندها برای آن است.ایجاد اتحاد با کارشناسان مهندسی که می تواند به پروژه تبرید صنعتی شما کمک کند تا کیفیت آنها را بهبود بخشد و در زمان و هزینه صرفه جویی کند بهترین تصمیم است.  ایجاد اتحاد با کارشناسان تبرید و درخواست آموزش معمولاً به معنای ایجاد یک شبکه‌ی همکاری و تبادل دانش و تجربیات با افراد و تخصص‌های مختلف در زمینه تبرید است. این اتحاد می‌تواند بهبود عملکرد و کیفیت خدمات در حوزه تبرید منجر شود. درخواست آموزش نیز به دنبال دریافت دوره‌های آموزشی و به‌روزرسانی‌های مرتبط با تبرید است تا کارشناسان بتوانند با آخرین دانش و فناوری‌های این حوزه آشنا شوند و عملکرد بهتری داشته باشند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...