نیسان دو مدل جدید از خودرو GT-R را برای سال 2022 معرفی کرد

فقط 100 نمونه از محصولات ویژه محدود تولید می شود که فروش آن در ماه اکتبر آغاز می شود. نیسان GT-R به روز شده را معرفی کرده است که دو نسخه جدید با ویژگی های بدنه خاص، ترمزها و رنگ های خاص ارائه شده اند.

GT-R

مدل جدید در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) سال جاری به صورت زنده معرفی شد و در نسخه های Premium Edition T و Track Edition Engineered by Nismo در دسترس خواهد بود.

خودروهای Premium Edition T با قیمت 104.511 پوند و مدلهای Track Edition با قیمت 117.499 پوند به فروش می رسند.

این دو مدل دارای ترمزهای کربن سرامیکی سفارشی، اسپویلر عقب از الیاف کربن، نشان محدود و روکش اختصاصی موتور هستند. آنها همچنین رنگهای بنفش تیره و یشمی را که در نسلهای قبلی GT-R استفاده می شد، دارا خواهند بود.

GT-R

خودروهای Premium Edition T-spec همچنین دارای فضای داخلی منحصر به فرد، رینگ های آلیاژی از جنس برنز، رینگ چرخ منبسط شده و قطعات سبک زیر فنرهای تعلیق هستند.

مدل های Track Edition دارای سقف و بوتل فیبر کربنی هستند و بر اساس خودروی استاندارد با فناوری اضافه شده توسط Nismo، بازوی تنظیم و عملکرد داخلی شرکت ساخته شده اند.

GT-R

هر دو مدل از یک موتور V6 با و 562 اسب بخار یا 591 اسب بخار قدرت، استفاده می کنند که در مدل فعلی GT-R استفاده می شود.

همه مدلهای Premium Edition T-spec و Track Edition در نیمه دوم اکتبر به فروش می رسند و تولید آن تنها به 100 دستگاه محدود می شود.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...