بهترین دستگاه ها برای خانه هوشمند

فناوری دائماً در حال نوآوری و پیشرفت است. با معرفی دستگاه های خانه هوشمند زندگی ما آسان تر و کارآمدتر می شود. این دستگاه ها توانایی صرفه جویی در زمان و گاهی هزینه های ما را دارند. در ادامه این پست نگاهی داریم به 10 مورد از بهترین دستگاه های هوشمند در سال 2021.

10. قابلمه هوشمند با wifi

قابلمه هوشمند

این دستگاه پخت پز به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن هوشمند خود بر روی پخت غذای خود کنترل دائمی داشته باشید. این قابلمه که با Google Assistant یکپارچه شده است، به شما اجازه می دهد تا آشپزی خود را کنترل کنید. توان این دستگاه 1000 وات است، wifi قابل کنترل است و دارای بیش از 14 عملکرد است.

9. جاروبرقی Roomba i3+

جاروبرقی Roomba i3+

این جارو برقی با تلفن هوشمند کنترل می شود و می تواند در حالی که در خانه نیستید استفاده شود. Roomba i3+  میزان گرد و غبار را در محیط شما کاهش می دهد و دارای یک سطل خالی کننده است.

8. قفل هوشمندAugust  با wifi

قفل هوشمندAugust

August به آسانی نصب می شود و در کنار اکثر دستگاه های خانه هوشمند کار می کند. قفل به wifi در خانه نیاز دارد و برای تغذیه به دو باتری نیاز دارد. قفل هوشمند wifi نیاز به کلید را از بین می برد و شما را قادر می سازد تا قفل خانه خود را با تلفن باز کنید.

7. ترموستات هوشمند Nest

ترموستات هوشمند Nest

ترموستات Nest یک سیستم گرمایش هوشمند است که برای کاهش مصرف انرژی طراحی شده است. می توان آن را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند کنترل کرد، به این معنی که از عملکردها در حالی که در خانه نیستید استفاده می کنید. خود ترموستات دارای کنترل و سنسور حرکت است که قابلی تشخیص خالی بودن خانه را داراست.

6. لامپ Philips hue

لامپ Philips hue

رنگ این لامپ ها قابل تغییر است و به شما این امکان را می دهد که نور را از طریق سوئیچ ها، برنامه های تلفن های هوشمند و دستگاه های خانه هوشمند کنترل کنید. شما می توانید روشنایی را کنترل کرده و همچنین لامپ را روشن یا خاموش کنید.

5. پرده های Switchbot

پرده های Switchbot

Switchbot یک دستگاه خانگی است که با برنامه ریزی پرده ها را باز و بسته می کند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که از زنگ هشدار کلاسیک استفاده می کنند، در حال حاضر مشتریان می توانند در زمان دلخواه خود با نور بیدار شوند. همچنین می توان آنها را با صدا کنترل کرد و به شما این امکان را می دهد که پرده های خود را بدون استفاده از دست باز و بسته کنید.

4. دستگاه تشخیص دود و مونو اکسید کربن Nest Protect

دستگاه تشخیص دود و مونو اکسید کربن Nest Protect

Nest Protect یک دستگاه هوشمند تشخیص دود و مونوکسید کربن است. این دستگاه به شما امکان می دهد موقعیت خطر را بدانید و با چراغ ها ی هوشمند خانه در ارتباط است تا به بیدار شدن افراد در خانه کمک کند و همچنین دارای ویژگی زنگ هشدار برای کمک به دیگران می باشد.

3. Ring doorbell

Ring doorbell

Ring doorbell یک زنگ خانه هوشمند است. این دستگاه به تلفن هوشمند شما متصل است و به شما امکان می دهد ببینید چه کسی در خانه شما است، همچنین دارای ویژگی ضبط با کیفیت فیلمبرداری شگفت انگیز است که به عنوان یک دوربین امنیتی عمل می کند. این دستگاه می تواند به صورت سیمی و بی سیم مورد استفاده قرار گیرد و در انواع مختلف موجود است.

2. Amazon echo

Amazon echo

Amazon echo یک دستیار شخصی است که می توان هر سوالی را از آن پرسید. این دستگاه به مشتریان امکان می دهد سوالاتی بپرسند که برخلاف جستجو از طریق تلفن های هوشمند به سرعت پاسخ داده می شود. این دستگاه ها همچنین دارای برنامه های پخش موسیقی و ویدیو می باشد.echo  در طیف وسیعی از قیمت ها، اندازه ها و تکنولوژی ها موجود است، برخی از مدل های این دستگاه دارای صفحه نمایش و ساعت نیز می باشند.

1. آینه هوشمند

آینه هوشمند

آینه های هوشمند علاوه بر اینکه کاربرد نوع سنتی خود را دارند، قابلیت پخش و نمایش انواع رسانه ها مانند اخبار، تلویزیون، تقویم، وب سایت ها و موسیقی را دارند که می توانند هنگام آماده شدن رو بروی آینه یا هنگام دوش گرفتن در حمام استفاده شوند. این آینه ها از طریق تلفن هوشمند و صدا کنترل می شوند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...