25 کشور پربازدید جهان (قسمت دوم)

در قسمت قبلی این پست با 5 کشور انتهای لیست 25 کشور پربازدید جهان از نظر گردشگری معرفی شدند. در این پست به رتبه 19 تا 15 می پردازیم.

19. کره جنوبی

کره جنوبی

کره جنوبی با رشد سالانه 10 درصد، ویترین توسعه فناوری به ویژه در زمینه ارتباطات از راه دور و تلفن همراه شده است.موسیقی سبکK-Pop  کره جنوبی به تازگی کانون توجه موسیقی قرار گرفته است و موجب جذب گردشگران فراوانی به این کشور شده است. کره جنوبی تنها سرزمین سامسونگ و هیوندای نیست، بلکه جاذبه های خیره کننده دیگری نیز برای ارائه دارد. Gyeongbokgung، کاخ اصلی سلطنتی سلسله چوسون در شمال سئول ، Namiseom ، جزیره ای بوم گردی با گالری ها و موزه ها و دهکده بوکچون هانوک، روستای سنتی در سئول که قدمت آن به قرن چهاردهم می رسد با خطوط باریک و خانه های سنتی بازسازی شده از جمله مکانهای قابل توجهی است که می توانید از آنها دیدن کنید.

18. ماکائو

ماکائو

جمعیت فراوانی در این کشور جزیره ای کوچک با 44.5 مایل مربع، پرجمعیت ترین کشور جهان است. این کشور مستعمره سابق پرتغال است که میلیون ها گردشگر در قمارهای پررونق آن حضور دارند. این غرفه های قمار ماکائو در سال 2017 بالغ بر 33.217 میلیارد دلار آمریکا جمع آوری شده است. به جز کازینوها، ویرانه های هفدهمین ویرانه سنت پل، ونیز ماکائو یک اقامتگاه باشکوه با رستوران های مخملی، استخرهای روباز و کانالهای سرپوشیده و برج ماکائو با مجتمع های خرید، سینما و غذاخوری های آن از جاذبه های اصلی کشور ماکائو هستند. ورود گردشگران به این کشور کوچک در سال 2017 حدود 32.6 میلیون نفر بوده است.

17. کانادا

کانادا

کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان و یکی از تنها کشورهایی است که در مرز سه اقیانوس قرار دارد. (آتلانتیک ، اقیانوس آرام و اقیانوس قطب شمال) اگرچه کانادا کشوری گرانقیمت برای بازدید است، اما گردشگری به دلیل فوق العاده و نفس گیر بودن مناظر این کشور رونق زیادی دارد. مناظر مملو از کوه های پوشیده از برف و دریاچه های متعدد. این کشور به دلیل شهرهای چند نژادی مانند تورنتو، اتاوا، ونکوور و کلگری، برای افرادی که قصد دارند در آینده در آنجا اقامت داشته باشند، جذابیت زیادی دارد. بزرگترین جاذبه گردشگری 5 دریاچه بزرگ واقع در مرزهای جنوبی کشور و آبشارهای باورنکردنی نیاگارا است که به تنهایی 14 میلیون بازدید کننده را در سال 2017 به خود جلب کرد.

16. لهستان

لهستان

لهستان اخیراً رشد قابل توجهی را نشان داده است. پس از ویرانی های ناشی از جنگ جهانی دوم، لهستان بسیاری از آثار مهم از جمله 14 میراث جهانی یونسکو را حفظ و بازسازی کرده است. همچنین ارزان تر از سایر مقاصد اصلی اروپایی است. بنای یادبود و موزه آشویتس-بیرکنائو که محل اردوگاه بدنام نازی ها بود که میلیون ها یهودی را در جنگ جهانی دوم نابود کردپ، قلعه واول متعلق به پادشاه قرن چهاردهم، پادشاه کازیمیر سوم بزرگ و معدن نمک ویلیچکا در جنوب لهستان برخی از آنها هستند. ورود گردشگران به این کشور در سال 2017 به 32 میلیون نفر رسید.

15. یونان

این کشور که مهد تمدن های غربی محسوب می شود، محل زندگی اندیشمندان بزرگی مانند سقراط، ارسطو و افلاطون بوده است. یونان به عنوان یک فرهنگ باستانی، دارای مجموعه ای از مکان های فرهنگی و معماری است که برای گردشگران ارائه می دهد. آکروپولیس آتن نمادی از تمدن غربی است و شامل سه معبد باشکوه در قلب پایتخت است که معروف ترین و متمایزترین آنها پارتنون است. جزیره میکونوس برای مسافرانی که می خواهند از شن و آفتاب لذت ببرند، مقصد مناسبی است. صومعه های متئورا واقع در حومه صخره ای شیب دار در منطقه تسالی یکی دیگر از جاذبه های جذاب برای گردشگران است که مکانهای بسیار بیشتری برای بازدید دارند. جای تعجب نیست که این مهد باستانی تمدن در سال 2017 حدود 26 میلیون بازدیدکننده داشته است، 5 میلیون بیشتر از سال 2014.

ادامه لیست در پست بعدی



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...