چگونه از اضافه کردن حساب کاربریمان به گروه های WhatsApp توسط کاربران ناشناس جلوگیری کنیم؟

یک تغییر جزئی در تنظیمات به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید چه کسی می تواند شما را به گروه های WhatsApp اضافه کند. گروه های WhatsApp یک راه عالی برای برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و یا حتی همکاران هستند، اما بسیاری از افراد از این ویژگی استفاده می کنند تا افراد زیادی را برای فروش محصولات یا ارتقای خدمات به گروه ها اضافه کنند. این گروه ها اغلب بدون اجازه اعضای گروه ایجاد می شوند و این امر می تواند برای بسیاری خسته کننده باشد. بسیاری از ما از عضویت در گروه های غیر ضروری متنفر هستیم و اغلب به این فکر می کنیم که آیا خروج از یک گروه بی ادبانه است. بهترین راه حل این است که فیلتری داشته باشید که مانع از اضافه شدن تصادفی افراد به گروه ها شود.

نحوه خواندن پیام های واتساپ بدون اطلاع فرستنده

واتساپ

خوشبختانه، تنظیماتی وجود دارد که می توانید در بخش حریم خصوصی حساب WhatsApp خود انجام دهید که از افزوده شدن تصادفی به گروه های جلوگیری می کند. این تنظیم به شما امکان می دهد افرادی را که می توانند شما را به گروه ها اضافه کنند فیلتر کنید. به طور پیش فرض، این گزینه روی "همه" تنظیم شده است، به این معنی که هر کسی شماره تلفن شما را دارد می تواند شما را در یک گروه اضافه کند. توجه به این نکته ضروری است که مدیران گروه حتی بعد از اینکه تنظیمات را تغییر دهید، می توانند پیوندهای دعوت را برای شما ارسال کنند و شما را به عضویت در گروه ها هدایت کنند.

به منظور جلوگیری از اضافه شما به گروه ها توسط دیگران بصورت تصادفی، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. WhatsApp را باز کنید، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

2. روی گزینه Settings کلیک کرده و سپس روی Account ضربه بزنید.

3. بر روی Privacy> Groups کلیک کنید. تنظیم پیش فرض به احتمال زیاد روی "همه" تنظیم شده است.

4. شما می توانید از بین سه گزینه «همه»، «مخاطبین من» و «به جز مخاطبین من» را انتخاب کنید.

5. گزینه "همه" به هر کاربری که شماره تلفن شما را دارد اجازه می دهد بدون اجازه شما شما را در یک گروه اضافه کند.

6. گزینه "مخاطبین من" فقط به آن دسته از کاربران اجازه می دهد تا شما را در گروه هایی اضافه کنند که شماره آنها را در لیست مخاطبین خود ذخیره کرده اید.

7. آخرین گزینه "مخاطبین من بجز" به شما امکان می دهد دقیقا انتخاب کنید که چه کسی می تواند شما را به گروه ها اضافه کند و فیلترهای بیشتری را اعمال کرده و مخاطبین را که نمی خواهید شما را به یک گروه اضافه کنند، حذف کنید.

ویژگی جدید چند دستگاهی واتساپ

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...