فرصت شغلی بازاریابی در سردچال با درآمد شروع ماهانه 16 میلیون تومان

 

وقت بخیر، طرحی که داریم یک فرصت شغلی مناسب، طرح درآمد زایی و بازاریابی سرچال هست.

ویدیوی بالا رو حتماً تا انتها ببینید .

طرح بازاریابی برای فروش خدمات سردچال شامل پنل کسب و کار، فروش اینترنتی کالا و درج بنر و آگهی و ... می باشد.

پس از اینکه ویدئو رو دیدید و میزان درآمدی که می تونید داشته باشید رو ملاحظه کردید برای اینکه به جمع همکاران ما بپیوندید و اطلاعات بیشتری در خصوص پلن بازاریابی سردچال داشته باشید می بایست مراحل زیر رو انجام بدید:

پس از اینکه ویدیوی مرتبط رو ملاحظه فرمودید »» می بایست در سایت سرچال ثبت نام کنید.

نکته: ویدیوی راهنمای ثبت نام در سردچال

پس از ثبت نام و دریافت کد تایید داخل داشبورد کاربری شوید و جهت ارسال رزومه و تماس با ما، گزینه تیکت ها انتخاب کنید، روش ثبت تیکت به صورت یک فایل ویدئویی تهیه شده و می تونید ویدئوی مورد نظر رو ملاحظه بفرمایید .

 

***در واقع با ثبت تیکت درخواست همکاری شما به سردچال ارجاع داده می شه و پروسه توضیح کار پس از ثبت تیکت درخواست همکاری به عنوان بازاریاب هستش***

 

بر اساس رزومه کاری و توضیحاتی که دادید سردچال تصمیم می گیره که شما می تونید تو مرحله اول وارد تیم بازاریابی بشین یا نمی تونید .

اگر اطلاعاتی که پر می کنید کامل باشه و توضیح مختصری در مورد خودتون بدین، تو کمتر از 30 دقیقه رزومه شما بررسی می شه و پلن بازاریابی براتون ارسال می شه که کامل مطالعه کنید .

در نظر داشته باشید شما قراره بازاریابی خدمات سردچال رو داشته باشید که اولا کامل می تونید دورکار باشید و محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشه و دوما درآمدش یه درآمد فوق العاده است که حداقل از 16 میلیون تومن شروع می شه .

تیکت مورد نظر و درخواست مورد نظر به این شکل ثبت می شه :

1- داشبورد کاربری

2- تیکت ها

3- ثبت تیکت

1-3- در فرم ثبت تیکت عنوان »» "درخواست همکاری و بازاریابی" رو بنویسید.

2-3- موضوع »» "مرتبط با فروش و امور مالی" انتخاب کنید .

3-3- "اولویت" رو بر اساس اون اولویتی که صلاح می دونید از کم تا فوری تنظیم کنید.

4-3- در متن تیکت خلاصه ای از درخواست همکاری و رزومتون رو بنویسید و "اینکه می خواهید بازرایاب سردچال بشین" اگر رزومه فعالیت دارید می توانید در پیوست ها ضمیمه کنید .

5-3- پس از توضیحات دکمه ثبت رو انتخاب کنید .

 

»»»»» برای ی درآمد حداقل 16 میلیون تومانی فقط کافیه چند دقیقه وقت بذارید «««««

 

بعد از اینکه تیکت درخواست همکاری رو فرستادین یک لینک برای شما ارسال می شه که داخل اون لینک ویدئوی کامل روش بازاریابی و مواردی که باید انجام بدین توضیح داده شده و کل پلن مشخص و واضح هستش.

توجه: بدون ثبت درخواست همکاری لینک ویدئو براتون ارسال نمی شه .

این پروسه و روش یک روش نوین در استخدام و همکاری هستش که وقت درخواست کننده و بررسی کننده هدر نمی ره و کسانی که واقعا به دنبال کار و درآمد عالی هستند در این روش مشخص می شن.

توی لینکی که برای شما ارسال می شه یک ویدئوی 16 دقیقه ای هست که کامل همه چی توضیح داده شده و می تونید چند بار ملاحظه بفرمایید که دقیقا چه کاری باید انجام بشه و پلن درآمدی بازاریاب سردچال چی هستش.

در این ویدئو شرح وظایف و اینکه شما به عنوان بازاریاب چه توضیحاتی می بایست بدین کامل توضیح داده شده، در انتهای ویدئو در مورد پلن های درآمد بازاریاب ها توضیحات کامل داده شده و نمونه ای از محاسبه درآمد ماهیانه مثال زده شده .

در صورتی که تمایل دارید با ما در سرچال همکاری داشته باشید و به عنوان بازاریاب سرچال استخدام شوید می بایست مراحل بالا رو انجام بدین .

نکته مهم: ضمنا کار بازاریابی سردچال هیچ محدودیت زمانی نداره، کاملا دورکاری هست و هیچ سقف و  target برای بازاریاب مشخص نمی شه. خلاصه اینکه هر کاربر و همکار ما در سردچال میزان درآمدش رو خودش رقم می زنه. هر زمان دوست داری، از هر جا که دوست داری، به هر روشی که دوست داری می تونی درآمد داشته باشی. ضمنا درآمدت رو می تونی روزانه وصول کنی ....

 

ممنون از اینکه با ما در سردچال همراه هستید

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...