نمونه هایی از بسته بندی خلاق

آن روزها که بسته بندی بزرگتر و رنگارنگ تر بهتر بود دیگر گذشته است. امروزه طراحی بسته بندی دیگر صرفاً برای جلب توجه مصرف کننده و تشویق مصرف کنندگان به خرید نیست. بسته بندی چیزی کمتر از ملموس کردن برند شما و ارزش های آن در نگاه اول نیست. به همین دلیل است که روند به وضوح به سمت داستان سرایی و افزایش تجربه کاربر است. طراحی بسته بندی باید داستانی را بیان کند و یک پیوند عاطفی بین برند و افراد ایجاد کند. اینکه بسته بندی باید سازگار با محیط زیست باشد، یک امر مسلم است. با این حال، برخی از طراحان با توجه به سازگاری با محیط زیست موفق شده‌اند که پیشرفت‌های بزرگ‌تری را به سوی آینده پیش ببرندبسته بندی یک لفاف نیست بلکه بخشی از تجربه محصول است.

پیشنهاد سردچال: سایت سردچال برای همه ی کسب و کارهای مرتبط با بسته بندی، بستری برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات فراهم کرده است. همه ی مشاغل با عضویت در باشگاه مشتریان می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

یک بسته بندی اگرچه ممکن است قابل استفاده مجدد نباشد، اکثر بسته‌بندی‌ها در حال حاضر حداقل از مواد بدون پلاستیک یا مواد سازگار با محیط ‌زیست تشکیل شده‌اند و به ندرت داستانی را بیان می‌کنند که به برند مربوط می‌شود. از تجهیزات و ابزار الکتریکی گرفته تا جوراب ها و خودکارها، چه ظاهر یکپارچه و چه در آینده، طرح های بسته بندی زیر ارزش افزوده واقعی را ارائه می دهند.

بسته بندی خلاق

بسته بندی لامپ کم مصرف

این یک مفهوم بسته بندی لامپ سازگار با محیط زیست و کم مصرف است که توسط Guangdong CAILE Intelligent ساخته شده است. این نه تنها یک رویکرد سازگار با محیط زیست را نشان می دهد، بلکه تقاضای مصرف کننده برای بسته بندی با اندازه ها و مشخصات مختلف را برآورده می کند و استفاده ثانویه هوشمندانه ای را امکان پذیر می کند: بسته بندی را می توان باز کرد و به یک لامپ ساده تبدیل کرد. سبک است، نیازی به چسب ندارد و نسبت به بسته بندی استاندارد چاپ کمتری دارد.

بسته بندی خلاق

بسته بندی تلفن همراه Mi 10 Youth Edition

چهره های بامزه: Xiaomi 10 Youth Edition  یک تلفن همراه است که توسط شیائومی برای کاربران جوان عرضه شده است. طراحی بسته‌بندی پنج ایموجی جدید را به عنوان عنصر اصلی طراحی به نمایش می‌گذارد که نشان‌دهنده رویکرد جدیدی در طراحی بسته‌بندی محصولات تلفن همراه طرح های یکنواخت است. ایموجی های احساسی روی جعبه به مشتریان راهی فوری برای تعامل با محصول می دهند، مانند گرفتن عکس سلفی با بسته بندی به عنوان یک ماسک سرگرم کننده. این طراحی همچنین در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی یک نمایش قوی را ایجاد می‌کند.

بسته بندی

بسته بندی دستگاه دیجیتال Galaxy Z Fold2 5G Thom

یک کالای کلکسیونی: صنعت IT و مد در این همکاری طراحی بسته‌بندی گرد هم می‌آیند که مجموعه محصولات Samsung Galaxy را ارائه می دهند : Fold2 Watch3، و  Buds Live. برای حفظ یک بیانیه ساده اما قدرتمند در طیف گسترده ای از محصولات، طراحی بسته بندی خود را به ذات هر دو مارک محدود می کند. فرآیند جعبه گشایی این انتخاب دقیق عناصر طراحی را به نمایش می گذارد و حتی خود بسته بندی را به یک کالای کلکسیونی محبوب تبدیل می کند.

بسته بندی خلاق

بسته بندی لپ تاپ  Easy Keep EPE

مواد بسته بندی لپ تاپ معمولاً فقط یک بار استفاده می شوند. حتی اگر قابل بازیافت باشند، باز هم منابع را هدر می دهند. Easy Keep EPE ، یک ماده بسته بندی قابل استفاده مجدد است که در این نسخه به عنوان یک پد حرارتی برای لپ تاپ ها می باشد. فقط سه بار استفاده مجدد از مواد تضمین می کند که به محافظت از محیط زیست کمک کرده است. اگر به عنوان پایه لپ‌تاپ و خنک‌کننده استفاده شود، این مواد پایداری لپ‌تاپ را بهبود می‌بخشد و به کاربر کمک می‌کند تا وضعیت بدنی خوبی داشته باشد.

بسته بندی خلاق

راه حل Upcycling سامسونگ برای بسته بندی تلویزیون

راهکار Upcycling یک راه نوآورانه جدید برای بسته بندی و ارسال تلویزیون های سامسونگ است که با تلویزیون های سبک زندگی 2020 سامسونگ منتشر شده است. این نوآوری واقعی در یک طراحی ساده پنهان شده است. جعبه بسته بندی با ظاهر استاندارد با یک الگوی ماتریس نقطه و یک کد QR حک شده است که کاربر را در تبدیل جعبه به طیف وسیعی از اشیاء مفید برای خانه راهنمایی می کند. این مفهوم یک جعبه ابزار همه کاره سازگار با محیط زیست است که مواد بسته بندی را تغییر داده و از دفع آن جلوگیری می کند.

بسته بندی خلاق

بسته بندی جوراب  FOUSU CC

طراحان بسته‌بندی جوراب‌های FOUSU CC، می‌خواستند راه ‌حلی بسازند که با احساسی از به اصطلاح «فناوری سیاه» و تکامل سطح بعدی، پیشرفته باشد. انتخاب مواد نیز برای رعایت استانداردهای حفاظت از محیط زیست لازم بود، بنابراین آنها فناوری ریخته گری خمیر را برای تولید پوسته های تجزیه پذیر انتخاب کردند. نتیجه یک بسته بندی است که کاربردی تر است و همچنین به عنوان یک جعبه ذخیره برای طیف وسیعی از اشیاء عمل می کند.

بسته بندی خلاق

بسته بندی STEELHEAD برای ابزار

Steelhead  نام تجاری جدیدی از محصولات ابزار بسته بندی شده در مواد سازگار با محیط زیست است. بسته بندی از مقوای موجدار upcycled  ساخته شده است که مقاومت فشاری بالایی را ارائه می دهد. طراحی به طور کامل استفاده از هرگونه چسب و کابل پلاستیکی را حذف می کند، در عوض محصول را به طور ایمن از طریق شکاف ها در یک تکه مقوای موج دار ثابت می کند که به عنوان بسته بندی خارجی کاملاً بدون پلاستیک نیز عمل می کند. یک واترمارک سیاه به عنوان عنصر گرافیکی اصلی برای لوگو و برای نشان دادن قسمت پنهان ابزار استفاده می شود.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...