لیفتراک برقی در مقابل لیفتراک دیزلی

لیفتراک برقی در مقابل لیفتراک دیزلی – کدام یک برای شما بهتر است؟

آیا در حال تلاش برای تصمیم گیری بین خرید لیفتراک دیزلی یا لیفتراک برقی برای کسب و کار خود هستید؟ عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند کدام نوع لیفتراک برای شما مناسب است. خرید لیفتراک ایده بسیار خوبی است زیرا این تجهیزات می تواند کارایی و بهره وری کسب و کار شما را افزایش دهد. همچنین می‌توانید کارهایی را که در گذشته غیرممکن می‌دانستید، انجام دهید.

لیفتراک برقی در مقابل لیفتراک دیزلی

اگر کسب و کار شما در این زمینه می باشد، اکنون به سایت سردچال بروید، سردچال به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و انواع لیفتراک های تولیدی خود را به مشتریان و انواع کسب و کارهای وابسته به محصول خود معرفی کنید، همچنین از خدمات فروش آنلاین سردچال بهره مند شوید.

لیفتراک برقی

مزایا

انتخاب لیفتراک برقی هم مزایا و هم معایبی دارد. اگر نگران محیط ‌زیست هستید لیفتراک برقی در مقایسه با همتایان دیزلی خود، قطعاً گزینه‌ ی مناسب تری هستند. آن ها نسبت به مدل های دیزلی آلایندگی کمتری تولید می کنند و کم صداتر هستند. این ویژگی ها همچنین آن ها را برای کاربردهای داخلی مناسب تر می کند. با سر و صدای کمتر و بدون آلاینده های مضر تولید شده توسط موتورهای دیزلی، محیط کار ایمن تری را برای کارمندان خود فراهم می کنید.

اندازه جمع و جور لیفتراک های برقی باعث می شود مانور آن ها در انبارها راحت تر باشد. در این مدل‌ها نیازی به کلاچ نیست، که به سهولت کار و در عین حال افزایش کنترل کمک می‌کند.

کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، هزینه‌های غیرضروری را حذف می‌کند. وقتی شارژتان تمام شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به جای پر کردن مجدد با سوخت، باتری را شارژ کنید. برای شارژ مجدد لیفتراک خود کمتر از زمانی که آن را با سوخت پر می کنید هزینه می کنید. در حالی که لیفتراک های برقی همه این مزایا را به همراه دارند، دلایلی نیز وجود دارد که ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشند.

لیفتراک برقی در مقابل لیفتراک دیزلی – کدام یک برای شما بهتر است؟

معایب

نقطه ضعف اصلی خرید یک مدل برقی محدودیت های باتری آن ها است. قبل از اینکه بتوانید با آن ها کار کنید، باید مطمئن شوید که آن ها شارژ شده اند. اگر در شرایط سخت در فضای باز کار می کنید، آن ها بهترین گزینه نیستند. قطع برق همچنین می تواند بر توانایی شما برای شارژ باتری و انجام کارها تأثیر بگذارد. تعمیر این لیفتراک ها در صورت خرابی بسیار پیچیده تر است. آن ها همچنین به دلیل هزینه باتری و همچنین هزینه شارژر در ابتدا نیاز به سرمایه گذاری بزرگتری دارند.

لیفتراک دیزلی

مزایا

آیا با زمین های سخت برخورد می کنید؟ بنابراین برای انجام کار به لیفتراک های دیزلی نیاز خواهید داشت. این ماشین ها به اندازه کافی بادوام هستند تا وظایف خود را در شرایط آب و هوایی سخت انجام دهند. آن ها قدرت بیشتری نسبت به لیفتراک های برقی ارائه می دهند. لیفتراک دیزلی برای کار در شیب های تند مناسب تر است و افزایش گشتاور باعث بهبود قابلیت بکسل آن ها می شود.

لیفتراک برقی در مقابل لیفتراک دیزلی – کدام یک برای شما بهتر است؟

معایب

نقطه ضعف این ماشین ها این است که نمی توان از آن ها در فضاهای بسته استفاده کرد. آن ها سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و بخارات سمی آن ها نیز خطرناک است. استفاده از لیفتراک های دیزلی در فضاهای بسته، رفاه کارفرمایان شما را به خطر می اندازد. این مدل ها بزرگتر از نمونه های برقی خود هستند که مانور آن ها را دشوارتر می کند. اگر در فضاهای بسته و کوچک کار می کنید، لیفتراک دیزلی ممکن است گزینه مناسبی برای شما نباشد. با قطعات بیشتر نسبت به مدل های برقی، هزینه نگهداری این لیفتراک ها بیشتر است.

لیفتراک انتخابی شما به محیط کار و نوع وظایفی که باید انجام دهید بستگی دارد. لیفتراک های برقی برای محیط بسته مناسب هستند و هزینه کارکرد کمتری دارند، اما در شرایط سخت با مشکل مواجه می شوند. از طرف دیگر لیفتراک های دیزلی بادوام تر و قدرتمندتر هستند اما برای محیط زیست مضر هستند و برای استفاده در داخل ساختمان مناسب نیستند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...