انتظار به پایان رسید: اپل تاریخ بزرگترین رویداد 2021 را اعلام کرد

اپل دعوتنامه هایی برای یک رویداد خاص در 14 سپتامبر 2021 ارسال کرده است. درست مانند سال گذشته، این رویداد فقط یک رویداد آنلاین خواهد بود و از Apple Park، Cupertino پخش می شود. این دعوت با شعار "California steaming" ارائه می شود. انتظار می رود که اپل از آیفون 13 جدید در این مراسم رونمایی کند.

این رویداد 14 سپتامبر 2021 ساعت 10 صبح به وقت امریکا برگزار خواهد شد.

نحوه تماشای رویداد اپل

این رویداد به صورت زنده در وب سایت اپل ، کانال رسمی آن در YouTube و از طریق برنامه Apple TV در iPhone ، iPad ، Mac و Apple TV پخش می شود.

iPhone 13

آنچه انتظار می رود: iPhone 13 ، Watch Series 7 و موارد دیگر

همانطور که در رویداد سالانه سپتامبر معمولا اتفاق می افتد، عنوان اصلی آیفون های جدید خواهد بود. انتظار می رود که اپل چهار آیفون جدید معرفی کند که احتمالاً iPhone 13 نامیده می شوند. شایعات نشان می دهد که آیفون 13 مینی ، آیفون 13 ، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس معرفی خواهند شد. انتظار می رود سری آیفون 13 دارای ویژگی های جدید صفحه نمایش، عملکرد بهتر باتری و ارتقاء دوربین باشد.

به غیر از آیفون ، انتظار می رود اپل واچ سری 7 نیز در این مراسم معرفی شود. انتظار می رود ساعت سری 7 با طراحی مجدد عرضه شود، زیرا گفته می شود که این شرکت از گوشه های گرد و نرم لبه ها دور می شود تا دارای لبه های مربع شکل و صفحه نمایش تخت باشد.

AirPods 3

همچنین انتظار می رود که اپل از ایرپاد های جدیدی رونمایی کند که گفته می شود AirPods 3 نامیده می شوند. انتظار می رود ایرپاد 3 دارای طراحی و پردازنده ای جدید باشد.

همچنین انتظار می رود که خط تولید iPad به روز شود. در چند سال گذشته، اپل در رویداد ماه سپتامبر iPad جدیدی را برای سطح ابتدایی عرضه کرده است. شایعات حاکی از آن است که امسال آیپد مینی کاملاً جدیدی در این رویداد حضور خواهد داشت.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...