12 نکته برای توسعه کسب و کار ماشینکاری CNC

راه اندازی یک کسب و کار جدید می تواند یک تلاش چالش برانگیز باشد، به ویژه برای کارآفرینانی که وارد بازار شلوغی می شوند و رقبای بزرگ و خوبی از قبل در آن حضور دارند. با تغییر صنایع تولیدی در نحوه عملکرد، چگونه می توان مشاغل ماشینکاری CNC با وجود موانع چالش برانگیز امروزه قراردادها را تضمین و در داخل صنعت رشد کرد ؟

در اینجا چند راهنمایی و پیشنهاد برای مغازه های کوچک  ماشین سازی CNC برای ادامه تجارت خود وجود دارد.

چگونه فروشگاه ماشینکاری CNC خود را رشد دهید

1- توسعه مشارکت

برای بسیاری از صاحبان مغازه های راه اندازی ماشین آلات، روزهای اولیه می تواند زمان نامشخصی باشد که در آن نگرانی های متعددی مانند انتظارات از حجم، لیست مشتریان یا حتی برنامه های طبقه بندی نشده هنوز حل نشده است. در این شرایط، دوستی های موجود و ارتباطات تجاری می تواند دارایی های ارزشمندی باشد.

این که آیا دوستان مشتریان را به سمت شما هدایت می کنند، مشارکت می کنند یا به سادگی توصیه هایی در مورد شیوه های تجاری ارائه می دهند، تکیه بر ارتباطات فعلی شما می تواند راهگشای مفیدی برای شما باشد .

2- بخش خود را از بازار هدف قرار دهید

به طور کلی تمرکز بر انواع خاصی از خریداران است که محصولات شما را با بهترین نرخ خریداری می کنند. به عنوان مثال، اگر فروشگاه شما در زمینه تولید چرخ دنده با قطر کمتر از پنج اینچ تخصص دارد، سعی کنید با شرکت هایی که این محصول را با نرخ مطلوب برای چرخه تولید و گردش مالی شما خریداری می کنند، ارتباط برقرار کنید. 

ماشینکاری CNC

هدف قرار دادن بازار به شما کمک می کند تا از تخصص خود بهترین استفاده را ببرید، مثلاً فقط در قطعات جایگزین. برخی از شرکت های CNC  این مدل را به عنوان یک مدل بسیار موفق برای بازار محدودی می دانند. همانطور که شرکت خود را توسعه می دهید، می توانید به بازارهای دیگر تنوع دهید. یکی دیگر از روش های بازاریابی استفاده از فناوری های نوظهور مانند اینترنت، فیلم ها و شبکه های اجتماعی است که می تواند به بهبود دید آنلاین فروشگاه شما و رسیدن به خریداران بیشتر کمک کند. فیلم هایی را که در حال بازدید از فروشگاه خود هستند به اشتراک بگذارید.

3- متنوع با توجه به تقاضا

در حالی که گاهی اوقات ایده بدی است که هنگام شروع کار، کاری خارج از قابلیت های مغازه خود انجام دهید، پروژه های جدیدی که به نظر می رسند و نتیجه مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند، می توانند راهی مفید برای تنوع بخشیدن به عملیات شما باشند. به عنوان مثال، اگر یک مغازه چوب بندی آموزش و بودجه لازم را برای انجام یک قرارداد فرز سودآور یا ساخت پلاستیک داشته باشد، تنوع حاصل می تواند به رشد پایدار حتی در دوره هایی که یک بخش از بازار در حال نزول است، کمک کند. 

4- برای گسترش عجله نکنید

خرید ماشین هایی که هنوز مقرون به صرفه نیستند یا امکانات خود را بدون نیاز به پرسنل لازم برای نگهداری از آنها افزایش نمی دهند، می تواند رشد تجارت را کند کرده و مانع گسترش طولانی مدت آنها شود. در بسیاری از موارد، ممکن است بهتر باشد بر روی دستاوردهای مداوم تمرکز کنید تا جهش های بزرگ به جلو، زیرا حتی یک مغازه کوچک با کمتر از دوازده دستگاه یا کارمند هنوز می تواند میانگین تولید ملی را برآورده کند یا از آن فراتر رود. همچنین مهم است که برنامه های رشد خود - حتی برنامه های کوچک - را به کل تیم خود اطلاع دهید.

5- همچنان با فناوری جدید همراه باشید

اگرچه نوآوری های فنی جدید می تواند از نظر آموزش اضافی و راه اندازی اولیه هزینه بر باشد، اما تجهیزات اخیراً توسعه یافته می تواند با ساده سازی روش های تولید یا فراهم آوردن وسایلی برای انجام وظایفی که قبلاً غیر عملی تلقی می شد، تأثیر بلندمدت داشته باشد. گاهی اوقات فناوری جدید می تواند به یک کسب و کار رقابتی بماند، به ویژه اگر نوآوری مورد توجه گسترده قرار گیرد.

صاحبان مغازه ها ممکن است بخواهند خرید تجهیزات تولیدی بیشتری را برای تحقق سفارشات موجود و آینده در نظر بگیرند. این می تواند تصمیم سختی باشد، زیرا رشد آینده تضمین نشده است و خرید تجهیزات هزینه های اولیه زیادی دارد. با این حال، از نظر مثبت، تجهیزات ماشین آلات ظرفیت تولید را افزایش داده و زمان چرخه را بهبود می بخشد، که به نوبه خود فرصت های بیشتری را برای تجارت شما ایجاد می کند. صاحبان مشاغل باید خطرات را در مقابل پاداش ها بسنجند - و دوباره، تلاش های خود را بر این اساس به تیم خود اطلاع دهید.

CNC

اگر سرمایه گذاری روی ماشین آلات جدید یک گزینه نیست، ببینید آیا می توانید تجهیزات فعلی خود را اصلاح یا به روز کنید. این رویکرد به سرمایه گذاری بسیار کمتری نسبت به خرید اقلام جدید نیاز دارد، اما همچنان می تواند ظرفیت تولید و سرعت چرخه شما را بهبود بخشد. 

6- نسبت به رقابت خود واکنش نشان دهید

آگاهی از رقبای اصلی شما در اکثر شرایط، به ویژه در مواقع بی ثباتی اقتصادی، یک عمل ارزشمند است. به عنوان مثال، نوسانات بازار می تواند باعث کندی در تولید تجاری شود، در حالی که تولید نظامی نسبتاً بدون تغییر باقی می ماند (و برعکس). در این مورد، رقبا از یک طرف ممکن است استانداردهای عملیاتی خود را به طرف دیگر بیاورند و شرکت ها را مجبور به افزایش سرعت تولید یا کاهش قیمت برای حفظ سهم بازار کنند.

7- در تلاشهای بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید

یکی دیگر از روش های رشد، استفاده از تلاش های بازاریابی دیجیتال مانند ایمیل، فیلم و شبکه های اجتماعی است که می تواند به بهبود دید آنلاین فروشگاه شما و رسیدن به خریداران بیشتر کمک کند. راضی نگه داشتن مشتریان خود کلید ایجاد تجارت شما است، اما اگر می خواهید مشتریان بیشتری را جذب کنید، آنلاین بودن بلیط طلایی است.

با ساختن آنچه در حال حاضر دارید شروع کنید و با مشتریان موجود در مورد آنچه می تواند بهتر باشد صحبت کنید. این بازخورد به شما کمک می کند تا با چالش های آنها و نحوه ایجاد منابع برای رفع نگرانی های آنها آشنا شوید. چه نوع محتوایی مصرف می کنند؟ مشاغل آنها چیست؟ برای جلب مشتریان جدید ، این اطلاعات را در یک وب سایت با کیفیت بالا منتشر کنید . محتوا را در بخش "نمونه کار" یا "بازارهای ارائه شده" در وب سایت خود سازماندهی کنید.

طبق مطالعات انجام شده ،  74 درصد از خریداران B2B  نماینده ای را انتخاب می کنند که ارزش و بینش را ارائه می دهد-و آنها تحقیقات خود را آنلاین انجام می دهند-بنابراین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات وب سایت شما واضح است، عکس ها با کیفیت هستند و صفحات به راحتی قابل پیمایش هستند. سرمایه گذاری در چنین تلاش های بازاریابی دیجیتال و  تبلیغات  آنلاین، خریداران B2B را برای شما راحت تر می کند و شرایط شما را ارزیابی می کند.

8- در فرآیندهای چند مرحله ای انعطاف پذیر باشید

شرکتهایی که هم  عملیات ساخت داخلی و هم ماشینکاری را با هم ترکیب  می کنند، اغلب می توانند با خرید تجهیزاتی که کارهای ثانویه را در کارکرد اصلی خود قرار می دهند، در وقت یا هزینه خود صرفه جویی کنند. به عنوان مثال، استفاده از لیزر برش اغلب می تواند نیاز به اتمام پس از ساخت، مانند صاف یا لبه های شب را کاهش دهد.

9- عملیات خود را یکپارچه کنید

در حالی که ادغام عمودی یا افقی از دسترس بسیاری از مشاغل کوچک CNC خارج است، اما ممکن است تا آنجا که می توانید فرایند تولید را در داخل انجام دهید. ساده سازی اقداما ، مانند سازماندهی برنامه تولید بر اساس قابلیت های داخلی یک کارخانه ماشین سازی یا اولویت بندی مشاغل بر اساس مرکز تولیدی شما و نه در دسترس بودن تامین کننده خارجی، می تواند به گردش روان کار و در نهایت بهبود خروجی کمک کند.

CNC

10- شروع مقیاس پذیر را آغاز کنید

در بسیاری از موارد،  رشد موفقیت آمیز کسب و کار  به اندازه محصولات در حال تولید بستگی ندارد، بلکه به عمق فرایند ساخت بستگی دارد. ارزیابی خدمات یا محصولاتی که به مشتریان خود ارائه می دهید مفید است و اینکه آیا می توانید دامنه آن خدمات را گسترش دهید، مفید خواهد بود. به عنوان مثال، اگر لوله های فولادی را برای خریداران خود تولید می کنید، ببینید آیا می توانید بست های مورد استفاده برای اتصال این اجزا را به آنها نیز در اختیار آنها قرار دهید. تأمین قراردادهای گسترده تر از روابط موجود می تواند یک روش مطمئن و مقیاس پذیر برای رشد باشد.

11- افزودن مرحله به مرحله ارزش

ماشینکاری CNC  در اصل یک فرایند چند مرحله ای است که در آن پتانسیل کار با ارزش افزوده در هر مرحله وجود دارد. در نتیجه، پتانسیل یک فروشگاه برای گسترش تجارت خود تا حد زیادی به تعداد مراحل ارزش افزوده ای که می تواند انجام دهد بستگی دارد. یک کسب و کار کوچک که به دنبال گسترش است می تواند نقاط قوت تولید خود را ارزیابی کرده و از هر فرصتی برای ورود به مرحله تولید با ارزش افزوده استفاده کند. این رویکرد، همراه با ادغام تدریجی خدمات و ساده سازی ، می تواند راهی ارزشمند برای توسعه مشاغل کوچک باشد.

12- انبارداری

اگر شما در حال گسترش کسب و کار خود هستید، تجهیزات تنها قسمتی از فروشگاه نیستند که باید تغییر کنند. هنگامی که رشد کردید باید انبارها را در نظر بگیرید تا تولید بیشتری را در خود جای دهید. امسال تقاضای انبار افزایش یافته است،  بنابراین برنامه ریزی لازم را انجام دهید. اگر افزودن به مساحت مغازه فعلی شما یک گزینه نیست، انبار خارج از محیط مغازه ممکن است راهی باشد. 

فروش را در فروشگاه ماشین CNC خود افزایش دهید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که صاحبان مغازه ها تمام تلاش خود را برای مدیریت و به حداکثر رساندن رشد خود انجام دهند. خبر خوب این است که صرفنظر از اینکه تجارت صنعتی شما چقدر کوچک است، تلاش های دیجیتالی برای رشد مشاغل ثابت شده است.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...