با خوردن میوه های خشک وزن خود را افزایش دهید

مردم با مسائل مربوط به افزایش و کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنند. هر دو فرآیند به نوبه خود پیچیده هستند. اکثر مردم می خواهند وزن خود را کاهش دهند زیرا چاقی این روزها یک مسئله گسترده است. اما افزایش وزن پس از لاغر شدن نیز یک فرآیند پیچیده است. تنها با خوردن بیشتر و بیشتر نمی توان در روزها این کار را انجام داد. فرد باید اقدامات مناسب را انجام دهد که می تواند افزایش وزن را تضمین کند.

برای افزایش وزن، مردم اغلب به دنبال مکمل هایی مانند پروتئین های مصنوعی تهیه شده در پودر پروتئین هستند. برخی افراد نیز به این منظور تزریق می کنند. مردم همچنین به سالن های ورزشی مختلف می پیوندند و تمایل دارند کل برنامه غذایی خود را تغییر دهند. افزایش وزن می تواند به اندازه کاهش وزن طاقت فرسا باشد، زیرا فرد باید در مورد افزایش وزن توجه داشته باشد، که حتی یک وضعیت بسیار ناراحت کننده است.

با خوردن میوه های خشک وزن خود را افزایش دهید

میوه های خشک برای افزایش وزن

میوه های خشک میوه هایی هستند که تقریباً تمام آب آنها حذف شده است. به همین دلیل آنها میوه های کوچک متراکم شده ای هستند که با انرژی انباشته می شوند. آنها غذاهای غنی از انرژی هستند، به همین دلیل می توان از آنها برای اهداف افزایش وزن استفاده کرد. برخی از آنها در مقایسه با میوه های تازه که برای افزایش وزن مورد نیاز است، کالری بالایی دارند. میوه های خشک علاوه بر افزایش وزن، می توانند به افزایش مواد مغذی ضروری برای کار و نگهداری بدن نیز کمک کنند. در اینجا چند میوه خشک وجود دارد که می توانید برای اهداف افزایش وزن مصرف کنید.

خرما:

اندازه خرما کوچک است. اندازه آنها می تواند متفاوت باشد، اما کاملاً سرشار از مواد مغذی است. آنها همچنین معمولاً در رژیم غذایی استفاده می شوند. دارای خاصیت انرژی سریع است، به همین دلیل است که آنها معمولاً در بسیاری از کشورها به صورت خشک فروخته می شوند.

  • یک اونس (۲۸٫۳۴۹۵۲۳۱۲۵ گرم) خرما 66.5 کالری تامین می کند.
  • چربی: 0.1 گرم

به این ترتیب، آنها می توانند تمام کالری مورد نیاز را به شما بدهند. آنها همچنین می توانند به شما در حفظ وزن در دوران بارداری کمک کنند.

خرما و افزایش وزن

آلو:

آلو خشک،  میوه خشکی است که حاوی مواد مغذی بالا است. آلو خشک می تواند به شما در افزایش وزن بدون زحمت کمک کند. آنها خوشمزه هستند و می توان آنها را برای افزایش وزن به وعده های غذایی اضافه کرد. آلو خشک به راحتی در بازار موجود است. آلو همچنین دارای فیبرهایی است که می تواند به رفع یبوست کمک کند.

یک وعده (28 گرم) آلو خشک مواد مغذی زیر را تأمین می کند:

  • کالری: 67
  • چربی: 1 گرم

آلو خشک  و افزایش وزن

زردآلو خشک:

آنها نوع دیگری از وعده های غذایی هستند که می توانند به افزایش وزن کمک کنند. اندازه آنها کوچک است و سرشار از فیبر هستند که برای تأمین انرژی بدن بسیار ضروری است. آنها با حفظ تعادل کالری ها به شما در جلوگیری از چربی اضافی کمک می کنند. آنها همچنین برای چشم ضروری هستند. آنها دارای کالری و چربی به میزان زیر هستند. یک اونس (۲۸٫۳۴۹۵۲۳۱۲۵ گرم) حاوی:

  • کالری: 67
  • چربی: 0.1 گرم

آنها به حفظ مقدار متعادل کالری کمک می کنند. زردآلو خشک نیز به تسکین مشکلات کبدی کمک می کند، بنابراین از کاهش وزن ناشی از آن جلوگیری می کند.

زردآلو خشک و افزایش وزن

بادام هندی:

بادام هندی آجیلی خوشمزه است و کالری بسیار بالایی دارد، بنابراین می تواند به شما در افزایش سریع وزن کمک کند. فیبر غذایی موجود در آجیل باعث عملکرد صحیح سیستم گوارش شما می شود. محتوای پرکالری و فیبر زیاد به شما در تعادل وزن کمک زیادی می کند. شما به ندرت می توانید منبع بهتری از پروتئین، فیبر و چربی های خوب پیدا کنید. همه آنها برای افزایش وزن بدن ضروری هستند. فیبر موجود در بادام هندی برای هضم حیاتی است، بنابراین به جذب چربی ها و مواد مغذی کمک می کند. آنها همچنین از کاهش وزن جلوگیری می کنند. آنها دارای ارزش غذایی زیر هستند:

  • کالری: 157 در هر اونس
  • چربی: 12 گرم

بادام هندی و افزایش وزن

بادام:

بادام علاوه بر داشتن پروتئین و ویتامین، حاوی ترکیبات چربی تک اشباع نیز می باشد. برای دریافت تمام مواد مغذی و اضافه کردن کالری به وزن خود، به یک اونس نیاز دارید. بادام همچنین دارای مواد معدنی است. آنها حاوی 576 کالری در 100 گرم هستند. بادام همچنین به دلیل عملکرد مناسب مغز و چشم نیز شناخته شده است. آنها عملکرد مغز شما را قوی می کنند و به شما در مشکلات ذهنی کمک می کند. بادام  موارد تغذیه ای زیر را برای شما فراهم می کند.

  • 163 کالری در هر اونس
  • 2 گرم چربی

بادام و افزایش وزن

کشمش:

آنها نوعی انگور خشک هستند که در اندازه های مختلف موجود است. دارای انواع بزرگ است. کشمش سرشار از کربوهیدرات و قند است، بنابراین به بدن شما با افزایش فوری انرژی و افزایش قابل توجه وزن کمک می کند. آنها همچنین برای سلامت چشم معروف هستند. شما می توانید آنها را به روش های مختلف مطابق سلیقه خود استفاده کنید. کشمش به دنبال اهداف تغذیه ای زیر است:

  • 299 کالری در 100 گرم
  • 5 گرم چربی

کشمش و افزایش وزن

پسته:

پسته کالری بالایی دارد. بنابراین آنها وزن و در عین حال انرژی را برای شما فراهم می کنند. آنها نوعی انبار مواد مغذی ضروری هستند. آنها دارای فیبر، اسیدهای چرب تک اشباع و کاروتنوئیدها هستند. همه آنها در مدیریت وزن کمک می کنند و در عین حال، به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند، بنابراین پیری را به تاخیر می اندازند. کسانی که در حال افزایش وزن هستند باید این موارد را انتخاب کنند. آنها دارای ارزش غذایی زیر هستند

  • 159 کالری در هر اونس
  • 85 گرم چربی

پسته و افزایش وزن

گردو:

گردو کمی تلخ است. به همین دلیل است که آنها کمتر ترجیح داده می شوند. آنها همچنین سرشار از مواد مغذی هستند که برای افزایش وزن ضروری هستند، مانند فیبر و چربی، بنابراین به شما در افزایش وزن کمک می کند. استفاده مداوم آنها برای ماه ها می تواند بر سلامت و وزن بدن تأثیر بسزایی داشته باشد. آنها همچنین به عنوان یک مغز سالم شناخته می شوند زیرا ظرفیت مغز را افزایش می دهند.

آنها دارای ارزش غذایی زیر هستند

  • 654 کالری در 100 گرم
  • در کل 65 گرم چربی

گزدو و افزایش وزن

کلام اخر:

در نتیجه، می توان گفت میوه های خشک غذای مناسب هستند. آنها نه تنها به افزایش وزن کمک می کنند بلکه به جلوگیری از بیماری های مختلف نیز کمک می کنند. استفاده از آنها از هر نظر آسان است. آنها همچنین طعم بسیار خوشمزه ای دارند. چه از آنها برای افزایش وزن استفاده می کنید و چه از آنها برای کاهش وزن استفاده می کنید، بدون هیچگونه ضرری برای تغذیه شما به شما کمک می کنند. آنها به حفظ بدن و همچنین ذهن کمک می کنند. بنابراین، آنها می توانند در مبارزه با بیماری های روانی که این روزها بسیار رایج است مبارزه کنند. فرد باید آنها را روزانه در رژیم غذایی قرار دهد. استفاده صحیح و مناسب همیشه نتایج مطلوب را نشان می دهد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...