15 کشور دشوار جهان برای بازدید

معمولاً مردم دوست دارند تعطیلات خود را به جز کشور خود در کشور دیگری بگذرانند. چرا؟ از آنجا که همه ما نیاز به کشف مکان های جدید، زندگی افراد دیگر، آب و هوای مختلف و غیره داریم، اما این را در نظر داشته باشید، بازدید از سایر کشورها مانند گردش در سرزمین ما نیست. قبل از اینکه بتوانید از بعضی کشورها بازدید کنید، ممکن است کارهای اداری و فرایندهای زیادی انجام شود. به طور رسمی می توان گفت که الزامات اساسی برای بازدید از کشورها دسترسی به ویزا، وضعیت امنیتی و حمل و نقل است. و این همان چیزی است که گاهی اوقات بازدید از بعضی کشورها را بسیار مشکل می کند. اجازه دهید نگاهی به 15 مورد از سخت ترین کشورهای جهان برای بازدید داشته باشیم.

15. بوتان

  بوتان

بوتان یک کشور بسیار گران قیمت برای بازدید است. از نظر کلی، محل اقامت، حمل و نقل درون بوتان، مالیات گردشگری و هزینه غذا در روز حدود 200-300 دلار آمریکا است. گردشگران باید هزینه سفر خود را از قبل ورود به بوتان از طریق انتقال پول به آژانس های مسافرتی بوتان بپردازند. بوتان مکانی است که گردشگران می توانند از چشم اندازهای کوهستانی چشمگیر، معابد بودایی فوق العاده، لانه ببر معروف و بسیاری اماکن دیدنی دیگر دیدن کنند.

14. کریباتی (کریبا)

کریباتی

این مجمع الجزایر اقیانوس آرام از شرق به غرب 3500 کیلومتر امتداد دارد. پروازهای بین المللی Tarawa و Kiritimati دو بار در هفته امکان پذیر است. ورود به کریباتی بسیار دشوار است. پلیس مرزی در مورد ویزا بسیار سختگیرانه عمل می کند. این کشور جزیره دورافتاده ای از جزایر است بنابراین ارتباط کمتری دارد. اما هتل های خوب و غذاهای دریایی بسیار عالی دارد.

13. نائورو

 نائورو

بازدید از جزیره بسیار چالش برانگیز است زیرا فقط “Our Airline” در ساعات خاص به نائورو خدمات رسانی می کند. این کشور در خط استوا واقع شده است، بنابراین ماندن در زیر آفتاب سوزان می تواند یک تجربه ناراحت کننده باشد، به خصوص در ظهر. جمعیت کم نائورو کمتر از 13000 نفر است. مردم بسیار دوستانه به نظر می رسند و به گردشگران کمک می کنند.

12. روسیه

 روسیه

این کشور وسیع از نروژ تا کره شمالی امتداد دارد. اول از همه، مردم برای سفر به روسیه به دعوت نامه نیاز دارند. تکمیل درخواست ویزا با احتیاط همراه با نامه ای از هتل ها الزامی است در غیر این صورت افراد باید مجددا درخواست دهند. رانندگی در روسیه برای گردشگران بسیار چالش برانگیز است و در عین حال بسیار جالب است.

11. ازبکستان

 ازبکستان

برای سفر به ازبکستان دعوتنامه حتما مورد نیاز است. اگر اقامت کسی در هتل بیش از 3 روز باشد، ثبت نام در بخش محلی وزارت امور داخلی الزامی است. به طور خلاصه به خاطر جاده ابریشم مشهور است. بناهای قدیمی یک منظره معمول است. زندگی شبانه در تاشکند، پایتخت، به دلیل هزینه های تحریم کننده به مبلغ 100 دلار برای گردشگران سخت است. موانع قانونی یکی از دلایلی است که نشان می دهد گردشگری هنوز به طور گسترده در اینجا رشد نکرده است.

10. سوریه

سوریه

جنگ داخلی که در سال 2011 آغاز شد، ضربه بزرگی به گردشگری در سوریه وارد کرده است. تخریب مقاصد مختلف باعث شده است گردشگران از مکان هایی که در اثر استفاده از سلاح های شیمیایی تخریب شده صحبت نمی کنند. پروازهای اصلی تعلیق شده و بسیاری از هتل ها بسته شده اند. مردم دوست دارند به دلیل سواحل فوق العاده و محیط های جذاب از سوریه دیدن کنند. اخذ ویزای توریستی برای سوریه بسیار گران است و در حال حاضر روند دشواری دارد.

9. ترکمنستان

  ترکمنستان

افراد فقط با ثبت نام در راهنمای تور که نیاز به پیش پرداخت دارد ویزای توریستی دریافت می کنند. بازدیدکنندگان مستعد دریافت بیش از حد هزینه توسط افراد محلی هستند. چشم اندازهای بزرگ بیابانی فراوان است، از جمله آنها “Darvaza gas crater”، حفره ای جهنمی در وسط بیابان است که در 40 سال گذشته آتش آن خاموش نشده است. گردشگران باید مراقب درگیری های مرزی بین سربازان ترکمن و ازبکستان همسایه باشند.

8. سومالی

  سومالی

تنها با سه خط هوایی ترکیه که موگادیشو را به هم متصل می کنند، سفر به سومالی می تواند یک چالش باشد. اگرچه این کشور فاصله زیادی با روزهای دزدان دریایی داشته است و وضعیت بسیار بهبود یافته است ولی می تواند بسیار دشوار باشد. تبدیل ارز نیز یک چالش محسوب می شود زیرا چندین نسخه از همان ارز در بازار موجود است بدون آنکه از انواع تقلبی که فراوان است صحبت شود. پیدا کردن آب آشامیدنی تمیز برای گردشگران دشوار است و ممکن است در معرض بیماری قرار گیرد. دریای سرخ و خلیج عدن دو دیدنی قابل توجه برای مسافران آینده نگر هستند. هنر صخره یکی از جاذبه های سومالی است.

7. لیبی

 لیبی

اخذ ویزا برای لیبی مانند شرط بندی است. با بیرون آمدن از جنگ داخلی وحشیانه پس از قذافی، نگرانی های امنیتی هنوز وجود دارد. رانندگی شبانه در لیبی به دلیل خطر بالای تصادفات فراتر از قانون و نظم تقریباً نامعلوم بسیار خطرناک است. لیبی سرشار از نفت است اما در عین حال بازدیدکنندگان برای اقامت با مشکل روبرو می شوند زیرا هزینه زندگی 142 درصد بیشتر از کشوری مانند، مثلاً هند است.

6. پاکستان

 پاکستان

گرفتن ویزا برای سفر به پاکستان چندان آسان نیست. بسته به روحیه مقامات دولتی، گرفتن ویزای توریستی می تواند یک کار بسیار پیچیده باشد. این کشور دارای چشم اندازهای کوهستانی هیمالیا در قسمت شمالی، ایستگاه های تپه ای، باغهای شالیمار ، قلعه لاهور ، بزرگراه کاراکورام است که پاکستان را به چین متصل می کند و سایر شاهکارهای مهندسی شگفت انگیز. پاکستان بسیار محافظه کار است، بنابراین باید از لباس های کوتاه اجتناب کرد. متوسط ​​قیمت هتل برای یک زوج 11205 روپیه است.

5. افغانستان

 افغانستان

سیستم ویزا به افغانستان یک روش بسیار طولانی برای بازدیدکنندگان است. در برخی نقاط، گردشگران باید با نیروهای امنیتی سفر کنند زیرا احتمال حمله وجود دارد. این بهترین مکان برای خرید با معاملات جذاب به ویژه برای صنایع دستی محلی به ویژه فرش، قالیچه و غیره است. گردشگران می توانند از چشم اندازهای دیدنی کوهستان لذت ببرند. موزه ملی یکی دیگر از جاذبه های شهر پایتخت، کابل است.

4. عربستان

 عربستان

گرفتن ویزای توریستی به عربستان کار سختی است. برای زنان، همه چیز ممکن است دشوار باشد زیرا آنها نیاز به همراه داشتن یک مرد دارند. محدودیت های مذهبی محدود، گردشگران را در تضاد مداوم با فرهنگ خود قرار می دهد. عربستان فقط ماسه است، بنابراین تپه های شنی رایج است. گردشگران همچنین می توانند در یک رالی اتومبیل صحرایی شانس داشته باشند. به جز روغن، تقریباً هر خدماتی گران است.

3. گینه استوایی

 گینه استوایی

حتی اگر ویزای اخذ شده معتبر باشد اما برای بازدیدکنندگان طولانی مدت اجازه اقامت از وزارت امنیت ملی ضروری است. این قانون می گوید افراد نمی توانند هنگام گردش در شهر دوربین حمل کنند. هیچ منبع آب تمیزی در این کشور وجود ندارد بنابراین بازدیدکنندگان باید فقط از آب بطری بنوشند. مالاریا شایع ترین بیماری در اینجا است، بنابراین همیشه بازدیدکنندگان برای تهیه قرص مالاریا باید با پزشک مشورت کنند. این کشور تنها دو فصل بارانی و خشک دارد. گردشگری در حال توسعه نیست، پیدا کردن یک راهنمای سفر خوب آسان نخواهد بود. آبشارهای خیره کننده و سواحل آتشفشانی سیاه از جاذبه های مهم گردشگری هستند.

2. اریتره

 اریتره

اخذ ویزا برای سفر به اریتره می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. حتی اگر افراد فرم درخواست را به درستی پر کنند، احتمال لغو شدن آن وجود دارد. یک درخواست مجدد ممکن است 6-8 هفته طول بکشد تا به نتیجه برسد. خدمات خودپرداز و اینترنت بسیار ضعیف است که بر نارضایتی بازدیدکنندگان می افزاید. بازدیدکنندگان مجاز به استفاده از وسایل نقلیه محلی خود نیستند که برای آنها به مجوز گردشگری برای هر مکانی که می خواهند بازدید کنند، نیاز دارند. این مانع از بازدید مردم از این کشور نمی شود. آسمارا به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرها، بهشتی برای باستان شناسان و علاقه مندان به معماری باستانی است.

1. آنگولا

 آنگولا

اخذ ویزا برای آنگولا می تواند به دلیل درخواست مکرر و غیر ضروری مدارک و رفتار ناشایست مقامات سفارت دردناک باشد. آنگولا می تواند مکان خطرناکی برای افرادی باشد و دزدیده شدن پول یک امر عادی است. پایتخت، لواندا یکی از مناطق آلوده به جنایت است که در آن سرقت های کوچک، جیب بری، سرقت وسایل نقلیه و همچنین خانه ها فراوان است. نظم و قانون سست و فاسد است. هزینه زندگی در آنگولا بسیار بالا است. سفر به منطقه خودمختار کابیندا که به طرز عجیبی در داخل جمهوری دموکراتیک کنگو قرار دارد، می تواند یک پیشنهاد ساده تر باشد. پارک ملی Quicama، آبشار Ruacana و ساحل Mussulo که برای موج سواری مناسب است. توصیه می شود یک راهنمای خوب داشته باشید. دانش زبان پرتغالی نیز می تواند مفید باشد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...