انواع سردخانه های تجاری چیست و راهنمای خرید آن

ممکن است از قبل بدانید که یک واحد تبرید تجاری چقدر می تواند برای تجارت شما مهم باشد، به خصوص اگر یک شرکت جدید  تاسیس کردید و به دنبال توسعه آن هستید. سردخانه های تجاری در اشکال و اندازه های متفاوتی هستند و یکی از بزرگترین مزیت ها این است که واحدها به خوبی متناسب با نیازها و بودجه شما طراحی شده اند.

همه این انتخاب ها می تواند کمی طاقت فرسا باشد، و تصمیم گیری در مورد واحد مناسب برای نیازهای خاص شما را دشوارتر می کند. در ادامه این پست به اینکه چگونه هر واحد می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، می پردازیم.

انواع سردخانه های تجاری

در ابتدا، مهم است که دقیقاً به نوع یخچال های تجاری موجود نگاهی بیندازید و بندانید هر کدام از آنها برای چه مقصودی مناسب هستند. اندازه کسب و کار شما و هم نوع محصولی که در اختیار دارید بر تصمیم نهایی شما تأثیر می گذارد.

واحدهای سردخانه قابل حمل

این نوع از سردخانه های استاندارد در اندازه های 10 فوت، 20 فوت و 40 فوت عرضه می شوند. آنها نیازی به مجوز برنامه ریزی ندارند و  قابل حمل هستند، بنابراین می توان آنها را در محل رها کرد یا برای توزیع استفاده کرد. آنها همچنین بر اساس یک استاندارد درجه مواد غذایی ساخته شده اند، که آنها را هم برای مواد غذایی و هم برای مواد غیر خوراکی مناسب می کند.

مینی چیلر و بلاست فریزر

مینی چیلر و بلاست فریزر

 استفاده از بلاست فریزرها برای کسب و کارهای کوچکتر مانند رستوران ها، کافه ها و کترینگ ها ممکن است کمی بیشتر از نیاز معمولی آن ها باشد. مینی چیلرها با ظرفیت پالت کمتر پیشنهاد بهتری برای کسب و کارهای کوچک هستند و می توانند هم در داخل و هم در خارج از خانه نگهداری شوند.

سردخانه های گسترده

سردخانه های گسترده برای ، سردخانه های بزرگ انتخاب معقولی هستند. این نوع سردخانه ها با قابلیت‌های ذخیره‌سازی بسیار بزرگ و امکان اتصال چندین واحد به یکدیگر، راه‌حلی فوق‌العاده برای ذخیره سازی ارائه می‌دهند و برای استفاده در فضای باز عالی هستند.

اتاق های سرد

اتاق های سرد یک گزینه هوشمند برای مشاغل بزرگتر با فضای داخلی اتاق سرد است. اتاق‌های سرد در قسمت‌های موجود در محل کار تعبیه شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با قفسه ‌بندی و پالت تجهیز کرد. اگر به یک راه حل دسترسی آسان برای محصولات فله نیاز دارید، این راه حل برای شماست.

واحدهای برودتی سفارشی

برای مشاغل با نیازهای بسیار خاص یا غیر معمول، یک واحد برودتی سفارشی می تواند معقول ترین گزینه باشد. از ریل گوشت و )Dry aged دارای ایج کردن یا خشک کردن گوشت به فراوری کردن گوشت گفته می شود که در آن گوشت را در دمای خاصی قرار می دهند تا گوشت در آن دما، آب خود را از دست داده و طعم گوشت افزایش یابد و با از دست دادن رطوبت، گوشت بافت نرم تری پیدا می کند) گرفته تا سیستم‌های دوتایی و درجه حرارت از راه دور، می‌توانید با برنامه‌ریزی سفارشی، یک راه‌ حل ذخیره‌سازی سرد برای مطابقت با نیازهای خود ایجاد کنید.

اتاق های سرد برای خرید

هنگامی که واحد خود را به طور کامل خریداری می کنید، علیرغم هزینه اولیه بیشتر، در دراز مدت پس انداز خواهید دید. گزینه خرید بیشتر برای مشاغلی مناسب است که می دانند به چه نوع سردخانه ای برای آینده قابل پیش بینی نیاز دارند .

اجاره سردخانه

اجاره یک گزینه عالی برای هر کسب و کاری است که به سرعت به یک راه حل سردخانه نیاز دارد اما ممکن است در آینده نزدیک نیاز به تغییر یا افزایش ظرفیت واحد خود داشته باشد. اگر در حال حاضر از نیازهای شرکت خود مطمئن نیستید، اجاره یک واحد به شما آزادی بیشتری می دهد و می توانید آن را به صورت اقساط ماهانه پرداخت کنید



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...