انتخاب سردخانه مناسب جهت نگهداری کالا

تقاضا در حال افزایش است، اما چگونه می توانید متناسب با کسب و کار خود پیدا کنید؟ از آنجا که فرایند تولید را با حمل و نقل به خرده فروشان پیوند می دهد، سردخانه یکی از مهمترین بخشهای زنجیره تامین مواد غذایی منجمد است. افزایش تجارت الکترونیکی و تکامل محل نگهداری مواد غذایی و نحوه رسیدن آن به خانه های ما باعث افزایش گسترده ذخیره سازی سردخانه ها در سراسر کشور شده است. با پیچیده تر شدن و افزایش طول زنجیره های تأمین، برای ارائه دهندگان بیش از هر زمان دیگری مهم است که اطمینان حاصل کنند محصولات فاسدشدنی که در انبارهای خود ذخیره می شوند در محدوده دمایی دقیق (معمولاً بین -20 درجه سانتیگراد و - 28 درجه سانتیگراد) تغییرات درجه حرارت حتی چند درجه می تواند صدها پالت غذایی را خراب کند و هزاران هزینه زیادی داشته باشد.

یک ارائه دهنده خوب می تواند تأثیر بسزایی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد و در کاهش هزینه های ذخیره سازی و توزیع و حفظ رضایت مشتری نقش اساسی دارد. خرده فروشان انتظار دارند محصولات غذایی منجمد کیفیت خود را حفظ کرده و به موقع تحویل داده شوند و اگر ارائه دهنده آن را تحویل ندهد، این امر در نهایت می تواند به نام تجاری و شهرت شما آسیب برساند.

svnohki

علاوه بر سیستم های کنترل دما موثر، هنگام انتخاب یک انبار سردخانه برای نگهداری محصولات غذایی منجمد، تعدادی ملاحظات دیگر نیز وجود دارد که تولیدکنندگان باید در نظر داشته باشند.

مجاورت و دسترسی

یک زنجیره تأمین مواد غذایی کارآمد باید دارای مزیت نزدیک بودن و دسترسی کارآمد باشد. استفاده از سردخانه های نزدیک به محل تولید یا منطقه های در حال رشد شما می تواند از نظر به حداقل رساندن کیلومترها و هزینه های سوخت و کاهش ردپای کربن شما یک مزیت بزرگ باشد. علاوه بر این، یک نکته مهم باید این باشد که آیا انبار دسترسی آسان به مسیرهای اصلی حمل و نقل دارد یا خیر. با ورود و خروج تعدادی از وسایل نقلیه در هر روز، دسترسی آسان عملکرد ساده و کارآمد را تضمین می کند.

اگر انبار بخشی از شبکه گسترده تری است که کشورهای مختلف را در بر می گیرد، این امر به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را در انبارهای دیگر در این مکانها گسترش دهید.

طراحی و ساخت

اولویت های اصلی تولیدکنندگان کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش هزینه ها است. بنابراین، انبارهای سردخانه باید برای صرفه جویی بیشترین انرژی ساخته شود. این شامل ویژگی های طراحی مانند پانل های عایق، روکش خارجی و سیستم های گرمایش بازیافتی است. مقیاس اقتصاد نیز بسیار مهم است.

اگر می دانید که یک ارائه دهنده، لجستیک انبارسردخانه خود را با پایداری در بالای دستور کار قرار می دهد، می توانید مطمئن باشید که اعتبارنامه سازگار با محیط زیست را به شما منتقل می کند و به شما در رسیدن به اهداف پایداری کمک می کند.

سردخانه

تدارکات یکپارچه و سابقه

افزایش ارائه دهندگان ذخیره سازی سرد باعث افزایش نمونه کارها برای تبدیل شدن به ارائه دهندگان لجستیک کاملاً یکپارچه، شامل ذخیره سازی، توزیع و خدمات ارزش افزوده شده است. تعدادی از مزایای ناشی از برون سپاری کل عملیات لجستیکی شما به یک ارائه دهنده شامل صرفه جویی در وقت و منابع ارزشمند است که می تواند به سایر عملکردهای اصلی کسب و کار هدایت شود. علاوه بر این، شما دسترسی بیشتری به متخصصان انبار با دانش بالا خواهید داشت که تجربه زیادی در صنعت لجستیک دارند.

همچنین مهم است که به سابقه یک سردخانه نگاه کنید تا ببینید آیا آنها اهداف KPI خود را برآورده می کنند یا خیر و آیا در حال حاضر به نیازهای تولیدکنندگان عمده مواد غذایی منجمد پاسخ می دهند. تحقیق و گفتگو با مشتریان فعلی تنها می تواند دانش شما را در مورد اینکه چگونه ارائه دهنده احتمالی سردخانه می تواند تجارت و تدارکات شما را بهبود بخشد، افزایش دهد.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...