انتخاب سردخانه مناسب برای مشاغل باغبانی

سردخانه ها می توانند عمر محصول را افزایش دهند، ایمنی غذا را تضمین کنند و ظرفیت ذخیره سازی کالاهای فاسدشدنی را افزایش دهند، بنابراین تعجب آور نیست که استفاده از سردخانه یک موضوع داغ در باغبانی و کشاورزی است. بهترین راه حل برای شرکت شما چیست؟

سردخانه اتاقی چیست و چگونه کار می کنند؟

اگرچه انواع زیادی از اتاق سرد وجود دارد، اما همه آنها بر اساس یک اصل کار می کنند. مانند یخچال و فریزرهای بزرگ، آنها واحدهای کنترل دما هستند که برای ذخیره محصولات حساس به حرارت مانند سبزیجات، غذاهای یخ زده و گلهای تازه، دانه ها و نهال ها استفاده می شوند.

سردخانه کانکسی

چگونه سردخانه های اتاقی یا کانکسی می توانند محصولات را برای مدت طولانی تری حفظ کنند؟

یکی از چالش های عمده برای محصولات تازه از هر نوع، فسادپذیری آن است. محصولات زراعی حجم زیادی از گرما را از بین می برند، اما وقتی برداشت می شوند سیستم عروقی آنها نمی تواند تعرق را که برای خنک نگه داشتن آنها ضروری است حفظ کند. نتیجه یک روند سریع پژمردگی و پوسیدگی است. تنها گزینه برای جلوگیری از فساد سریع محصولات، مراقبت از کنترل دما از طرف محصول است و موثرترین راه برای انجام این کار، سرد کردن آنها در دمای ایده آل آنها است.

آیا اتاق سرد می تواند بر ایمنی تأثیر بگذارد؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا اتاق های سرد ارتباط تنگاتنگی با ایمنی کشاورزی دارند. اولین مورد این است که با کنترل دمای محیط، میزان پوسیدگی نیز کنترل می شود و اطمینان حاصل می شود که محاسبات دقیق تاریخ گذاری انجام شده و خطر ناامن شدن محصولات را کاهش می دهد. اتاق های سرد همچنین می توانند محیطی را ایجاد کنند که از باکتری ها و آلودگی در امان باشد، این یک ملاحظه جدی در هر مکان خارجی است.

چه نوع راه حل ذخیره سازی سرد برای باغداری و کشاورزی موجود است؟

راه حل ها از اتاق های سرد بزرگ طراحی شده برای انبارهای مزرعه گرفته تا فضاهای با دمای محیط برای غذا برای مناطق آماده سازی است. بسیاری از شرکت ها به دلیل خواص ایمن مواد غذایی، ترجیح می دهند راهروها، دفاتر و مناطق آماده سازی خود را از پنل عایق بندی شده بسازند - پانل های اتاق سرد سفارشی می توانند برای اندازه و فضا مورد نیاز طراحی شوند. گزینه دیگر یک سردخانه دومداره است که می توان آن را طوری تنظیم کرد که دارای مناطق حرارتی جداگانه باشد، یک راه حل مفید برای ذخیره انواع مختلف محصولات.

 

سردخانه

در سردخانه باغبانی باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

نکته اصلی هر اتاق سرد، قابلیت حرارتی آن است. دمای اتاق سرد تحت تأثیر نوع عایق مورد استفاده، مصالح ساختمانی و مهر و موم درب است. این موارد برای اطمینان از کارایی و جلوگیری از فشار بیش از حد بر سیستم بسیار مهم است. عوامل اضافی، مانند انتخاب مکانیسم درها، قفسه های ذخیره سازی و ویژگی های امنیتی، برای هر مورد خاص است. شاید مهمتر از همه، نگاهی فراتر از اتاق و تأمین کننده خود داشته باشید: مگر اینکه آنها با تولیدکنندگان برای ارائه راه حل های با کیفیت بالا و مراقبت های پس از آن همکاری کنند، ممکن است طیف وسیعی از مزایای مورد انتظار خود را دریافت نکنید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...