اپلیکیشن هایی برای زمان بندی پست های اینستاگرام در آیفون و اندروید

شما دقیقا می دانید چه چیزی را می خواهید پست کنید و چه زمانی می خواهید آن را پست کنید و تصمیم دارید پست ها را برای مواقعی برنامه ریزی کنید که در اینستاگرام فعال نیستید یا مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید. خوشبختانه اپلیکیشن هایی وجود دارند که برای چنین موقعیت هایی ساخته شده اند.

در ادامه این پست 5 اپلیکیشن کاربردی در این خصوص را معرفی می کنیم که همه برای آیفون و اندروید دانلود رایگان هستند، همه آنها خریدهای درون برنامه‌ای دارند.

1. Planoly

Planoly

از اپلیکیشن محبوب Planoly شروع می کنیم. یک برنامه ی Instaplanner که برای برنامه ریزی، زمان بندی و انتشار پست ها در اینستاگرام از یک شبکه استفاده می کند. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد معیارها و تجزیه و تحلیل های پست را مشاهده کنید تا بتوانید مطمئن شوید که پست شما فلاپ نشده است.

Planoly برای iOS در Apple App Store و برای اندروید در Google Play Store در دسترس است.

2. Buffer

Buffer

Buffer یکی دیگر از برنامه‌ریزهای پست اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند پست‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و پس از انتشار بازخورد آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. از نمای تقویم برای کشیدن و رها کردن پست ها به شکاف های روز/زمان برای زمان بندی آسان استفاده کنید.

اپلیکیشن Buffer نیز برای iOS در Apple App Store و برای اندروید در Google Play Store در دسترس است.

3. Preview

Preview

Preview ابزارهای معمولی پس از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل را به همراه چند ویژگی اضافی مفید ارائه می دهد. از جمله ایده‌های زیرنویس، توصیه‌هایی برای هشتک‌ها و موارد دیگر.

این اپلیکیشن برای iOS در Apple App Store و برای اندروید در Google Play Store قابل دانلود می باشد.

4. Content Office

Content Office

برنامه زمان بندی پست اینستاگرام Content Office به کاربران این امکان را می دهد که پست های اینستاگرام را برنامه ریزی و زمان بندی کنند در حالی که "راهنماهای بازاریابی و بصری از قبیل زیبایی شناسی و استفاده از جلوه های بصری جهت ایجاد تم های منسجم برای رشد برند خود در اینستاگرام را یاد می گیرند.

Content Office برای iOS در Apple App Store در دسترس است.

5. Plann

Plann

شما هرگز حدس نمی زنید کهPlann  به شما اجازه انجام چه کاری را می دهد. جدا از زمان‌بندی پست‌ها، ایده‌ها و توصیه‌های محتوا و همچنین نکات استراتژی را دریافت کنید تا اطمینان حاصل کنید که تعاملات اینستاگرام خود را به حداکثر می‌رسانید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین زمان برای ارسال مطلب چه زمانی است؟ Plann می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

Plann برای iOS در Apple App Store و برای اندروید در Google Play Store در دسترس است.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...