8 گجتی که باید همه جا همراه خود داشته باشید

خنده دار است که این روزها چقدر به گجت ها وابسته ایم. اکثر کارها و بازیهای ما حداقل شامل مقداری حضور تکنولوژیکی است. گجت ها و دستگاه های هوشمند بسیاری از موارد را برای ما ساده کرده اند و در حال حاضر،  راحتی به یک ضرورت تبدیل شده اند. در ادامه این پست لیستی از گجت هایی که باید همه جا با خود داشته باشیم را مرور می کنیم.

1. تلفن و تبلت

تلفن و تبلت

تلفن های همراه ما شاید وفادارترین همراهان ما هستند که هر کجا که برویم به ما امکانات مختلفی می دهند. ما به ندرت خانه خود را بدون دوستان کوچکمان ترک می کنیم. تلفن های همراه و تبلت ها ارتباط را بسیار ساده تر کرده اند. از آنجا که این دستگاه ها قابل حمل هستند، می توانیم آنها را به راحتی حمل کنیم. بررسی ایمیل ها و پاسخگویی به مشتریان درلحظه از طریق تلفن های همراه و رایانه های لوحی امکان پذیر شده است. مسیرها را می توان مشخص کرد، بلیط ها را می توان رزرو کرد و برنامه های لحظه ای می توانند با گزینه های نامحدودی که می توانید از طریق تلفن های همراه و برگه های آنها به آنها دسترسی پیدا کنید، به واقعیت تبدیل شوند.

2. دوربین

دوربین

چه کسی نمی خواهد در شبکه های اجتماعی دارای عکس های ارزشمندی از خود داشته باشد؟ دوربین ها بهترین دوستان مسافران هستند و به شما کمک می کنند تا خاطرات یک عمر را ثبت کنید. با پیشرفت روزافزون در فناوری لنز، دوربین های DSLR بسیار کاربر پسند تر شده اند. محبوبیت روزافزون آنها جای خود را به صحنه جدیدی از علاقه مندان به عکاسی آماتور داده است. بنابراین، کلیک کنید، کلیک کنید، کلیک کنید!

3. ایستگاه شارژ USB قابل حمل

ایستگاه شارژ USB قابل حمل

وقتی باتری موبایلتان تمام می شود چه می کنید؟ "برای نزدیکترین درگاه شارژ متصل کنید" یک پاسخ رایج است. با این حال، این امر همیشه امکان پذیر نیست، به ویژه هنگام سفر. ایستگاه شارژ USB قابل حمل سرمایه گذاری بزرگی است زیرا اطمینان حاصل می کنند که تلفن همراه و سایر دستگاه های شما با چند خروجی پورت شارژ می شوند. علاوه بر این، اندازه جمع و جور آنها را راحت تر حمل می کند و می توانند مانند کیف های معمولی و با زیپ و طراحی کیف عمل کنند.

4. اسکنر اسناد قابل حمل دستی

اسکنر اسناد

روند نگهداری اسناد کاغذی به آرامی در حال محو شدن است و جای خود را به سوابق دیجیتالی می دهد. اکثر مواقع که مهاجرت از نسخه های چاپی فیزیکی به بارگذاری های دیجیتالی انجام می شود، اسکنرها بسیار مفید هستند. با این حال، همانطور که بسیاری می دانند، کار با دستگاه اسکنر به همین سادگی نیست. برای اینکه این موضوع به معنای واقعی کلمه کمی سبک تر شود، اسکنر اسناد قابل حمل اختراع شد. این ابزارها مانند چوب های دیجیتالی هستند که اسناد را هنگام چرخاندن روی آنها اسکن می کنند. سپس کپی اسکن شده را می توان به دستگاه دیگری مانند تلفن همراه یا لپ تاپ از طریق Wi-Fi یا بلوتوث ارسال کرد یا در غیر این صورت، می توان آن را در کارت حافظه داخل خود اسکنر ذخیره کرد.

5. ساعت فوق العاده Fitbit Surge Fitness

ساعت Fitbit Surge Fitness

تکنولوژی دنیای تناسب اندام را بسیار جذاب تر کرده است. اکنون می توانید میزان ضربان قلب، میزان سوزاندن کالری و سایر چیزهای کوچک خوب را با وسایلی که می توان به مچ دست شما ضربه زد اسکن کنید. ردیاب های تناسب اندام راهی عالی برای کمک به افراد برای نظارت بهتر بر سلامت روزانه آنها است. داده هایی که از Fitbit Surge Fitness Superwatch جمع آوری می شود به تلفن های همراه، لپ تاپ و غیره شما ارسال می شود، همچنین می توانید از طریق این ساعت های هوشمند به تماس های خود پاسخ دهید و متن های خود را مشاهده کنید.

6. دوربین دیجیتال ضد آب Canon PowerShot D30 با فیلم های HD

دوربین دیجیتال ضد آب

این دوربین فوق العاده زیبا با سنسور 12 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی BSI-CMOS می تواند تصاویر شگفت انگیزی را ثبت کند. از ویژگی های دوربین می توان به لنز یکسان 28-140 میلی متر F3.9-4.8 با قابلیت تنظیم تصویر نوری تا 5 برابر زوم اپتیکال اشاره کرد. ضبط HD 1080/24p؛ و 640 × 480 (H.264)  ضبط تصویر متحرک فوق العاده متوسط. این دوربین ضد آب نیز بسیار محکم است و می تواند در برابر ضربه تا 2 متر در 6.5 اینچ مقاومت کند. این برای آن دسته از ماجراجویی های طولانی و سخت بسیار مناسب است.

7. Drobo Mini 4 ورودی ذخیره سازی 9 ترابایت USB 3.0

ذخیره سازی

وقتی به جایی سفر می کنید، مسافرت های طولانی و زمان رفت و آمد می تواند واقعاً سخت باشد. بهترین راه برای گذراندن زمان این است که بخوانید، به موسیقی گوش دهید یا شاید یک فیلم را با لپ تاپ خود تماشا کنید. تصور کنید شما می توانید همه اینها را انجام دهید و خیلی موارد بیشتر، با یک پایگاه داده عظیم که شامل همه آهنگ های مورد علاقه، کتاب های الکترونیکی، فیلم ها و موارد دیگر است. ذخیره سازی ورودی Drobo Mini 4 9TB USB 3.0 یک منبع ذخیره سازی قدرتمند است که به شما امکان می دهد به معنای واقعی کلمه جهان خود را در اطراف حمل کنید. این ابزار دارای دو درگاه Thunderbolt برای اتصال آسان است و می تواند با 6 دستگاه Thunderbolt و یک صفحه نمایش بدون Thunderbolt مرتبط باشد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...