راه موفقیت در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای یا چند سطحی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد؛ البته اگر آن را با روش درست انجام دهید. اگرچه اکثر افراد فکر می کنند که در یک برنامه ثبت نام می کنند و 6 ماه بعد ثروتمند می شوند.

بیایید این مقاله را با فهمیدن این که چه چیزی قانونی است و چه چیزی غیر قانونی است، شروع کنیم. کسب درآمد بسیار خوب است، البته اگر در زندان باشید نمی توانید این کار را به خوبی انجام دهید. همان طور که قبلاً گفته شد مشکل عمده بازاریابی شبکه ای این است که با طرح های هرمی مخلوط می شود. آنها بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تشخیص تفاوت بین آن ها دشوار است. حتی دادگاه ها گاهی در این مورد به مشکل برمی خورند.

بهتر است قبل از شروع به کار درباره شرکت بالقوه ای که می خواهید با آن کار کنید تحقیق کنید.

بازاریابی شبکه ای


اگر می خواهید در فروش محصولات بازاریابی چند سطحی موفق باشید، باید فروش را یاد بگیرید. به نظر می رسد این کار نیازی به فکر کردن قبلی ندارد و اکثر مردم تحقیق قبلی برای این کار انجام نمی دهند.

فروش این نیست که ماهی یکبار فقط با دوستان خود تماس بگیرید تا محصول شما را تحت فشار خریداری کنند.

این اشتباه رایجی است که مردم مرتکب می شوند و در حالی که در آن زمان ایده خوبی به نظر می رسد، اما در بلند مدت تجارت بالقوه شما را از بین می برند. اگر می خواهید موفق شوید، این چهار قانون را دنبال کنید.
1- از محصول استفاده کنید!

باید از محصولی که می فروشید استفاده کنید و به آن اعتقاد داشته باشید. با این کار نشان می دهید که به مصرف کنندگان اهمیت می دهید نه به دریافت سود. در هر شغلی که هستید اگر تنها هدف شما کسب درآمد باشد شکست خواهید خورد.
2- محصول را با شخص مطابقت دهید

این اصول اولیه فروش موفق است. شما باید ارزش محصول خود را بفهمید و آن را با یک شخص مطابقت دهید. 

هیچ اشکالی ندارد که به مردم اطلاع دهید که شما نماینده یک محصول خاص هستید. به صورت بی هدف تلفن را برندارید تا برای دوستتان محصول را تبلیغ کنید. این می تواند یک کار خطرناک برای فروشتان باشد.

اگر واقعاً باور دارید که کسی می تواند از محصول بهداشتی، آرایشی یا هر چیزی که می فروشید  استفاده کند، با آنها تماس بگیرید. اعلام کنید چرا فکر می کنید به نفع آنها خواهد بود و ببینید آیا آنها اطلاعات بیشتری می خواهند. اگر چنین کردند، روند فروش را ادامه دهید. اگر این کار را نکردند، آنها را در لیست خود علامت گذاری کرده و دیگر سعی نکنید آن کالا را به  آنها بفروشید. هیچ چیز نمی تواند آنقدر احتمال فروش را در آینده از بین ببرد که شما فشار آور هستید.

بازاریابی شبکه ای

3- صادق باشید

ما قبلاً در مورد اهمیت استفاده و لذت بردن از یک محصول صحبت کرده ایم، اما وقتی صحبت از صداقت می شود، این تنها یک روی سکه است. اگر از محصول استفاده می کنید و به آن اعتقاد دارید، از تجربیات شخصی واقعی خود برای نشان دادن آن استفاده کنید. افراد نمی خواهند راجع به مکمل کاهش وزن معجزه آسا چیزی بدانند. آنها می خواهند بدانند شما که آن را تبلیغ می کنید چه نتیجه ای از آن گرفته اید و این که این محصول چگونه به شما کمک کرده است. همچنین افرادی که این محصولات را می فروشند باید با مشتریان خود در مورد اینکه چرا فروش خود را شروع کرده اند و همچنان ادامه می دهند صادق باشند. 

آنچه اتفاق می افتد این است که اکثر مردم در پول بالقوه ای که قرار است به دست آورند گم می شوند. آنچه ابتدا برای کمک به مردم یا داشتن شیوه زندگی سالمتر آغاز شد، با جذابیت "سریع ثروتمند شدن" تیره می شود.
4- چیزی بسازید که ماندگار باشد

این که شما محصول یا مطالب تبلیغاتی پشت آن را اختراع نمی کنید، به این معنی نیست که نباید این موضوع را جدی بگیرید. عضویت در یک شرکت MLM همچنان به این معنی است که شما باید صاحب کسب و کارتان باشید.

اگر تصمیم دارید وارد بازاریابی چند سطحی شوید، طوری رفتار کنید که انگار صاحب یک کسب و کار کوچک هستید.

 



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...