چگونه کسب و کار شما افزایش انرژی شماست

مفهوم انرژی مفهوم جدیدی نیست این به طور مستقیم به نحوه جذب هر چیزی که در محیط نزدیک شما یا جهان در کل اتفاق می افتد و نحوه درونی کردن آن و سپس انتشار آن در خارج مربوط می شود. برای درک واقعی انرژی یا نحوه تکمیل آن، درک ماهیت جامع انرژی بسیار مهم است.

انرژی سوختی است که تقریباً همه چیز با آن به دست می آید. وقتی عمیقاً نگاه می کنید، متوجه می شوید که بین اتلاف انرژی و سطوح موفقیت رابطه مستقیمی وجود دارد. به سختی می توانید فردی خسته را ببینید که در زندگی به موفقیت های زیادی دست یافته است. از سوی دیگر، افراد پرانرژی و مثبت به مراتب بیشتر از افراد معمولی در زندگی  به موفقیت دست می یابند.

چه انرژی را برای تجارت خود صرف می کنید؟ انرژی ای که برای تجارت خود صرف می کنید یک دارایی مهم است. و اگر در خط مقدم کسب و کار خود قرار دارید، باید استاندارد انرژی را تعیین کنید. اگر نتوانستید استانداردی را تعیین کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران سطح انرژی خاصی را حفظ کنند. بنابراین، بسیار مهم است که به انرژی خود توجه داشته باشید - چه چیزی را جذب می کند و چه چیزی آن را کاهش می دهد. هنگامی که ایده ای در این باره دارید، می توانید سطح انرژی خود را تقویت کرده و همین کار را در بین هم تیمی های خود تکرار کنید.

انرژی مسری است. ما به راحتی از انرژی ای که دیگران از بین می برند ، مدل می کنیم. بنابراین، اگر می خواهید انرژی فوق العاده ای در اطراف خود داشته باشید، باید چنین انرژی فوق العاده ای را نیز از خود دور کنید. با این کار، انرژی همه متعادل می شود. به عنوان مثال، وقتی روز خود را با انرژی "با من کار نکن" شروع کنید، به من اعتماد کنید، هیچکس حتی نمی خواهد با شما صحبت کند. به همین ترتیب، وقتی رفتار دوست داشتنی دارید، اطرافیان شما می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

با این حساب، مهم است بدانید که 3 نوع انرژی وجود دارد: انرژی احساسی، ذهنی و جسمی

انرژی عاطفی یا احساسی

انرژی عاطفی جرقه زندگی است. این انرژی اشتیاق، عشق، شادی یا ضربه است. انرژی عاطفی شما زندگی را برای شما لذت بخش می کند - یا نه. انرژی احساسی ما را به سوی فراتر از آن سوق می دهد.

وقتی افراد بر احساسات خود کنترل کامل دارند، صرف نظر از فشارهایی که بر آنها وارد می شود، کیفیت انرژی خود را بهبود می بخشند. برای کنترل احساسات خود، باید از احساسات خود در مقاطع مختلف زمانی آگاه شوید و چرا چنین احساسی دارید. بدون تردید، اکثر افراد وقتی احساس انرژی مثبت احساسی می کنند عملکرد فوق العاده ای دارند.

بدون بهبودی مناسب از آسیب های گذشته، ما از نظر فیزیولوژیکی قادر به داشتن و حفظ احساسات مثبت برای مدت طولانی نیستیم. به ویژه هنگامی که افراد با تقاضاهای غیر منطقی و کاستی های غیرمنتظره روبرو می شوند، تمایل دارند به احساسات منفی بپردازند. این حالت ذهنی انرژی را تخلیه می کند و باعث اصطکاک می شود. این امر باعث می شود که تفکر منطقی، واضح و بازتابی غیرممکن باشد.

انرژی فیزیکی

"انرژی خود را مدیریت کنید، نه زمان خود را."

این انرژی خام است. انرژی فیزیکی شما چیزی است که برای انجام کار یا کار بدنی استفاده می کنید. یا بگویید، قسمت فیزیکی کسب و کار شماست. این همچنین انرژی اولیه ای است که افرادی که از طریق عرق پیشانی خود امرار معاش می کنند، استفاده می کنند. در معنای ایده آل، منظور ما این است که با خوابیدن در شب این انرژی را دوباره پر کنیم. گویی در تمام طول روز با باتری کار می کنیم، سپس شب را در برابر روز بعد شارژ می کنیم.

زمانی مشکل ایجاد می شود که باتری های ما به خوبی شارژ نشده باشند. این منجر به کندی و ناتوانی در عملکرد موثر در محل کار می شود. انرژی فیزیکی اغلب به عنوان پایه ای برای ایجاد انرژی های دیگر عمل می کند. اگر ابتدا از بدن خود مراقبت نکنید، تقویت سایر انرژی های شما دشوار خواهد بود. برای رسیدن به انرژی فیزیکی مطلوب، 3 عنصر وجود دارد که باید به خوبی متعادل باشند : تغذیه، تناسب اندام و خواب.

تغذیه، تناسب اندام و خواب با هم آمیخته شده اند. شما باید خوب تغذیه کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. در عین حال، باید اندام ها و ماهیچه های خود را تمرین دهید، بنابراین آنها احساس انرژی و سلامتی می کنند. همچنین، نباید خواب خوب را از خود دریغ کنید. حداقل 6 تا 8 ساعت خواب در روز لازم است. هنگامی که بین این عناصر هماهنگی وجود داشته باشد، انرژی جسمانی شما تقویت می شود و یک پایه عالی برای شما برای ایجاد انرژی ذهنی و احساسی وجود دارد.

انرژی ذهنی

انرژی ذهنی انرژی مورد نیاز برای تفکر انتزاعی، خلاقیت، حل مسئله و تصمیم گیری است. انرژی روانی مطلوب در تجارت مهم است و همچنین تعیین کننده اصلی کیفیت کلی زندگی شما است.

چگونه کسب و کار شما افزایش انرژی شماست

یکی از دلایلی که برخی افراد در تجارت شکست می خورند این است که انرژی خود را در سطح جسمی و احساسی به اتمام می رسانند و انرژی کمی برای فعالیت های ذهنی باقی می ماند. روشی که افراد انرژی عاطفی خود را سوزانده اند، از طریق ابراز خشم یا احساسات منفی به طور کلی است - که مانند آتشی است که انرژی آنها را به سرعت مصرف می کند، به طوری که تنها اندکی برای تفکر عینی، مثبت و سازنده باقی مانده است.

"هیچ کس عصبانیت را در شما ایجاد نمی کند، عصبانیت قبلاً در شما وجود داشته. شخص فقط باید چیزی را در شما تحریک کند تا این عصبانیت را بالا ببرد. اگر نگاه کنید که این عصبانیت چیست، متوجه می شوید که داستانی در پس قضاوت وجود دارد. چیزی در آن شخص مشاهده می کنید که شما را بسیار عصبانی می کند. چون این بیشتر به شما مربوط می شود تا به آنها.

به عنوان مثال، یک خشم پنج دقیقه ای می تواند انرژی بیش از هشت ساعت کار را بسوزاند. بنابراین، اگر حتی در سخت ترین شرایط آرام و مثبت باشید، می توانید انرژی ذهنی بیشتری را در تجارت خود ذخیره کرده و هدایت کنید.

چگونه کسب و کار شما افزایش انرژی شماست

افکار نهایی

درک نحوه افزایش انرژی تنها برای ورزشکاران دغدغه ای ندارد. لازم است صاحبان مشاغل و متخصصان بدانند چگونه انرژی خود را افزایش دهند. این به این دلیل است که هر انرژی به انرژی دیگر متصل است و کاهش در یک سطح انرژی بر سایر انرژی ها تأثیر می گذارد.

"فرهنگ یک تجارت مانند سیستم ایمنی بدن است. اگر انرژی خاموش باشد، کار فیلتر می شود. این امر به نوبه خود بر مشارکت های تجاری تأثیر می گذارد. اگر سمی باشد، به طور خودکار ناهماهنگی ایجاد می کند. با توجه به این موضوع، هر کارمند مسئول انرژی است که به محل کار خود می آورد.

این که آیا شما به تازگی یک کسب و کار را شروع کرده اید یا مدتی در آن مشغول بوده اید، باید هر از گاهی انرژی عاطفی، جسمی و روحی خود را تکمیل کنید. با انجام این کار، می توانید به یک وضعیت مطلوب و اوج در کسب و کار خود برسید.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...