سامسونگ از همکاری هوش مصنوعی و انسان برای بهبود شبکه های 5G استفاده می کند

با تغییر تحول دیجیتالی در هر صنعت، سامسونگ به دنبال استفاده از هوش مصنوعی در کنار مداخلات انسانی برای بهبود شبکه های 5G است. جهان بیش از هر زمان دیگری در ارتباط است، که منجر به انتظارات جدیدی برای اپراتورهای تلفن همراه شده است، زیرا مشتریان خواهان تجربیات یکپارچه و سازگارتر با دستگاه ها هستند.

اپراتورها اکنون به دنبال ایجاد شبکه های 5G خود نه تنها گسترده بلکه قابل اعتماد هستند. سامسونگ معتقد است که استفاده از هوش مصنوعی(AI)  می تواند کلیدی برای نوسازی این جنبه از زیرساخت های ارتباطی باشد.

سامسونگ یک ابزار هوش مصنوعی موسوم به CognitiV Analytics توسعه داده است که می تواند با همتایان انسانی خود در حل مسائل مختلف مربوط به مدیریت شبکه های 5G همکاری کند.

CognitiV Analytics چیست؟

CognitiV Analytics داده ها را از منابع مختلف از شبکه ها جمع آوری کرده و از این داده ها برای ایجاد یک تصویر فوری از وضعیت شبکه استفاده می کند. این راهکار تجزیه و تحلیل جامعی را ارائه می دهد و ارزیابی و مشاهده عملکرد شبکه، خدمات و سایر اطلاعات ارزشمند را برای اپراتورهای تلفن همراه آسان می کند و نیازی به استفاده از چندین راهکار تجزیه و تحلیل برای به دست آوردن اطلاعات یکسان را حذف می کند. ابزار CognitiV Analytics توانایی ارائه تجزیه و تحلیل سریع را ارائه می دهد و همچنین خطاهای انسانی را که می تواند با انتقال داده های پیچیده در ابزارهای متعدد ایجاد شود، به حداقل می رساند.

بهبود شبکه های 5G

با همکاری نزدیک با همتایان انسانی و ارائه توضیحات دقیق در مورد اقدامات خود، راهکار CognitiV Analytics شفافیت بیشتری در مورد نحوه برخورد هوش مصنوعی با مشکلات خاص ارائه می دهد. با گذشت زمان، این تعاملات به افزایش دقت و کارایی ابزار کمک می کند در حالی که اپراتورهای تلفن همراه را قادر می سازد تا با هوش مصنوعی بیشتر آشنا شده و به آن اعتماد کنند.

مدیریت شبکه شما

برای اپراتورهای تلفن همراه، مدیریت مناسب شبکه یک بخش پیچیده و ضروری برای ارتباط جهانی است. این امر همچنین جنبه ای از عملیات آنها است که جایی برای خطا ندارد. با افزایش تعداد دستگاه های متصل و معرفی موارد استفاده همه جانبه، اپراتورهای تلفن همراه به ابزارهای ساده ای نیاز دارند که به مدیریت شبکه های تجاری کمک کرده و به آنها اجازه می دهد به سرعت به مسائل مهم پاسخ دهند. ابزارهای مدیریتی قوی و مبتنی بر هوش مصنوعی که از نزدیک با همتایان انسانی کار می کنند، این امکان را فراهم می کند.

Chansoo Hwang معاون رئیس و رئیس گروه تجزیه و تحلیل شبکه، مشاغل شبکه، سامسونگ اعلام کرد: CognitiV Analytics بازتاب تعهد مداوم سامسونگ برای استفاده از هوش مصنوعی است که فرصت های باورنکردنی را برای غنی سازی زندگی روزمره به ارمغان می آورد. ترکیب قدرت هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی می تواند به اپراتورهای تلفن همراه راه حل های لازم برای ساده سازی عملیات و مدیریت بهتر منابع شبکه را ارائه دهد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...