مزایای بسته بندی خلاق

بسته‌بندی خلاق شامل طرح‌ها و راهکارهای نوآورانه‌ای است که نه تنها رشد و موفقیت فروش محصول را افزایش دهند، بلکه راه‌حل‌های پایدار و مقرون به صرفه‌تری از طریق طول عمر بسته از خط تولید و انبار تا فقسه‌های فروشگاه و قرار گرفتن در سبد خرید مشتری را ارائه می‌دهد. راهکارهای خلاقانه بسته‌بندی می‌تواند تأثیر مثبتی در بازاریابی و مارکتینگ محصول داشته باشد و همچنین می‌تواند هزینه‌های حمل و نقل و نگهداری را با طراحی‌های خلاقانه و پایدار کاهش دهد.

 

بسته بندی خلاق

 

بازاریابی موثر

استراتژی بازاریابی یک محصول می‌تواند تا حد زیادی به بسته‌بندی محصول متکی باشد، زیرا بسته محصول شما، هدف از تولید آن و ارزش‌های آن محصول را به مشتری منتقل می‌کند و احساس خاصی را در مشتریان نسبت به برند و محصول شما ایجاد می کند. در لحظه فروش، طراحی بسته‌بندی باید در عرض چند ثانیه توجه مشتری را جلب کند و مشتری را راغب کند تا بسته را تحویل گرفته و خرید کند. تکنیک‌های خلاقانه بسته‌بندی از طریق رنگ‌های جسورانه و ظاهر جذاب، یک محصول را بالاتر از محصولات مشابه خود قرار می‌دهد. سادگی، سهولت حمل و نقل و نگهداری نیز از نکات مهم هستند. به عنوان مثال، جعبه‌هایی با طراحی خلاقانه برای حمل و نقل نوشیدنی می توانند دارای لوگوهای سفارشی و رنگ‌های جسورانه در قسمت بیرونی، همچنین دستگیره‌های مناسب و تکنیک‌های جدید بالشتک‌سازی برای ایمن نگه داشتن بطری‌ها در هنگام حمل و نقل باشند.

بسته بندی خلاق پایدار

بسته‌بندی پایدار نیاز به راهکارهایی دارد که با ارائه روش‌های خلاقانه برای تولید، بسته‌بندی، حمل و نگهداری محصولات با استفاده از منابع تجدیدپذیر، در صرفه‌جویی در انرژی و کاهش اتلاف آن موثر باشد. تولیدکنندگان با بسته‌بندی پایدار خلاق، می‌توانند به محافظت از محیط زیست کمک کنند. به عنوان مثال، کاهش یا جایگزینی مواد غیر قابل بازیافت با مواد بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، تا حد قابل توجهی می‌تواند ضایعات مضر را کاهش دهد. طراحی‌های خلاقانه‌ای که امکان بسته‌بندی کوچکتر، وزن کم و ذخیره راحت‌تر را فراهم می‌کنند، می‌توانند منجر به کاهش هزینه‌های حمل و نقل شوند، انرژی و سوخت مورد نیاز برای حمل بسته‌های بیشتر را کاهش دهند. بسته‌های سفارشی که بالشتک‌سازی و اقدامات محافظتی خلاقانه را انجام می‌دهند، می‌توانند نیاز به بسته‌بندی حباب‌دار پلاستیکی یا مواد پلی‌استر را که اغلب برای جلوگیری از آسیب رسیدن وسایل در هنگام حمل و نگهداری استفاده می‌شوند، از بین ببرند. بسته‌های حبابدار پایدار که از مقوای بازیافت شده و فقط مقدار کمی پلاستیک ساخته می‌شوند، فضای مناسبی برای طراحی‌های گرافیکی بیشتر و فرصتی برای راهکارهای خلاقانه بازاریابی فراهم می‌کنند.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...