روش‌هایی که می‌توانید هوش مصنوعی را در لجستیک و زنجیره تأمین مواد غذایی خود وارد کنید.

موجودی کالا یا مدیریت انبار چالشی بزرگتر از آن است که به نظر  می‌رسد. اما به حداقل رساندن ضررهایی که در اثر ذخیره بیش از حد یا کمبود سهام رخ می‌دهد غیر ممکن نیست. هر تجارت غذایی و آشامیدنی می‌تواند از آخرین پیشرفت‌های تجزیه و تحلیل داده‌های مجهز به هوش مصنوعی بهره‌مند شود. در اینجا برخی موارد استفاده وجود دارد که به راحتی قابل اجرا هستند، می‌توانند در موارد تجاری کوچکتر استفاده شوند، نتایج را پیگیری کنند و برای شروع تحول دیجیتال عالی هستند.

تجمع داده بدون خطا

جمع‌آوری اطلاعات از چندین منبع برای انسان یک کار خسته کننده است، اما هوش مصنوعی می‌تواند آن را بی‌وقفه و به طور خودکار انجام دهد. جمع‌آوری و برچسب گذاری داده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی سریعتر است و می‌تواند در طی چند ساعت دید کاملی ایجاد کند. علاوه بر  این، این موتورها می‌توانند برای از بین بردن هرزنامه‌ها آموزش دهند که باعث بهبود دقت در طول زمان می‌شود.

هوش مصنوعی

دقت پیش‌بینی تقاضا را بهبود ببخشید.

پیش بینی تقاضای مصرف‌کننده به معنای صرفه جویی در هزینه‌ها برای خرده فروشان مواد غذایی و آشامیدنی است. زاه حل‌های هوش مصنوعی بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم هستند. بنابراین می‌توانید سناریوی بازار، تغییر فصلی، ترجیحات مشتری، حرکت‌های رقابتی و هر جنبه دیگری را پیش بینی کنید و زمانی که یک محصول باید در انبارها یا قفسه فروشگاه باشد را در نظر بگیرید.

پیش بینی ماندگاری محصول.

فساد پذیری و کاهش کیفیت مواد غذایی مسئله‌ای اجتناب ناپذیر است.هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا با توجه به مواد تشکیل دهنده محصول، روش‌های نگهداری و شرایط نگهداری محصول، ماندگاری دقیق‌تری داشته باشید.

هوش مصنوعی

تصمیم گیری در مورد سهام در انبار یا فروشگاه

با طولانی نگه داشتن دسته‌ای محصول در قفسه‌ها فضایی را می‌توان مصرف کرد که برای فروش یک محصول متفاوت لازم است. حذف زود هنگام محصولات از قفسه‌ها باعث ایجاد کمیابی می‌شود و برای شما هزینه خواهد داشت. اما تصمیم گیری در مورد هر دو مورد فقط با استفاده از نیروی انسانی آسان  نیست. در اینجاست که تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند. دقت بالاتر اولین قدم برای کاهش سهام و انبارهای موجودی است.

هوش مصنوعی در حال حاضر به فضاهای تولیدی قدرت داده است تا بتواند تولید خاموش را انجام دهد. هوش مصنوعی می‌تواند زنجیره تأمین و تدارکات شما را تقویت کند. اگرچه نمی‌تواند برنامه‌ریزی را کاملاَ خود مختار کند، اما اگر با هوش انسانی ترکیب شود، مطمئناَ می‌تواند یک سرمایه بزرگ برای تصمیم گیری در فضای غذا و نوشیدنی باشد.     



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...