آسیاب چکشی خوراک ماهی

سنگ شکن تغذیه ماهی، آسیاب چکشی نیز نامیده می شود که یک تجهیزات خردکن ایده آل برای پردازش خوراک است. برای صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و سایر صنایع مناسب است. مواد قابل ماشینکاری: ذرت، سورگوم، گندم، سویا، بادام زمینی، غلات، لوبیا، pellet، پوسته برنج و سایر مواد غذایی رایج. به طور گسترده ای در کارخانه های بزرگ و متوسط خوراک برای تولید خوراک طیور درجه یک و خوراک آبزیان استفاده می شود. مواد خرد شده توسط تیغه های چکش با دندان های معمولی معمولاً بین 1.5-0.6 میلی متر است. و با دندان های ریز خرد شده 2.5-1میلی متر است. مواد اولیه موجود در سنگ شکن خوراک به اندازه ذرات مناسب برای پردازش مخلوط کن خوراک خرد می شود. اندازه نهایی مواد را می توان با قرار دادن صفحه ای با سوراخ های اندازه مختلف کنترل کرد.

مزایای ماشین سنگ شکن خوراک ماهی

عملکرد آسان، مصرف برق کم، آسشیاب دقیق و ثابت محصول.

طراحی مناسب: اندازه نهایی مواد را می توان با توجه به جایگزینی غربال صفحه مناسب تنظیم کرد. علاوه بر این قابلیت تغییر اندازه صفحه نمایش و گزینه کنترل فرکانس درایو فرکانس متغیر، سنگ شکن را قادر می سازد تا مواد مختلفی را پردازش کند.

چکش های اصلی از فولاد آلیاژی کربن با کیفیت بالا ساخته شده اند که با دوام و مقاوم در برابر سایش است.  دارای دوام و عمر طولانی است.

اصول کار سنگ شکن خوراک ماهی

ابتدا، مواد اولیه را از طریق یک قیف تغذیه وارد محفظه خردکن می کنیم و چکش های نازک به سرعت و نزدیک به یک صفحه سوراخ دار می چرخند. سپس مواد شکسته شده در امتداد لبه بیرونی روتور جابجا شده و از برخورد و اصطکاک مداوم در برابر چکش، صفحه دندانه دار و غربال عبور می کنند. سپس مواد شکسته شده کاملاً خرد می شوند. اگر اندازه ذرات پس از پردازش از سوراخ های روی صفحه کوچکتر باشد، پودر خوراک می تواند از روی صفحه عبور کند. سرانجام، ذرات خوراک به طرف فن تخلیه می شوند و محصولات از طریق سیکلون دمیده می شوند و تحت نیروی مکش فن کار کننده به کیسه های ذخیره تحویل داده می شوند.

ساختار آسیاب چکشی قطره آب

پایه به عنوان اتصال و پشتیبانی قطعات سنگ شکن عمل می کند تا مواد خرد کننده از پایین پایه تخلیه شوند.

قطعات متحرک اصلی عبارتند از روتور، متشکل از دوک، شفت پین، قطعه چکش، بلبرینگ.

قسمت بالایی پوسته: قسمت بالا دارای یک درگاه تغذیه است، قسمت پایین با پیچ پایه متصل است، درگاه تغذیه دارای یک صفحه مقاوم در برابر سایش قابل تعویض است. اگر چکش فرسوده باشد، صفحه را می توان بدون حذف کل پوسته بالایی از طریق کنار پوسته تعویض کرد.

مکانیزم راهنمای تغذیه: می تواند مواد را از سمت چپ یا راست به صفحه راهنمای صفحه راهنمای تغذیه محفظه خردکن تبدیل کند، کلید شکل گیری را بزنید، به طور خودکار جهت موتور را تغییر داده و آن را در راستای جهت مواد قرار دهد.

درب عملکرد: هنگامی که صفحه غربال یا صفحه چکش تعویض می شود ، درب کار را باز کنید. درب عملکرد مجهز به سوئیچ ضربه ای است. هنگامی که در باز می شود، کلید ضربه مدار کنترل موتور را قطع می کند تا اطمینان حاصل شود که موتور نمی تواند تحت این شرایط کار کند.

قاب ثابت غربال: مش غربال را در برابر قفل سفت کنید، قسمت بالای قاب ثابت دارای مکانیزم فشرده سازی فنر است، میزان تنش را می توان تنظیم کرد.



clickMe برای سفارش تبلیغات کلیک کنید...